Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою "Барви світової поезії"

Про матеріал
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою " Барви світової поезії "
Перегляд файлу

6 клас

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей з теми «Барви світової поезії»

І варіант

Початковий рівень(0,5б.)

  1. Своєрідність культури Японії полягає у її зв’язку з:

а) політикою;   б) філософією та мистецтвом;

в) реальним життям.

  1. Хайку (хоку) складається з … рядків:

а) трьох;       б) чотирьох;      в) п’яти.

  1. Поетом «народним і великим» назвав Роберта Бернса:

а) Т. Шевченко;     б) І. Франко;    в) Леся Українка.

  1. У поемі Г. Лонгфелло використовуються міфи:

а) англійців;            б) американців;

в) північноамериканських індіанців

5.  Що зробив Життя Владика із каменю, що « одломив від червоного бескета»?

а) люльку;     б) щит;     в) шолом.

6. Темою вірша "Моє серце в верховині" є:

     а) прощання з батьківщиною    б) заклик до миру;     в) любов до рідного краю.

Середній рівень (1 б.)

1. Дайте визначення поняття «хоку».

2. Визначте тему та ідею вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині».

3. Хто такий Гайавата?

Достатній рівень (1,5б.)

1.Назвіть образи природи в поезії Мацуо Басьо. Розкрийте Їх зміст.

На голій гілці

самотній ворон тихо старіє.

Осінній вечір.

  2. Що для вас означає служити Батьківщині?

Високий рівень (3 б.)

Напишіть твір-мініатюру на тему «Мій улюблений поетичний твір»

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей з теми «Барви світової поезії»

ІІ варіант

Початковий рівень ( 0,5б.)

  1. Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як:

а) банановий сік;    б) бананове дерево; в) бананове листя.

  1. Мацуо Басьо можна назвати:

а) поетом-філософом;     б) поетом-сатириком; в) поетом інтимної лірики.

  1. Рядок вірша «Моя мрія   лине вгору навздогін вітрам» належить:

а) Мацуо Басьо;    б) Р. Бернсу;     в) Г. Лонгфелло

  1. Гітчі-Маніто з поеми Г. Логфелло «Пісня про Гайавату» -це…

а) великий дух;        б) мисливець;       в) верховний вождь.

  1. Головна думка поеми «Пісня про Гайавату»:

а) заклик до єдності, припинення племінних чвар;

б) змалювання життя і побуту індіанців;

в) любов до рідного краю.

6. Що поет називає любим, рідним краєм у поезії «Моє серце в верховині…»?

а) верховину;  б) гори; в) столицю.

Середній рівень ( 1б.)

1. Зазначте характерні ознаки хайку.

2. Охарактеризуйте ліричного героя з поезії Р. Бернса «Моє серце в верховині».

3. З якою метою Великий Дух скликав індіанські племена?

Достатній рівень(1,5б.)

1.Назвіть образи природи в поезії Мацуо Басьо. Розкрийте Їх зміст.

 

 І зимування — свято,

  якщо у твоєму серці

  квітуча слива!

2. Які метафори акцентують любов ліричного героя до рідного краю в поезії «Моє серце в верховині»?

Високий рівень (3б.)

 Напишіть твір-роздум на тему " Чому людям краще жити в мирі, ніж ворогувати"

 

 

 

docx
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку