Діагностувальна робота 2 клас

Про матеріал
Матеріал контрольної роботи підібрано відповідно вивчених тем для здобувачів освіти 2 класу. Нової української школи
Перегляд файлу

                                            

                                               Діагностувальна робота

За І семестр

2 клас

 

1.Розмовляти, гомоніти, говорити, оповідати — це слова за значенням

а) різні

б) протилежні

в) близькі

 

Чи легко було виконувати це завдання?  Так                 Ні

 

2. Визнач слова, протилежні за значенням до слова сумує:

а) радіє, веселиться, сміється

б) плаче, тужить, нудьгує

в) дзвенить, працює, пломеніє

 

Чи легко було виконувати це завдання?  Так                 Ні

 

3. Скільки голосних звуків в українські мові?

а)  10

б)  6

в)  5

 

Чи легко було виконувати це завдання?  Так                 Ні

 

4. Визнач кількість звуків у слові п`ятниця.

а)  6

а)  7

в)  8

 

Чи легко було виконувати це завдання?  Так                 Ні

 

  1.               Прочитай текст і виконай завдання до нього.

                                                  

                                                                    Їжачок  

     Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близнята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці. У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.

— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, нехай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.

— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.

— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.

— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.

— Еге ж, — знітився Петько.

— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.

      Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А  він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.

                                                                           (Г. Труфанов)

 

 

6. Обери правильну відповідь.

Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?        

          а)  Ванько і Петько    

          б)   Василько і Петько

          в)   Петько та Павло

 

Чи легко було виконувати це завдання?  Так                 Ні

 

 

  1. Дай відповідь на запитання.

Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Чи легко було виконувати це завдання?  Так                 Ні

 

8.Склади і запиши речення про їжачка.

____________________________________________________________ .

 

Чи легко було виконувати це завдання?  Так                 Ні

 

 

9.Обери картинку, яка найбільше підходить за змістом тексту.

         

 

Чи легко було виконувати це завдання?  Так                 Ні

 

Оціни свою роботу та познач свій настрій.

 

Коментар вчителя ___________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

                                         

docx
Додано
5 січня
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку