Діагностуваьна робота №4 "Не здаватися у життєвих випробуваннях" різнорівневі завдання

Про матеріал
Різнорівневі завдання до діагностувальної роботи в 6 класі з теми "Не здаватися у життєвих випробуваннях"
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 4 за темою «Не здаватися у життєвих випробуваннях» (різнорівневі завдання)

 

І варіант

Знання

Завдання 2-6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ

( за кожну правильну відповідь отримуєте по 0,5 бала)

 

 

  1. Зазначте портрет Джека Лондона

 

 А)https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/313109/2518530/116208_1700076496.jpg                 Б)                        В)

 

  1. За жанром твір "Жага до життя" - це:

А) оповідання         Б) повість            В) роман  Г) новела

  

  1. Літературу якої країни представляє письменниця Анна Гавальда? 

А) англійську              Б) німецьку        В) французьку  Г) італійську

4. Як звати хлопчика, головного героя твору "35 кіло надії"?

 А) Леон      Б) Грегуар       В) Мішель     Г)   Григор

5. У Лукаса із твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»  був свій локомотив на ім'я:

 А) Емма      Б) Земма  В) Вінна     Г)  Анна

6. Подорож героїв океаном із твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» завершилась у країні:

 А) Усландії   Б) Шотландії    В) Лапландії    Г) Гренландії

                                                                     УМІННЯ

 Завдання 7 - 9 передбачають установлення відповідності ( за кожне завдання 1 бал). До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.

 

   7. Встановіть відповідність з елементами композиції:

      1 Експозиція                                                А  Білл кидає свого хворого товариша

      2 Зав’язка                                                     Б  Сутичка з вовком

      3 Розвиток дії                                              В  Порятунок героя

      4 Кульмінація                                              Г  Опис півночі та золотошукачів

      5 Розв’язка                                                   Д  Герой бореться за життя

 

   8. Установіть відповідність між творами і письменниками.

       1   «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»                          А Джек лондон

       2     "35 кіло надії"                                                         Б Міхаель Енде

       3    «Жага до життя»                                                     В Анна Гавальда

                                                                                               Г Жуль Верн

 

   9. Установіть відповідність між іменами героїв та їхніми характеристиками:

 

Ім’я героя

Характеристика

 

А) Грегуар

1. « …він не любив митися, як, втім, і всі хлопчики його віку. Він ніяк не міг узяти в толк, навіщо йому митися, якщо у нього чорна шкіра і все одно не видно, яка у нього шия, брудна або чиста».

Б)  Невідомий

2.  «На довгій худій шиї виразно стримів борлак, а з хижої пащі стирчав єдиний зуб, надаючи драконячому пискові цілком мерзенного виразу.»

В) Лі Ши

3. Сором’язливий і замкнутий хлопець. Він не любить спілкуватися з людьми, і він вважає себе не таким, як усі. Він любить малювати, але боїться показати свої роботи комусь, крім себе. майстер на всі руки.

Г) пані Кутняк

4. «Його штани подерлися об гостре каміння , з колін сочилася кров, залишаючи червоні сліди. Тоді він поклав клунок на землю й почав підкрадатись до птахів плазом, як кіт до горобця »

Д) Джим Гудзик

5. У школі був відмінником, першим у класі з усіх предметів: з математики, французької, англійської, історії.

Е) Дідусь

6. «Мила маленька дівчинка з двома чорними кісками й ніжним личком, які бувають у порцелянових мандалійських лялечок…»

                                                                                                         

                                                                     СТАВЛЕННЯ

 

Завдання 10-11 відкритої форми ( за кожне завдання 1,5 бала)

  

   10. Що допомогло героєві оповідання Джека Лондона « Жага до життя» вижити, перемогти у важкій ситуації?

   11. Напишіть, яким ви уявляєте майбутнє Грегуара Дюбоска після школи ( за повістю Анни Гавальди « 35 кіло надії») 

 

                                                                       ЦІННОСТІ

Завдання 12 відритої форми ( 3 бала)

12. Творча робота на одну із тем

   «Головне в житті – бути людиною»

   «Нещасним бути куди легше, ніж бути щасливим…Роби що-небудь, що бути щасливим»

   Чого навчає твір «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»  ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Діагностувальна робота № 4 за темою «Не здаватися у життєвих випробуваннях» (різнорівневі завдання)

 

ІІ варіант

 

  Завдання 2-6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ

 ( за кожну правильну відповідь отримуєте по 0,5 бала)

 

 

  1. Зазначте портрет Міхаеля Енде

 

 А)https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/313109/2518530/116208_1700076496.jpg                 Б)                        В)

  1. Хто правив країною, в якій жив машиніст Лукас із твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»  ?

А) Альфред Великий        Б) Альфонс за- чверть –Дванадцятий   В)  Гарольд І   Г) Генріх ІІ

  1.  Ім'я чоловіка, який покинув свого напарника з твору "Жага до життя":

 

 А) Білл      Б) Джек     В)  Бен   Г) Джон

 

 

  1. Що робили герої оповідання "Жага до життя"  на Алясці?

 А) відпочивали;         Б) працювали оленеводами   В) шукали золото  Г) подоружували

  1. Кого із своїх родичів головний герой книги"35 кіло надії" любив найбільше?

 

А) маму      Б) дідуся   В)  тата    Г) бабусю

 6. Яка тема твору "35 кіло надії"? 

А) боротьба за життя  б) тема дружби  

В) виживання підлітка в світі, в якому він не може адаптуватися через певні розумові проблеми.

Г) перше кохання

 

                                                                   УМІННЯ

 Завдання 7 - 9 передбачають установлення відповідності ( за кожне завдання 1 бал). До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.

 

   7. Встановіть відповідність з елементами композиції:

      1 Експозиція                                                А  Протистояння героя та вовка

      2 Зав’язка                                                     Б  Герой у безпеці на борту «Бетфорду»

      3 Розвиток дії                                              В  Опис втомлених золотошукачів

      4 Кульмінація                                              Г  Важкий шлях героя на південь

      5 Розв’язка                                                   Д  Білл кидає напарника у біді

 

 

   8. Установіть відповідність між письменниками і країнами.

      1  Анна Гавальда                                                                        А Америка

      2  Джек Лондон                                                                          Б Німеччина

      3 Міхаель Енде                                                                           В Україна

                                                                                                            Г Франція

 

  9.  Установіть відповідність між іменами героїв та їхніми репліками:

 

Ім’я

Репліка

 

А) Невідомий

1. «До трьох років, точно можу сказати, я жив щасливо. А потім пішов до школи.»

Б)  Марі

2.  «Для початку я тебе гарно відшмагаю, зззолотце моє! Щоб ти тррримав свого поганого язззика за зззубами!»

В) Грегуар

3. «Деякі школи бувають навіть нівроку. До того ж учителями там працюють не дракони, а цілком нормальні люди, серед яких іноді трапляються й башковиті».

Г) пані Кутняк

4. «Я не залишу свого найкращого друга. Або ми залишимося на острові втрьох, або разом попливемо звідси геть».

Д) Джим Гудзик

5. "У цього хлопчика голова як решето, золоті руки і величезне серце. Якщо постаратися, із нього вийде толк"

Е) Лукас

6. «Якби нам бодай два патрони з тих, що в схованці».

 

                                                                     СТАВЛЕННЯ

 

Завдання 10-11 відкритої форми ( за кожне завдання 1,5 бала)

 

 

   10. Які риси вдачі допомагають Джиму Гудзику і машиністу Лукасу вистояти в небезпечних ситуаціях?

   11. Які важливі проблеми порушуються у творі «35 кіло надії»?  

 

                                                                     ЦІННОСТІ

                                           Завдання 12 відритої форми ( 3 бала)

               

   12. Творча робота на одну з тем.

  «Головне в житті – бути людиною»

  «Нещасним бути куди легше, ніж бути щасливим…Роби що-небудь, що бути щасливим»

  Чого навчає твір «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»  ?

 

 

docx
Додано
14 березня
Переглядів
421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку