Діагностувальна робота за темою «Частини мови»
уч________________ 2 - ______ класу
_______________________________________________________________________
А) слово, що називає дію предмета;
Б) слово, що називає назву предмета;
В) слово, що називає ознаку предмета;
Мама, дідусь, сонце, земля, котик, трава, ліс, ведмідь, калина, сестра
Хто? |
Що? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ліс - _______________;
квітка - __________________________;
будинок - __________________________;
вовк - _____________________________
4. Знайди помилки і запиши правильно.
Мама ірина, тарас григорович шевченко, кіт мурчик, україна, річка дніпро, вулиця паркова.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Вибери з довідки відповідні прикметники та запиши їх.
Зима (яка?)____________________________
Дощ (який?)___________________________
Сонце (яке?)___________________________
Олівці (які?)___________________________
Слова для довідки: яскраве, дрібненький, холодна, кольорові.
6. Підкресли прикметники.
Золота, золото, жовтий, жовтень, зимовий, зимонька, радісний, радість.
7.Запиши прикметники, протилежні за значенням до поданих.
Літо жарке, а зима ________________
Сосна висока, а смородина ________________
Земля чорна, а сніг ________________
8.Поєднай прикметники, близькі за значенням.
радісний тихий
сміливий роботящий
спокійний веселий
працьовитий відважний
9. В якому рядку записані дієслова?
а) сонце, пташка, сніг;
б) летить, падає, світить;
в) яскраве, білий, красива.
10. Випиши з вірша 3 дієслова.
Сніг падав безшелесно й рівно,
Туманно танули вогні,
І дальній дзвін стояв так дивно
В незрозумілій тишині..
11. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. З’єднай лініями ці пари слів.
купувати радіти
сумувати хвалити
сварити продавати
12. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.
Учень малює - _________________________________________________ .
Дитина співає - _________________________________________________ .
13. Чи можна поставити питання до прийменників?
а) так б) ні
14. Які ти знаєш службові слова? Запиши їх. _______________________________________________________________________15.Зв’яжи кожну пару слів за допомогою прийменників на, перед, через, у,над.
Міст ______________ річку
Клумба ____________ будинком
Книжка ____________ столі
Ручка ______________ пеналі
Туман ______________ річкою
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес