Діагностувальні роботи з математики 2 клас

Про матеріал
Тематичні діагностувальні роботи з математики для 2 класу Нової української школи відповідно до вікової категорії.. Завдання підібрано відповідно до Типової освітньої програми під керівництвом О.Я.Савченко. Завдання діагностувальних робіт містять різноманітні дії над числами, математичні закономірності та геометричні фігури.
Перегляд файлу

 

 

 

Тематичні діагностувальні роботи з математики

 

 

 

 

 

 

2

клас


Повторення вивченого матеріалу у1 класі

 

Діагностувальна робота№1

І варіант

 

  1. Порівняй.

5445 7+29 9–218

  1. Розклади на розрядні доданки кожне число. 79 = +  94 =              +
  2. Обчисли.

6 + 3 =  9 –6 = 6+4+7=

  1. Задача.

У парку росло 9 берізок, а кленів на 3 менше.

Скільки кленів росло у парку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Поведи ламані лінії.

  1. Накресли відрізок довжиною10см.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

Очікуванні результати

Відмітка про досягнення результату у процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Порівнює числа в межах 100

 

 

2.

Розкладає числа

На розрядні доданки

 

 

3.

Володіє навичками додавання і

Віднімання чисел

 

 

4.

Розв’язує задачу,

перевіряє розв’язок

 

 

5.

Розпізнає геометричні

Фігури

 

 

6.

Вміє користуватися лінійкою та креслити відрізок

Заданої довжини

 

 


Повторення вивченого матеріалу у1 класі

 

Діагностувальна робота№1

 

ІІ варіант

 

  1. Порівняй.

6556 8–26 4+216

  1. Розклади на розрядні доданки кожне число  67 = +  59 =              +
  2. Обчисли.

7 + 2= 8 –5 = 8+2+3=

  1. Задача.

У Петрика було 5 машинки, а у Дмитрика - на 4 більше. Скільки машинок було у Дмитрика?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

ідп

ов

ідь

 

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Поведи ламані лінії.

  1. Накресли відрізок довжиною 11 см.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

Очікуванні результати

Відмітка про досягнення результату у процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Порівнює числа в межах 100

 

 

2.

Розкладає числа

На розрядні доданки

 

 

3.

Володіє навичками додавання і

Віднімання чисел

 

 

4.

Розв’язує задачу,

перевіряє розв’язок

 

 

5.

Розпізнає геометричні

Фігури

 

 

6.

Вміє користуватися лінійкою та креслити відрізок

Заданої довжини

 

 


Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток

 

Діагностувальна робота№2

 

І варіант

 

  1. Порівняй.

7+514 9+49-4 166+6

  1. Обчисли.

8+7= 5+9= 9–5+7=

  1. Розклади на доданки кожне з чисел.

12=+ 15=+

  1. Задача.

На тарілці лежало 16 тістечок. Після обіду залишилося 11.Скільки тістечок з’їли діти?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

ідп

ов

ідь

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши кількість геометричних фігур.

 

 

 

 

 

-


  1. Накресли два відрізки:один довжиною 6 см, а другий – на 5 см довший.

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

Очікуванні результати

Відмітка про досягнення результату у процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Порівнює числа в межах 100

 

 

2.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

 

 

3.

Визначає склад чисел

 

 

4.

Розв’язує задачу, перевіряє

розв’язок

 

 

5.

Розпізнає геометричні

фігури

 

 

6.

Вміє користуватися лінійкою та креслити відрізок заданої

довжини

 

 

 


Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток

 

Діагностувальна робота№2

 

ІІ варіант

 

  1. Порівняй.

9–514 7+27-2 137+6

  1. Обчисли.

7+5= 6+8= 8–3+9=

  1. Розклади на доданки кожне з чисел.

16=+ 19=+

  1. Задача.

У магазині було 19 кавунів. Після обіду залишилося

13. Скільки кавунів продали до обіду?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

ідп

ов

ідь

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши кількість геометричних фігур.

 

 

 

 

 

-


  1. Накресли два відрізки: один довжиною 5см ,а другий – на 6 см довший.

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

Очікуванні результати

Відмітка про досягнення результату у процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Порівнює числа в межах 100

 

 

2.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

 

 

3.

Визначає склад чисел

 

 

4.

Розв’язує задачу, перевіряє

розв’язок

 

 

5.

Розпізнає геометричні

фігури

 

 

6.

Вміє користуватися лінійкою та креслити відрізок заданої

довжини

 

 

 


Віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток

 

Діагностувальна робота №3

 

І варіант

 

  1. Прочитай та запиши числа цифрами:одинадцять,два, вісімнадцять, п’ять, чотирнадцять.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Обчисли.

17 –9 = 13–5=  13–4+6=

  1. Встав пропущені числа.

16–=7 13–=8

  1. Задача.

УМаринкибуло8олівців,а в Софійки –на2олівця менше. Скільки всього олівців було у дівчаток?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

ідп

ов

ідь

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресли відрізок на 4 см коротший, ніж смужка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Запиши,котру годину показує кожен годинник.

 

 

 

 

 

 



 

завдання

Очікуванні результати

Відмітка про досягнення результату у процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Читає та записує числа в межах 100

 

 

2.

Володіє навичками додавання і віднімання

Чисел

 

 

3.

Знаходить

невідомий від’ємник

 

 

4.

Аналізує текст та розв’язує

Задачу

 

 

5.

Користується для вимірювання величин інстру- ментами, прила-

дами та іншими засобами

 

 

 

6.

Використовує доцільні одиниці вимірювання у визначені часу

за годинником

 

 


Віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток

 

Діагностувальна робота №3

 

 

ІІ варіант

 

  1. Прочитай та запиши числа цифрами: тринадцять, чотири, сімнадцять, дев’ять, дев’ятнадцять.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Обчисли.

13 –7 = 15 –8=  12–5+8=

  1. Встав пропущені числа.

12–=8 14–=7

  1. Задача.

На річці плавало14 качок, а гусей– на 5 менше.

Скільки всього птахів плавало на ставку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

ідп

ов

ідь

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресли відрізок на 5 см довший, ніж смужка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Запиши,котру годину показує кожен годинник.

 

 

 

 

 

 



 

завдання

Очікуванні результати

Відмітка про досягнення результату у процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Читаєтазаписує числа в межах 100

 

 

2.

Володіє навичками додаванняі віднімання

чисел

 

 

3.

Знаходить

невідомий від’ємник

 

 

4.

Аналізуєтекст та розв’язує

задачу

 

 

5.

Користуєтьсядля вимірювання величин інстру- ментами, прила-

дамитаіншими засобами

 

 

 

6.

Використовує доцільніодиниці вимірювання у визначені часу

загодинником

 

 


Додаванняівідніманнядвоцифрових чисел без переходу через десяток

 

Діагностувальнаробота№4

 

Іваріант

 

  1. Порівняй.

23+518 69–99 4524+21

  1. Обчисли.

78–26= 46+43= 24+(5+ 15)=

  1. Виконайперетворення.

1дм5 см= см 1дм9см= см

  1. Задача.

Усадуросте17яблунь,13вишеньі18груш.

Скількивсьогодеревростевсаду?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

ідп

ов

ідь

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Виміряйдовжинуручки. Запиши.

 

 

 

см мм


  1. Знайдипериметрпрямокутника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Обчислює та порівнюєчисла в межах 100

 

 

2.

Володіє навичками додаванняі віднімання

чисел

 

 

3.

Вміє

перетворювати іменованічисла

 

 

4.

Аналізуєтекст та розв’язує

задачу

 

 

5.

Вимірює довжинуоб’єкта

 

 

6.

Розпізнає геометричні фігури та знаходитьїх

периметр

 

 


Додаванняівідніманнядвоцифрових чисел без переходу через десяток

 

Діагностувальнаробота№4

 

ІІваріант

 

  1. Порівняй.

1739–12 56–2531 47+2296

  1. Обчисли.

67+22= 86–35= 32+(7 +23)=

  1. Виконайперетворення.

1дм7 см= см 1дм2см= см

  1. Задача.

На клумбі росте 13 троянд, 21 ромашка і 15 тюльпанів.Скільки всього квітів росте на клумбі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

ідп

ов

ідь

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Виміряйдовжинуручки. Запиши.

 

 

 

см мм


  1. Знайдипериметрквадрата.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Обчислюєта

порівнюєчисла в межах 100

 

 

2.

Володіє навичками додаванняі віднімання

чисел

 

 

3.

Вміє перетворювати іменованічисла

 

 

4.

Аналізуєтекст та розв’язує

задачу

 

 

5.

Вимірює довжинуоб’єкта

 

 

6.

Розпізнає геометричні фігури та знаходитьїх

периметр

 

 


Додаванняівідніманнядвоцифрових чисел з переходом через десяток

 

Діагностувальнаробота№5

 

Іваріант

 

  1. Запишивиразийобчислиїхзначення.
    • Різницячисел43і19.
    • Сумачисел56і37.
  2. Обчисли.

45–19= 57+25= 80–(25–9)=

  1. Виконайдіїзіменованимичислами. 26 дм –9 дм =

16кг–7кг=

24год–18год=

  1. Задача.

У магазинпривезли 84кг фруктів.Апельсинів було 27 кг,винограду– 38 кг.Рештумасифруктівстановили банани. Скільки кілограмів бананів привезли?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Побудуйпрямийкут.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Порівняйвеличини.

1доба 27год 98кг 1 ц

 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Читаєтазаписує вирази та обчислює їх

значення

 

 

2.

Володіє навичками додаванняі віднімання

чисел

 

 

3.

Виконуєдіїз

іменованими числами

 

 

4.

Аналізує текст задачі,підбирає спосіб розв’язання та

розв’язуєзадачу

 

 

5.

Будує геометричні фігури

 

 

6.

Оперує величинами

 

 


Додаванняівідніманнядвоцифрових чисел з переходом через десяток

 

Діагностувальнаробота№5

 

ІІваріант

 

  1. Запишивиразийобчислиїхзначення.
    • Різницячисел54і37.
    • Сумачисел49і25.
  2. Обчисли.

66–28= 43+29= 60–(34–8)=

  1. Виконайдіїзіменованимичислами. 43грн–28грн=

24м–9м=

36дм–19дм=

  1. Задача.

Масавовка, лисиці тазайцяразомстановить55кг.

Масавовка–32кг,лисиці–14кг.Якамасазайця?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Побудуйпрямийкут.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Порівняйвеличини.

1доба 27год 98кг 1 ц

 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Читаєтазаписує вирази та обчислює їх

значення

 

 

2.

Володіє навичками додаванняі віднімання

чисел

 

 

3.

Виконуєдіїз іменованими

числами

 

 

4.

Аналізує текст задачі,підбирає спосіб розв’язання та

розв’язуєзадачу

 

 

5.

Будує

геометричні фігури

 

 

6.

Оперує величинами

 

 


Діямноження.Таблицімноженнячисла2, числа 3

 

Діагностувальнаробота№6

 

Іваріант

 

  1. Спростивиразийзнайдиїхзначення. 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 17 =

2 +2+2+2+34=

  1. Замінимноженнядодаваннямйобчисли. 5 • 4 =

12•3=

  1. Обчисливирази.

3•6+44= 9•2–9=

  1. Задача.

Оленка купила три олівці за ціною 6 грн кожнийі ручку за 7 грн. Скільки гривень Оленка заплатила за всю покупку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресливідрізок,утричідовший,ніжсмужка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Обчислипериметртрикутника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Читає,спрощує вирази та обчислює їх

значення

 

 

2.

Володіє навичками

множеннячисел

 

 

3.

Знаходить

значення виразів

 

 

4.

Аналізує текст задачі,підбирає спосіб розв’язання та

розв’язуєзадачу

 

 

5.

Будує геометричні фігури

 

 

6.

Використовує для вимірювання величин доцільніодиниці

вимірювання

 

 

 


Діямноження.Таблицімноженнячисла2, числа 3

 

ІІваріант

 

  1. Спростивиразийзнайдиїхзначення. 3 + 3 + 3 + 3 + 39 =

2+2+2+2+2 +2+49=

  1. Замінимноженнядодаваннямйобчисли. 7 • 4 =

13•3=

  1. Обчисливирази.

2•9+53= 7•3–7=

  1. Задача.

Мамадала3дітямпо4цукерки,а6цукерок залишила для батьків. Скільки було цукерок?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресливідрізок,удвічідовший,ніжсмужка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Обчислипериметртрикутника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Читає,спрощує вирази та обчислює їх

значення

 

 

2.

Володіє навичками

множеннячисел

 

 

3.

Знаходить значення виразів

 

 

4.

Аналізує текст задачі,підбирає спосіб розв’язання та

розв’язуєзадачу

 

 

5.

Будує геометричні фігури

 

 

6.

Використовує для вимірювання величин доцільніодиниці

вимірювання

 

 

 


Таблицяділенняна число3

 

 

Діагностувальнаробота№7

 

Іваріант

 

  1. Запишивиразийзнайдиїхзначення.
    • Сумучисел19і8зменшитиутричі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Різницючисел34і19зменшитиутрирази.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Порівняй.

915:3 24 :36 18 :312:2

  1. Обчисливирази.

32–12:3= 21:3+35=

  1. Задача.

На тарілці лежало 9 пиріжків з маком, а з сиром - утричі менше. Скільки всього пиріжків з маком і сиром лежало на тарілці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресливідрізок,утричікоротшийвідданого.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1.  Запишикотругодинупоказуєкожнийгодиннику першій половині доби? У другій половині доби?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Читає,записує вирази та обчислює їх

значення

 

 

2.

Порівнюєчисла різними

способами

 

 

3.

Знаходить значення

виразів

 

 

4.

Аналізує текст задачі,підбирає спосіб розв’язання та

розв’язуєзадачу

 

 

5.

Користується інструментами длявимірюва- ння величин. Будуєвідрізки

 

 

6.

Користується годинником та вмієвизначати

час

 

 


Таблицяділенняна число3

 

 

Діагностувальнаробота№7

 

ІІваріант

 

  1. Запишивиразийзнайдиїхзначення.
    • Сумучисел17і7зменшитиутричі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Різницючисел46і28зменшитиутрирази.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Порівняй.

512:3 21 :39 24 :316:2

  1. Обчисливирази.

45–27:3= 12:3+88=

  1. Задача.

Укошикубуло12яблук,агруш- утричіменше.

Скількивсьогояблукігрушбулоукошику?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресливідрізок,утричікоротшийвідданого.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Запиши котру годину показує кожний годинник у першій половині доби? У другій половині доби?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Читає,записує вирази та обчислює їх

значення

 

 

2.

Порівнюєчисла різними

способами

 

 

3.

Знаходить значення

виразів

 

 

4.

Аналізує текст задачі,підбирає спосіб розв’язання та

розв’язуєзадачу

 

 

5.

Користується інструментами длявимірюва- ння величин. Будуєвідрізки

 

 

6.

Користується годинником та вмієвизначати

час

 

 


Множеннячисел4,5,6,7,діленняна

числа 4,5,6,7.Буквені вирази

 

Діагностувальнаробота№8

 

Іваріант

  1. Порівняй.

45:536:6 49 :740:5

  1. Обчисли.

74–54:6+15= 37+35:7–12=

  1. Знайдизначеннявиразу42:а+68,якщоа=6,а=7. Якщо а = 6, то 42 : а + 68 =

Якщо а = 7,то42:а+ 68 =

  1. Задача.

До шкільної їдальні завезли 7 столів і 14 стільців. У скільки разів більше стільців, ніж столів завезли до їдальні?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Побудуйпрямокутник,довжинаякого12см,аширинау 6 разів коротша.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Запишичас,якийпокажекожнийгодинникчерез15хв?

 

 

 

 

 

 

 

 




 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Порівнює значення виразів

 

 

2.

Знає порядок виконаннядійу виразах та

обчислює їх

 

 

3.

Знаходить значення числовихта

буквенихвиразів

 

 

4.

Аналізує та розв’язуєзадачу

 

 

5.

Знаходить невідому сторону. Будує прямокутникна

аркушівклітинку

 

 

6.

Вміє визначати час за годинни- ком та записує короткіпозначе-

ння(год;хв)

 

 


Множеннячисел4,5,6,7,діленняна

числа 4,5,6,7.Буквені вирази

 

Діагностувальнаробота№8

 

ІІваріант

  1. Порівняй.

54:649:7 35:542 :6

  1. Обчисли.

48+35:7–13= 64–45:5+15=

  1. Знайдизначеннявиразу40 :а+59,якщоа=5,а= 8. Якщо а = 5, то 40 : а + 59 =

Якщоа =8,то 40:а+59=

  1. Задача.

У спортивний магазин привезли 6 великихм’ячів і 18 малих.Ускількиразівбільшемалихм’ячів,ніжвеликих привезли у магазин?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Побудуйпрямокутник,довжинаякого10см,аширинау 5 разів коротша.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Запишичас,якийпокажекожнийгодинникчерез15хв?

 

 

 

 

 

 

 

 




 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Порівнює значення виразів

 

 

2.

Знає порядок виконаннядійу виразах та

обчислює їх

 

 

3.

Знаходить значення числовихта

буквенихвиразів

 

 

4.

Аналізує та розв’язуєзадачу

 

 

5.

Знаходить невідому сторону. Будує прямокутникна

аркушівклітинку

 

 

6.

Вміє визначати час за годинни- ком та записує короткіпозначе-

ння(год;хв)

 

 


Множеннячисел 8 і9,діленняна числа 8 і9.Особливівипадкимноженняіділення

 

Діагностувальнаробота№9

 

Іваріант

  1. Запишипропущенічисла.

8•=72 • 9 = 54 9 •=63

  1. Обчисли.

24год:8 = 27кг:9кг=

8л•9= 64см: 8=

  1. Знайдизначеннявиразу8•а+а,якщоа=9,а=8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розв’яжизадачузаскороченимзаписом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Обчисли периметр прямокутника, довжина якого дорівнює 9 см, а ширина –утричі менша.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши,котругодинупоказує коженгодинник?

 

 

 

 

 

 





 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Визначає невідомий компонентдії

множення

 

 

2.

Володіє навичками ділення та множення іменованих

чисел

 

 

 

3.

Знаходить значення числових та буквенихвиразів

 

 

4.

Складає та розв’язуєзадачу за скороченим

записом

 

 

5.

Знаходить невідому сторонута периметр

прямокутника

 

 

6.

Вміє визначати час за годинни- ком та записує короткіпозначе-

ння(год;хв)

 

 


Множеннячисел 8 і9,діленняна числа 8 і9.Особливівипадкимноженняіділення

 

Діагностувальнаробота№9

 

 

ІІваріант

  1. Запишипропущенічисла.

9•=63 • 8 = 48 9 •=36

  1. Обчисли.

45м: 9= 35кг:9кг=

9л•8= 48см : 8=

  1. Знайдизначеннявиразу9•с+с,якщос= 8,с=9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розв’яжизадачузаскороченимзаписом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Обчисли периметр прямокутника, ширина якого дорівнює 8 см, а довжина –утричі більша.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши,котругодинупоказує коженгодинник?

 

 

 

 

 

 





 

завдання

Очікуванні результати

Відміткапро досягнення результатуу процесі

виконання завдань

Рекомендації вчителя

1.

Визначає невідомий компонентдії

множення

 

 

2.

Володіє навичками ділення та множення іменованих

чисел

 

 

 

3.

Знаходить значення числових та буквенихвиразів

 

 

4.

Складає та розв’язуєзадачу за скороченим

записом

 

 

5.

Знаходить невідому сторонута периметр

прямокутника

 

 

6.

Вміє визначати час за годинни- ком та записує короткіпозначе-

ння(год;хв)

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гелета Марія
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
1045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку