Діагностувальна робота за темою «Частини мови» для учнів з сімейною формою навчання

Про матеріал
Діагностувальна робота за темою «Частини мови» для учнів з сімейною формою навчання.(Українська мова 2 клас)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота за темою «Частини мови»

уч________________  2 - ______ класу

_______________________________________________________________________

  1.  Іменник - це:

А) слово, що називає дію предмета;

Б) слово, що називає назву предмета;

В) слово, що називає ознаку предмета;

  1. Запиши слова у дві колонки

Мама, дідусь, сонце, земля, котик, трава, ліс, ведмідь, калина, сестра

Хто?

Що?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши слова у множині

Ліс - _______________;

квітка -  __________________________;

будинок - __________________________;

вовк - _____________________________

4.  Знайди помилки і запиши правильно.

Мама ірина,  тарас григорович  шевченко, кіт мурчик, україна, річка дніпро, вулиця паркова.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 5. Вибери з довідки відповідні прикметники та запиши їх.

Зима (яка?)____________________________

Дощ (який?)___________________________                             

Сонце (яке?)___________________________

Олівці (які?)___________________________

 Слова для  довідки: яскраве, дрібненький, холодна, кольорові.

6. Підкресли прикметники.

Золота, золото, жовтий, жовтень, зимовий, зимонька, радісний, радість.

7.Запиши прикметники, протилежні за значенням до поданих.

Літо жарке, а зима ________________

Сосна висока, а смородина ________________

Земля чорна, а сніг ________________

8.Поєднай прикметники, близькі за значенням.

 радісний тихий

сміливий роботящий

спокійний веселий

працьовитий відважний

9.  В якому рядку записані дієслова?

а) сонце, пташка, сніг;

б) летить, падає, світить;

в) яскраве, білий, красива.

10. Випиши з вірша 3 дієслова.

Сніг падав безшелесно й рівно,
Туманно танули вогні,
І дальній дзвін стояв так дивно
В незрозумілій тишині.. Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

11. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. З’єднай лініями ці пари слів.

купувати                                  радіти

сумувати  хвалити

сварити продавати

12. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.

Учень малює  - _________________________________________________ .

Дитина співає - _________________________________________________ .

13. Чи можна поставити питання до прийменників?

а) так        б) ні

14. Які ти знаєш службові слова? Запиши їх. _______________________________________________________________________15.Зв’яжи кожну пару слів за допомогою прийменників на, перед, через, у,над.

Міст ______________ річку

Клумба ____________ будинком

Книжка ____________ столі

Ручка ______________ пеналі

Туман ______________ річкою

                                        Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

Оцінювання

++ має значні успіхи

+ демонструє помітний прогрес

  • досягає результату з допомогою вчителя

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олегівна Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 квітня
Переглядів
1387
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку