Діагностувальна робота з ЯДС у 2 класі "Людина і природа"

Про матеріал
Діагностувальна робота з курсу "Я досліджую світ" 2 клас, за підручником Н.Бібік, Г.Бондарчук, І частина. Робота подана у вигляді тестових завдань. Охоплює теми "Людина і природа", "Правила поведінки в природі", "Повітря", "Охорона природи".
Перегляд файлу

    Діагностувальна робота «Людина і природа» 

_________________________

1. Що є джерелом світла і тепла для всього живого на Землі

А) Місяць

Б) Сонце

В) зірки

 

2.Що необхідно всім тваринам і рослинам для життя?

А) повітря, вода

Б) Сонце, вода

В) Сонце, повітря, вода

 

3. В чому відмінність об’єктів живої природи від неживої?

 

А) дихають, харчуються

Б) ростуть, розмножуються, вмирають

В) дихають, харчуються, ростуть, розмножуються, вмирають

 

4. Чим вимірюють температуру повітря?

А) лінійкою

Б) термометром

В) градусником

 

5. що мають на увазі, коли говорять, що на вулиці тепло, холодно чи спекотно?

А) мають на увазі опади

Б) мають на увазі вітер

В) мають на увазі температуру

 

6. Визнач, у яких рослин один деревний товстий стовбур?

А) трави

Б) кущі

В) дерева

 

7. Обери рядок, в якому всі дерева хвойні.

А) сосна, липа, клен

Б) липа, шипшина, береза

В) ялина, сосна, смерека

 

8. Закінчи речення

А) Вовк, лиса, їжак, білка – це …

Б)Горобець, ворона, зозуля, дятел – це …

В) Карась, лящ, сом, плотва – це…

 

9. Як називається книга, яка містить відомості про рідких, зникаючих рослинах і тваринах?

А) енциклопедія

Б) Червона книга

В) підручник «Я досліджую світ»

 

10. Чому колір обкладинки Червоної книги червоний?

А) колір- тривоги, небезпеки

Б) колір – крови, життя

В) колір – яскравий, теплий

 

11. Який із газів повітря самий важливий?

А) азот

Б) кисень

В) вуглекислий газ

 

12. Що не забруднює повітря?

А) багаття

Б) рослини

В) відходи промислового підприємства

 

13. Які дії людини не шкодять природі?

А )Виловлювання метеликів

Б) вирубка лісів

В) використання хімікатів

Г) висадка рослин

 

14. Обери предмети рукотворного світу.

А) птах, комаха, гриб, сонце, місяць, камінь

Б) Сорока, лисиця, ромашка, маслюк, вовк

В) рушник, чашка, сукня, шахи, пенал

 

15. Обери за порядком наступні за зимою пори року: зима__, __,__.

А) осінь

Б) весна

В ) літо

Самооцінювання

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У

 

 

 

docx
Додано
19 січня
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку