Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд(загальний випадок). Складання і розв'язування задач

Про матеріал
Конспект уроку математики 2 клас НУШ , І семестр за підручником Г. Лишенко . За програмою О.Я. Савченко
Перегляд файлу

Тема : Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд ( загальний випадок ). Складання і розв’язування задач .

Мета : Вчити додавати двоцифрові числа з переходом через розряд ; удосконалювати набуті  обчислювальні навички  ,  творчо працювати над задачами ; виховувати бажання взаємодопомоги .

Обладнання : підручник «Математика 2 клас» Г. Лишенко , картки із завданнями , кубики «Лего»

Тип уроку : подача нового матеріалу.

Хід уроку

1 . Організація класу.

-         Розпочинаємо наш урок . Будьте уважні , активні , чітко й обдумано відповідайте .

2. Актуалізація опорних знань .

3.Мотивація навчальної діяльності .

       - Усна лічба ( учитель на картках показує вирази , здобувачі освіти усно відповідають)

14 + 2      ,     23 + 52   ,       21 + 7,     15 + 21 ,    67 – 25 , 90 – 1

-         Робота у зошитах

Записують число , класна робота

Каліграфічна хвилинка , прописують число 23.

4. Вивчення нового матеріалу .

 - Робота в парі . Виконати обчислення на картках , обвести правильну відповідь.( завдання з підручника с. 44 №1)

7 + 5 =     11      12     14                                   40 + 16= 46      56      66

7 + 6 =     11        13    17                                  40 + 17 =47       57     67

7 + 7 =    14        12      15                                 40 + 18 = 58       68     78

7 + 8 =    14         15     16                                 40 + 19 = 59       69     79

7 + 9 =    14         16      15

-         Робота з підручником с.44 №2

-         Обчислити вирази зручним способом з коментуванням.

30 + 4 + 60 + 5 = 99             20 + 8 + 50 + 1 = 79        40 + 7 + 30 + 2 =79     

30 + 60 = 90                          20 + 50 = 70                     40 + 30 = 70

4 + 5 = 9                                  8 + 1 = 9                           7 + 2 = 9

90 + 9 = 99                              70 + 9 = 79                       70 + 9 = 79

-         Пояснення нового матеріалу . Проблемна ситуація . Запис на дошці .

28 + 59

Як ми можемо виконати таке обчислення ?

Що потрібно зробити ? ( відповіді)

Нам потрібно розкласти на розрядні доданки .

20 + 50 = 70

8 + 9 = 17

70 + 17 = 87

Сьогодні на уроці ми будемо вчитися додавати двоцифрові числа з переходом  через розряд .

Підручник с. 44 № 6 . Виконаємо письмово з коментуванням .

39 + 24 = 63                     28 + 37 = 65

47 + 46 = 93                      56 + 39 = 95

Фізкультхвилинка ( за вибором  учителя)

-         Робота над задачею с. 44 № 5 . Учні складають умову задачі за малюнком.

Розв’язок записують на дошці .

Задача

В одному будинку  56 квартир . У другому  -  на 24 квартири менше , ніж у першому  . Скільки квартир у двох будинках ?

  1.      56 – 24 = 32 (кв.) – у другому будинку;
  2.      56 + 32 = 88(кв.)

Відповідь :88 квартир у двох будинках .

5 . Закріплення вивченого матеріалу .

Самостійна робота . Кожен учень отримує завдання на картках і обчислює самостійно .   Після виконання учні обмінюються картками ,  вчитель зачитує правильні відповіді , учні перевіряють .

Оцінюється робота смайликами :

Усміхнений       -  вірне обчислення.

Засмучений      - одна помилка .

Сумний  - більше двох .

25 + 38 = 63

79 + 16 = 95

47 + 24 = 71

22 + 59 = 81

6 . Рефлексія .

З яким прийомом додавання ви ознайомилися ?

Як потрібно обчислювати вирази ?

-         Самооцінка учнів  за допомогою «Лего»

Зелений  - Я все зрозумів

Жовтий – Зрозумів , але не зовсім

Червоний -  Я нічого не зрозумів

 

docx
Додав(-ла)
Яхимець Галина
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 листопада 2023
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку