Діагностувальна робота з зарубіжної літератури для учнів 5 класу за темою "Слухаємо голоси природи" вміщує тестові завдання, завдання на відповідність та завдання відкритої форми. Дана робота спрямована перевірити засвоєні знання здобувачів освіти при вивченні художніх творів "Про коника та цвіркуна" Джона Кітса, "Мауглі" Редьярда Кіплінга, "Лобо - володар Курумпо" Ернеста Сетона-Томпсона.
Дата_____________ Клас_________ Прізвище та ім`я_______________________________
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою «Слухаємо голоси природи»
Завдання 1-8 мають по 4 варіанти відповідей та оцінюються в 0,5 балів кожне. Оберіть правильну відповідь. (Максимально за 1-8 завдання – 4 бали).
А. Джон Кітс; Б. Редьярд Кіплінг; В. Ернест Сетон-Томпсон; Г. Роальд Дал
А. Епітет; Б. Порівняння; В. Метафора. Г.Гіпербола
3. Чому Закон Джунглів забороняє полювати на Людину?:
А. Звірі вірили, що Людина – це найслабша і найменш захищена істота; Б. Кожен оберігав свій рід, тому не ризикували нападати на людину; В. Людина – сильна своєю хитрістю, тому була небезпечна для мешканців Джунглів Г. У Законі Джунглів не було такої заборони.
4. Чому Мауглі не захотів мститися людям за те, що ті прогнали його?
А. Був обережний і не хотів, щоб через нього постраждали його друзі з Джунглів; Б. Бо він вважав себе людиною більше, ніж вовком; В. Не ображався на людей, бо розумів, що ті вчинили правильно. Г. Тільки через те, що Мессуа добре до нього ставилася
5. Що зробив Мауглі зі шкурою Шер-Хана?
А. Втопив у річці; Б. Подарував людям; В.Спалив у вогні. Г. Прибив до Скелі Ради.
6. Хто й кого знайшов, що зазначено у фрагменті твору: «Нарешті ти знайшов її. Тепер ви знову разом!» ?
А. Лобо знайшов Бланку; Б. Мауглі знайшов Червону Квітку; В. Цвіркун знайшов хату; Г.Шер-Хан знайшов свою здобич.
7. Чия характеристика розкривається у цитаті: «Його нічне виття розпізнавали всі тутешні люди (…) всіх відлякувала його аж надто лиха вдача» ?
А. Акела; Б. Ракша; В. Лобо. Г. Бланка
8. Хто й про кого сказав слова: «Старий невгамовний свавільнику! Герою незліченних спустошливих набігів»?
А. Мауглі про Шер-Хана; Б. Мисливець про Лобо; В. Багіра про Акелу. Г. Табакі про Каа.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 9-12 на відповідність. Установіть відповідність між лівою та правою частиною завдання. Завдання оцінюються в 1 бал кожне. (Максимально за 9-12 завдання – 4 бали).
1. |
|
2. |
|
3. |
|
9. Установіть відповідність між назвою твору та її автором:
1. «Про коника та цвіркуна» А. Ернест Сетон-Томпсон
2. «Лобо – володар Курумпо» Б. Джон Кітс.
3. «Мауглі» В. Редьярд Кіплінг
10. Установіть відповідність між назвою твору та художнім образом, що є у ньому:
1. |
|
2. |
|
3. |
|
1. «Лобо – Володар Курумпо» А. Мовчання крижане
2. «Мауглі» Б. Вогнепальна зброя
3. «Про коника та цвіркуна» В. Червона квітка
11. Установіть відповідність між твариною та її ім`ям:
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
1. Вовчиця А. Ракша
2. Пітон Б. Ленгрі
3. Тигр В. Каа
4. Пантера Г. Багіра
12. Установіть відповідність між героєм та його портретною характеристикою:
1. Лобо 2. Балу
3. Шер-Хан
4. Вовк рудої масті
А. «Це був єдиний звір іншої породи, допущений на Племінну Раду»;
Б. «Він змалку шкутильгає на одну лапу, через це вбиває лише селянську худобу»;
В. «Відзначався нечуваною спритністю (…) легко наздоганяв прудконогу антилопу».
Г. Могутній володар, чия свавільна вдача простяглася на весь край.
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
Завдання 13-14 відкритої форми. Дайте відповідь на запитання. Повна правильна відповідь оцінюється в 2 бали кожна. (Максимально за 13-14 завдання – 4 бали).
13. Яка подія зображена на ілюстрації? Назвіть твір і автора. Визначте тему твору.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. Мауглі ніколи не порушував Законів Джунглів. Запишіть ті з них, які вам запам`яталися.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Максимальна кількість балів – 12. Успіхів у виконанні завдань!