Діагностувальна робота За І семестр 4 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота За І семестр 4 клас УКРАЇНСЬКА МОВА Нової української школи
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

За І семестр

4 клас

  1.         Вибери правильну кінцівку речення.

 Слова легковажний, пустий, нерозсудливий – це

    А антоніми   

    Б синоніми     

    В слова, що звучать і пишуться однаково

          Чи легко було виконувати це завдання?  Так              Ні        

  1.              Вибери рядок, в якому записано споріднені слова.

А дорогий, доріжка, подорожчати

Б білок, білочка, білизна

В підсніжник, сніговий, сніжинка

       Чи легко було виконувати це завдання?  Так                    Ні

  1.         Прочитай текст і виконай завдання 4, 5, 6, 7 до нього.

C:\Users\38067\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image1.jpegДОБРЕ СЛОВО

Була собі дівчинка Оля.

Коли їй виповнилося п’ять рочків, вона занедужала. Про­студилась і злягла. Кашляла й танула на очах.

До нещасної дівчинки стали приходити родичі — Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив що-небудь смачне й поживне: липовий мед і солодке масло, свіжі лісові ягоди та горіхи, перепелині яєчка та буль­йон з курячого крильця. Кожен казав: «Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям — і недуга втече в глухі ліси й на болота».

Оля їла медові щільники й солодке масло, лісо­ві ягоди та горіхи, перепелині яєчка та бульйон з курячого крильця. Та нічого не помагало. Дівчинка вже ледве підводилася з постелі.

Якось біля її ліжечка зібралися всі родичі. Дев’яностолітній дідусь Панас і каже:

          Чогось їй ще не вистачає. А чого — і сам не збагну.

Коли це відчиняються двері — і до хати заходить столітня прабабуся Надія. Про неї забули роди­чі, уже багато років сиділа прабабуся Надія дома, нікуди не ходила й ніде не бувала. Та як почула, що занедужала правнучка, одважилася перевідати.

Підійшла до ліжечка хворої, сіла на стільчик, узяла Олину ручку у свою зморщену руку й каже:

          Немає в мене ні щільників медових, ні масла солодкого, ні свіжих лісових ягід і горіхів, ні яєчок перепелиних, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-однісінький подарунок — щире бажання. Одне бажання лишилося в мене в серці — аби ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясно­му сонечку.

Така могутня сила любові була в цьому добро­му слові, що маленьке Олине сердечко забилося частіше, щічки стали рум’яні, в очах спалахнули радісні вогники.

          Ось чого не вистачало, — сказав дід Панас. — Доброго слова.

За Василем Сухомлинським

  1.          Поміркуй і вибери правильну відповідь.

Яке бажання лишилося в серці прабабусі?

А щоб дівчинка видужала

Б принести смаколиків правнучці

В подарувати нові іграшки

       Чи легко було виконувати це завдання?  Так                    Ні

 

  1.     Поміркуй і продовж речення.

Олі стало краще, тому що ______________________________

____________________________________________________

  

         Чи легко було виконувати це завдання?  Так                    Ні

 

6. Опиши, якою, на твою думку, була прабабуся Надія.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

       Чи легко було виконувати це завдання?  Так                    Ні

 

 

 

 

7. Установи послідовність подій.

Відвідування і гостинці.

Щире бажання.

             Оленка занедужала.

      Прихід прабабусі Надії.

      Не вистачало доброго слова.

      Нічого дівчинці не допомагало.

         Чи легко було виконувати це завдання?  Так                    Ні

 

8. З’єднай фразеологізми з виразами.

Розбити глека                                        засинати

Клювати носом                                     посваритися

Замилювати очі                                    обманювати

         Чи легко було виконувати це завдання?  Так                    Ні

 

9. Іменники, подані в дужках, постав у потрібній формі. Визнач їхній відмінок, познач корінь і закінчення.

        Біля теплої (піч), на теплій (піч), намело багато (сніг), тримати в (рука).

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

        Чи легко було виконувати це завдання?  Так                    Ні

 

10. Спиши текст, постав іменники в потрібному відмінку.

Ранньої (зима), коли тільки випаде сніг, заля­гають у лігва ведмеді. Старанно й уміло в лісовій (гущавина) лаштують вони ці зимові (барлога). М’якою запашною (хвоя), корою молодих (ялин­ка), сухим лісовим (мох) ведмеді вистилають своє житло.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

         Чи легко було виконувати це завдання?  Так                    Ні

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментар вчителя

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


 

 

docx
Додано
5 січня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку