«Я досліджую світ»
І семестр |
||||
№ |
Тема |
Сторінка |
Примітка |
Дата |
Збираємось у подорож |
||||
Тиждень 1. Знову разом |
|
|
||
1.1 |
Зміни впродовж літа |
7 |
природа |
|
1.2 |
Зміни у нашому житті |
8 |
природа |
|
1.3 |
Правила дружнього класу |
9 |
мова |
|
1.4 |
Безпечна евакуація |
10 |
громадянська |
|
1.5 |
Помічники у навчанні. Виготовляємо закладки (освоєння техніки оригамі) |
11 |
технологічна |
|
1.6 |
Наш дружній клас. Як ми спілкуємось. |
13 |
мова |
|
1.7 |
Як ми змінилися. Лічба одиницями, двійками, п’ятірками, десятками. Числові послідовності. |
|
математика |
|
Тиждень 2. Безпека на дорогах |
|
|
||
2.1 |
Дороги: тоді й зараз |
15 |
громадянська |
|
2.2 |
Будь обережний на дорозі |
16 |
мова |
|
2.3 |
Увага: автомобіль! Виготовляємо макет автомобіля з використанням вторинних матеріалів. |
17-18 |
технологічна |
|
2.4 |
Водії та пішоходи |
19 |
Природа
|
|
2.5 |
Як знайти дорогу |
|
Природа
|
|
2.6 |
Складання діалогу «Як знайти дорогу» |
|
мова |
|
2.7 |
Визначаємо напрям руху транспорту. Складання задач. Аналіз задачі. Творча робота над задачею.
|
|
математика |
|
Тиждень 3. Бережемо здоров’я |
|
|
||
3.1. |
Корисні та шкідливі звички |
23 |
Громадянська
|
|
3.2 |
Режим дня і здоров'я. Складаємо і записуємо. |
24-25 |
мова |
|
3.3 |
Здоровий сніданок |
26 |
Природа
|
|
3.4 |
Обережно, «швидка їжа» |
27 |
Природа
|
|
3.5 |
Зустрічаємо гостей (виготовлення простих страв, сервірування столу) |
29-30 |
технологічна |
|
3.6 |
Театралізуємо. «Зустрічаємо гостей» |
|
мова |
|
3.7 |
Для чого потрібен розпорядок дня. Визначення часу за годинником.
|
|
математика |
|
Тиждень 4. Наша планета Земля |
|
|
||
4.1 |
Наша планета |
33 |
природа |
|
4.2 |
Материки і континенти. Виготовляємо карту півкуль (моделювання з готових елементів) |
34 |
технологічна |
|
4.3 |
Повітря – «ковдра» Землі |
35-36 |
Природа
|
|
4.4 |
Погода і клімат |
37-38 |
громадянська |
|
4.5 |
Текст-міркування «Куди відлітають лелеки» |
39 |
мова |
|
4.6 |
Досліджуємо медіа «Як дізнатися прогноз погоди. Діагностувальна робота № 1. |
|
мова |
|
4.7 |
Аналіз діагностувальної роботи. Прогноз погоди. Порівняння чисел. Нестандартні завдання з числами на аналіз. |
|
математика |
|
Досліджуємо Африку |
||||
Тиждень 5. Головне про Африку |
|
|
||
5.1 |
Рекорди Африки |
43 |
Природа
|
|
5.2 |
Пустеля Сахара |
44 |
Природа
|
|
5.3 |
Тварини-рекордсмени. Виготовляємо макет слона (розгортки прямокутної форми) |
45-46 |
технологічна |
|
5.4 |
Інформація довкола нас |
47, 49 |
Громадянська |
|
5.5 |
Безпека мандрівника. Складаємо і записуємо правила |
50 |
мова |
|
5.6 |
Досліджуємо медіа. Повідомлення з минулого |
|
мова |
|
5.7 |
Тварини-рекордсмени. Розв’язування задач на встановлення віку. |
|
математика |
|
Тиждень 6. Стародавній Єгипет |
|
|
||
6.1 |
Єгипет – інженерна спеціалізація |
53 |
Природа |
|
6.2 |
Фараони і піраміди |
54 |
Громадянська
|
|
6.3 |
Медицина Стародавнього Єгипту |
56-57 |
Природа
|
|
6.4 |
Мода давніх єгиптян. Виготовляємо комір і картуш (дизайнерське проектування – моделювання та конструювання) |
59 |
технологічна |
|
6.5 |
Культура і традиції єгиптян. Складання діалогу |
58, 60 |
мова |
|
6.6 |
Європейські казкарі. Ганс Крістіан Андерсен. |
|
мова |
|
6.7 |
Єгипет – інженерна цивілізація. Розв’язування задач на встановлення віку.
|
61 |
математика |
|
Тиждень 7. Кенія – земля масаїв |
|
|
||
7.1 |
Знайомство з Кенією |
63 |
природа |
|
7.2 |
Плем’я масаї. Перегляд і обговорення мульфільму «Король Лев» |
64-65 |
мова |
|
7.3 |
Озеро Накуру |
67 |
громадянська |
|
7.4 |
Комахи Кенії |
68 |
природа |
|
7.5 |
Звірі Кенії. Виготовляємо макет жирафи. |
69-70 |
технологічна |
|
7.6 |
Складання розповіді «Тварини Кенії» |
|
мова |
|
7.7 |
Закономірності в малюнках та у фігурах. Мозаїка завдань. |
|
математика |
|
Тиждень 8. Південна Африка і Мадагаскар |
|
|
||
8.1 |
Південно-Африканська Республіка |
73 |
природа |
|
8.2 |
Пам’ятки Південної Африки |
74 |
громадянська |
|
8.3 |
Рослини Південної Африки. Складання тексту-опису |
75 |
мова |
|
8.4 |
Тварини Південної Африки |
76 |
природа |
|
8.5 |
Мадагаскар – острів лемурів. Виготовляємо макет лемура з природних матеріалів. |
77-78 |
технологічна |
|
8.6 |
Віртуальна подорож «Я у Сахарі» |
|
мова |
|
8.7 |
Пам’ятки Південної Африки. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. |
|
математика |
|
Дивовижна Азія |
||||
Тиждень 9. Головне про Азію |
|
|
||
9.1 |
Рекорди Азії |
83 |
громадянська |
|
9.2 |
Підкорюємо гірські вершини |
84 |
природа |
|
9.3 |
Тварини Азії |
85 |
природа |
|
9.4 |
Всесвітній день вітань |
87 |
мова |
|
9.5 |
Виготовляємо макет панди (виготовлення і оздоблення об’ємних виробів) |
|
технологічна |
|
9.6 |
Р. Кіплінг «Книга джунглів» |
|
мова |
|
9.7 |
Головне про Азію. Мозаїка завдань. Складання задач за схемами. |
|
математика |
|
Тиждень 10. Подорож до Японії та Китаю |
|
|
||
10.1 |
Піднебесна імперія |
91-92 |
Природа
|
|
10.2 |
Країна, де сходить сонце. Складання розповіді «Традиції Японії» |
95, 97 |
мова |
|
10.3 |
Свята у Японії і Китаї. Виготовляємо дракона (оздоблення виробу за власним задумом) |
93-94 |
технологічна |
|
10.4 |
Рослини Китаю та Японії |
98 |
природа |
|
10.5 |
Поважаймо особистий простір |
96 |
громадянська |
|
10.6 |
Складання розповіді «Як виготовляють папір» |
|
мова |
|
10.7 |
Подорож до Японії та Китаю. Розвиток логічного мислення. |
|
математика |
|
Тиждень 11. Великий шовковий шлях |
|
|
||
11.1 |
Стародавня Азія |
100 |
природа |
|
11.2 |
Медицина Персії |
101 |
природа |
|
11.3 |
Яка вона, Індія. Складання розповіді про Індію |
102 |
мова |
|
11.4 |
Індійські прянощі |
103 |
громадянська |
|
11.5 |
Мистецтво мехенді (освоєння техніки мехенді) |
104 |
технологічна |
|
11.6 |
Складання діалогу «Країни, де я хоч побувати» Діагностувальна робота № 2. |
|
мова |
|
11.7 |
Аналіз діагностувальної роботи. Арабські цифри. Креслення кругів та геометричних фігур. |
106 |
математика |
|
Європейська спільнота |
||||
Тиждень 12. Головне про Європу |
|
|
||
12.1 |
Рекорди Європи |
109 |
громадянська |
|
12.2 |
Тварини Європи |
110 |
природа |
|
12.3 |
Європейська спільнота держав |
111 |
природа |
|
12.4 |
Україна – частина Європи. Складання розповіді «Моя щаслива родина» |
112 |
мова |
|
12.5 |
Родина. Виготовляємо браслет дружби (техніка плетіння) |
113-114, 116 |
технологічна |
|
12.6 |
Читання вірша Н. Забіла «Стояла собі хатка» |
|
мова |
|
12.7 |
Розв’язування задач на прівняння. Додавання та віднімання іменованих чисел. |
117 |
математика |
|
Тиждень 13. Вивчаємо історію Південної Європи |
|
|
||
13.1 |
Стародавня Греція – батьківщина Олімпійських ігор |
119-120 |
природа |
|
13.2 |
Водні процедури у Стародавньому Римі |
121 |
громадянська |
|
13.3 |
Гігієнічні процедури. Діалог «Як бути чистим і охайним» |
122 |
мова |
|
13.4 |
Піца – символ Італії (виготовлення та оздоблення об’ємного виробу з пластиліну) |
12 |
технологічна |
|
13.5 |
Зимові свята в Італії |
124 |
природа |
|
13.6 |
Складання рецепту піци |
|
мова |
|
13.7 |
Римські цифри. Розв’язування головоломок. Сюжетні задачі. |
127 |
математика |
|
Тиждень 14. Пам’ятки Центральної Європи |
|
|
||
14.1 |
Альпи – найвищі гори Європи |
129 |
природа |
|
14.2 |
Європейські традиції захисту довкілля |
130 |
громадянська |
|
14.3 |
Богемія: як виготовляють скло |
131 |
природа |
|
14.4 |
Країна тюльпанів. Виготовляємо вітряк (виготовлення та оздоблення об’ємного виробу зі вторинних матеріалів) |
133 |
технологічна |
|
14.5 |
Європейські казкарі. Мої улюблені казкові персонажі |
134 |
мова |
|
14.6 |
Обговорюємо пам’ятки Європи |
|
мова |
|
14.7 |
Задачі на опрацювання даних таблиці. Задачі із недостачею даних або із зайвими числовими даними (добір числових даних, достатніх для відповіді на запитання задачі). |
135 |
математика |
|
Тиждень 15. Різдво у Північній Європі |
|
|
||
15.1 |
Королівство Велика Британія |
137 |
природа |
|
15.2 |
Святвечір у Норвегії |
138 |
громадянська |
|
15.3 |
Різдво за полярним колом |
139 |
природа |
|
15.4 |
Лапландія – батьківщина Санта Клауса. Складання і запис листа Святому Миколаю |
140 |
мова |
|
15.5 |
Виготовляємо листівку (виготовлення об’ємного виробу й оздоблення за власним задумом) |
141 |
технологічна |
|
15.6 |
Складання і запис новорічної листівки. Діагностувальна робота № 3. |
|
мова |
|
15.7 |
Аналіз діагностувальної роботи. Сполучний закон додавання і його суть. Застосування переставного і сполучного законів додаваня чисел. |
143 |
математика |
|
ІІ семестр |
|||||
№ |
Тема |
Сторінка |
Примітка |
Дата |
|
За полярними колами |
|||||
Тиждень 16. Головне про Арктику і Антарктику |
|||||
16.1 |
Неймовірні Арктика та Антарктика |
6 |
|
|
|
16.2 |
Полярна ніч і полярне сяйво |
7-8 |
|
|
|
16.3 |
Льодовики та айсберги |
9 |
|
|
|
16.4 |
Досліджуємо лід |
10 |
технологічна |
|
|
16.5 |
Зимові явища. Опис зимових явищ |
11-12 |
мова |
|
|
16.6 |
Описуємо красу полярного сяйва |
|
мова |
|
|
16.7 |
Дослідження властивостей льоду. Визначення часу танення льоду. |
13 |
математика |
|
|
Тиждень 17. Досліджуємо Арктику |
|||||
17.1 |
Головне про Арктику |
14-15 |
|
|
|
17.2 |
Тварини Арктики |
16 |
|
|
|
17.3 |
Мешканці Арктики |
17-18 |
|
|
|
17.4 |
Арктика та золота лихоманка. Складання твору-міркування «Як змінювались гроші» |
19 |
мова |
|
|
17.5 |
Досліджуємо Північний полюс. Виготовлення моделі Іглу |
|
технологічна |
|
|
17.6 |
Складання розповіді «Тварини Арктики» |
|
мова |
|
|
17.7 |
Вартість товарів. Монети і купюри. Складання задач на визначення вартості товарів. |
21 |
математика |
|
|
Тиждень 18. Досліджуємо Антарктику |
|||||
18.1 |
Рекорди Антарктики |
23 |
|
|
|
18.2 |
Дослідники Антарктики. Досліджуємо медіа |
24 |
мова |
|
|
18.3 |
Спостереження у Антарктиці |
25 |
|
|
|
18.4 |
Цінності Антарктики. Діагностична робота |
26 |
|
|
|
18.5 |
Тварини Антарктики. Виготовлення пінгвіна |
27-28 |
технологічна |
|
|
18.6 |
Опис пінгвіна. Діагностувальна робота № 4 «Арктика і Антарктика». |
|
мова |
|
|
18.7 |
Аналіз діагностувальної роботи. Прогноз погоди. Визначення температури повітря.
|
30 |
математика |
|
|
Південна Америка — континент рекордів |
|||||
Тиждень 19. Головне про Південну Америку |
|||||
19.1 |
Рекорди Південної Америки |
32-33 |
|
|
|
19.2 |
Рослини Південної Америки |
34-35 |
|
|
|
19.3 |
Кругообіг води у природі. Читання казки «Пригоди краплинки» |
36 |
мова |
|
|
19.4 |
Тварини-рекордсмени |
37-39 |
|
|
|
19.5 |
Виготовляємо колібрі |
40 |
технологічна |
|
|
19.6 |
Діалог «Тварини Південної Америки» |
|
мова |
|
|
19.7 |
Рослини Південної Америки. Розв’язування прикладів з переходом через розряд. |
41 |
математика |
|
|
Тиждень 20. Досліджуємо Бразилію |
|||||
20.1 |
Символи Бразилії |
42-43 |
|
|
|
20.2 |
Тварини Бразилії |
44 |
|
|
|
20.3 |
Рослини Бразилії (виготовляємо латаття) |
45 |
технологічна |
|
|
20.4 |
Бразилія – країна футболу |
46 |
|
|
|
20.5 |
Хочу-можу-треба. Усний твір «Шлях до мрії» |
47-48 |
мова |
|
|
20.6 |
Розповідь «Символи Бразилії» |
|
мова |
|
|
20.7 |
Витрати. Складання таблиці витрат. Як заощадити кошти? |
49 |
математика |
|
|
Тиждень 21. Уздовж Анд |
|||||
21.1 |
Головне про Анди |
50 |
|
|
|
21.2 |
Аргентинські пампаси |
51 |
|
|
|
21.3 |
Найкрасивіша ріка планети |
52 |
мова |
|
|
21.4 |
Тварини-символи Перу |
53 |
|
|
|
21.5 |
Виготовляємо папугу |
54 |
технологічна |
|
|
21.6 |
Діалог «Що я знаю про Перу» |
|
мова |
|
|
21.7 |
Тварини Анд. Розв’язування задач на збільшення (зменшення) на кілька одиниць. |
55 |
математика |
|
|
Відкриваємо Північну Америку |
|||||
Тиждень 22. Головне про Північну Америку |
|||||
22.1. |
Рекорди Північної Америки |
57-58 |
|
|
|
22.2 |
Хто відкрив Америку |
59 |
|
|
|
22.3 |
Рослини Північної Америки |
60 |
|
|
|
22.4 |
Індіанська культура |
61 |
мова |
|
|
22.5 |
Виготовляємо головний убір індіанців |
62 |
технологічна |
|
|
22.6 |
Досліджуємо медіа «Христофор Колумб» |
|
мова |
|
|
22.7 |
Рекорди Північної Америки. Розв’язування задач.
|
64 |
математика |
|
|
Тиждень 23. Екзотична Мексика |
|||||
23.1 |
Головне про Мексику |
65-66 |
|
|
|
23.2 |
Їжа родом із Мексики. Складання рецепту буріто |
67 |
мова |
|
|
23.3 |
Тварини Мексики |
68 |
|
|
|
23.4 |
Цивілізація майя |
69 |
|
|
|
23.5 |
Виготовляємо маракаси і сомбреро |
71 |
технологічна |
|
|
23.6 |
Подорож метеликів-монархів |
|
мова |
|
|
23.7 |
Цифри майя. Складання прикладів, використовуючи цифри майя. |
72 |
математика |
|
|
Тиждень 24. США – країна винахідників |
|||||
24.1. |
Головне про США |
73-74 |
|
|
|
24.2 |
Винаходи в медицині |
75 |
мова |
|
|
24.3 |
Винайдення електрики |
76 |
|
|
|
24.4 |
Транспортні винаходи |
78 |
|
|
|
24.5 |
Винаходи у космічній галузі (виготовляємо модель Шатла) |
79 |
технологічна |
|
|
24.6 |
Діалог про космос |
|
мова |
|
|
24.7 |
Іменовані числа. Обчислення виразів з іменованими числами. |
80 |
математика |
|
|
Тиждень 25. Дружня Канада |
|||||
25.1 |
Головне про Канаду |
81-82 |
|
|
|
25.2 |
Тварини Канади |
83 |
|
|
|
25.3 |
Рослини Канади (цукровий клен) |
84 |
|
|
|
25.4 |
Українці в Канаді |
85 |
мова |
|
|
25.5 |
Фестиваль повітряних куль. Виготовляємо модель аеростата |
86-87 |
технологічна |
|
|
25.6 |
Розповідь «Країни Канади». Діагностувальна робота № 5 «Північна і Південна Америки». |
|
мова |
|
|
25.7 |
Аналіз діагностувальної роботи. Головоломки. Розв’язування головоломок.
|
88 |
математика |
|
|
Австралія та Океанія |
|||||
Тиждень 26. Головне про Австралію |
|||||
26.1 |
Рекорди Австралії |
90-91 |
|
|
|
26.2 |
Тварини Австралії |
92 |
|
|
|
26.3 |
Непрохані гості Австралії |
93 |
|
|
|
26.4 |
Великодній символ Австралії |
94 |
мова |
|
|
26.5 |
Виготовляємо великоднього кролика |
95 |
технологічна |
|
|
26.6 |
Розповідь «Австралія – унікальний континент» |
|
мова |
|
|
26.7 |
Діаграма. Складання діаграми
|
|
математика |
|
|
Тиждень 27. Рух і час |
|||||
27.1 |
Символи Австралії |
98-99 |
|
|
|
27.2 |
Активний і пасивний відпочинок |
100 |
|
|
|
27.3 |
Алгоритм першої допомоги |
101 |
мова |
|
|
27.4 |
Виготовляємо календар |
102 |
технологічна |
|
|
27.5 |
Чому буває день і ніч |
104 |
|
|
|
27.6 |
Н. Карпенко «Чому буває день і ніч?». Опрацювання вірша |
|
мова |
|
|
27.7 |
Міри часу. Визначення часу за годинником. |
105 |
математика |
|
|
Тиждень 28. Острови Океанії |
|||||
28.1 |
Мешканці Океанії |
106-107 |
|
|
|
28.2 |
Найбільший кораловий риф |
108 |
|
|
|
28.3 |
Мова жестів |
109 |
мова |
|
|
28.4 |
Тварини Нової Гвінеї |
111 |
|
|
|
28.5 |
Виготовляємо морських мешканців |
112 |
технологічна |
|
|
28.6 |
Розповідь «Мешканці Великого Бар’єрного рифу». Діагностувальна робота № 6 «Дивовижна Австралія». |
|
мова |
|
|
28.7 |
Аналіз діагностувальної роботи. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення |
113 |
математика |
|
|
Тиждень 29. Туристична Україна |
|||||
29.1 |
Країна героїв . |
118 |
|
|
|
29.2 |
Небезпечні знахідки |
119 |
|
|
|
29.3 |
Червона книга України |
120 |
|
|
|
29.4 |
Прогулянка на природі. |
121-122 |
мова |
|
|
29.5 |
Виготовляємо жабку |
123 |
технологічна |
|
|
29.6 |
Складання розповіді про м.Рівне |
|
мова |
|
|
29.7 |
Математичні ребуси |
124 |
математика |
|
|
Тиждень 30. Українська Земля |
|||||
30.1 |
Форми земної поверхні |
125-126 |
|
|
|
30.2 |
Досліджуємо ґрунт |
127-128 |
мова |
|
|
30.3 |
Як вирощують урожай |
129 |
|
|
|
30.4 |
Українська промисловість |
130 |
|
|
|
30.5 |
Українська промисловість (виготовляємо аплікацію з насіння)
|
131 |
технологічна |
|
|
30.6 |
Діалог «Українські страви в моїй родині»
|
|
мова |
|
|
30.7 |
Календар. Розв’язування задач за календарем.
|
132 |
математика |
|
|
Тиждень 31. Мистецька Україна |
|||||
31.1 |
Традиційні ремесла |
133-134 |
|
|
|
31.2 |
Досліджуємо краєзнавчий музей |
|
мова |
|
|
31.3 |
Мистецькі ярмарки |
135 |
|
|
|
31.4 |
Майстри і знаряддя |
135 |
|
|
|
31.5 |
Петриківський розпис |
136 |
технологічна |
|
|
31.6 |
Перегляд відео «Народне мистецтво Рівненщини». Діагностувальна робота № 7 «Рідна Україна». |
|
мова |
|
|
31.7 |
Аналіз діагностувальної роботи. Задачі на опрацювання даних в таблиці. |
137 |
математика |
|
|
Тиждень 32. Вчимося бути самостійними |
|||||
32.1 |
Сам вдома і надворі |
138-139 |
|
|
|
32.2 |
Обережно шахраї |
140 |
|
|
|
32.3 |
Безпека вдома |
141 |
|
|
|
32.4 |
Канікули з користю |
142 |
технологічна |
|
|
32.5 |
Як зробити літо незабутнім |
143 |
мова |
|
|
32.6 |
«Мій грандіозний план на літо» |
|
мова |
|
|
32.7 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. |
|
математика |
|
|
Тиждень 33. |
|||||
33.1 |
Опис весняної квітки |
|
мова |
|
|
33.2 |
Виготовлення весняних квітів (аплікація) |
|
технологічна |
|
|
33.3 |
Екскурсія у весняний парк. Спостереження за рослинами весною.
|
|
|
|
|
33.4 |
Діалог «Мої враження від екскурсії» |
|
мова |
|
|
33.5 |
Екскурсія до Краєзнавчого музею |
|
|
|
|
33.6 |
Рослини весною. Перші весняні квіти.
|
|
|
|
|
33.7 |
Складання і розв’язування складених задач.
|
|
математика |
|
|
Тиждень 34 |
|||||
34.1 |
Читання і обговорення творів В. Сухомлинського
|
|
мова |
|
|
34.2 |
Морський пейзаж (аплікація) |
|
технологічна |
|
|
34.3 |
Поведінка тварин весною |
|
|
|
|
34.4 |
Весняні свята |
|
мова |
|
|
34.5 |
Природа влітку |
|
|
|
|
34.6 |
Рослини влітку |
|
|
|
|
34.7 |
Розв’язування складених задач. Складання складеної задачі за початком і скороченим записом. |
|
математика |
|
|
Тиждень 35 |
|||||
35.1 |
Мої літні канікули |
|
мова |
|
|
35.2 |
Виготовлення клоуна |
|
технологічна |
|
|
35.3 |
Тварини влітку |
|
|
|
|
35.4 |
Діалог «Що мені найбільше запам’яталось у 2 класі |
|
мова |
|
|
35.5 |
Що ми святкуємо влітку? |
|
громадянська |
|
|
35.6 |
Відпочинок біля водойм. Безпека влітку |
|
|
|
|
35.7 |
Розв’язування задач з логічним навантаженням. |
|
математика |
|
|