Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей з теми «Барви світової поезії»
І варіант
Початковий рівень(0,5б.)
а) політикою; б) філософією та мистецтвом;
в) реальним життям.
а) трьох; б) чотирьох; в) п’яти.
а) Т. Шевченко; б) І. Франко; в) Леся Українка.
а) англійців; б) американців;
в) північноамериканських індіанців
5. Що зробив Життя Владика із каменю, що « одломив від червоного бескета»?
а) люльку; б) щит; в) шолом.
6. Темою вірша "Моє серце в верховині" є:
а) прощання з батьківщиною б) заклик до миру; в) любов до рідного краю.
Середній рівень (1 б.)
1. Дайте визначення поняття «хоку».
2. Визначте тему та ідею вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині».
3. Хто такий Гайавата?
Достатній рівень (1,5б.)
1.Назвіть образи природи в поезії Мацуо Басьо. Розкрийте Їх зміст.
На голій гілці
самотній ворон тихо старіє.
Осінній вечір.
2. Що для вас означає служити Батьківщині?
Високий рівень (3 б.)
Напишіть твір-мініатюру на тему «Мій улюблений поетичний твір»
6 клас
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей з теми «Барви світової поезії»
ІІ варіант
Початковий рівень ( 0,5б.)
а) банановий сік; б) бананове дерево; в) бананове листя.
а) поетом-філософом; б) поетом-сатириком; в) поетом інтимної лірики.
а) Мацуо Басьо; б) Р. Бернсу; в) Г. Лонгфелло
а) великий дух; б) мисливець; в) верховний вождь.
а) заклик до єдності, припинення племінних чвар;
б) змалювання життя і побуту індіанців;
в) любов до рідного краю.
6. Що поет називає любим, рідним краєм у поезії «Моє серце в верховині…»?
а) верховину; б) гори; в) столицю.
Середній рівень ( 1б.)
1. Зазначте характерні ознаки хайку.
2. Охарактеризуйте ліричного героя з поезії Р. Бернса «Моє серце в верховині».
3. З якою метою Великий Дух скликав індіанські племена?
Достатній рівень(1,5б.)
1.Назвіть образи природи в поезії Мацуо Басьо. Розкрийте Їх зміст.
І зимування — свято,
якщо у твоєму серці
квітуча слива!
2. Які метафори акцентують любов ліричного героя до рідного краю в поезії «Моє серце в верховині»?
Високий рівень (3б.)
Напишіть твір-роздум на тему " Чому людям краще жити в мирі, ніж ворогувати"