|
Склала: вчитель інформатики (класний керівник) Головко Ю.В |
Виховний захід на тему:
Діалог держав «Украіна»
Мета: формувати почуття національної свідомості та громадської активності; розширювати світогляд, поглиблювати поняття «Батьківщина»; розвивати пізнавальні інтереси учнів, патріотичні почуття на історичному підґрунті; виховувати гордість за людей, які прославляють Україну, любов до рідної землі.
Цільова аудиторія: учні 5-7 класів.
Обладнання: святково прибрана зала: стіл з вишитою скатертиною, хліб-сіль, калина, рушники на стінах, плакати, ноутбук, мультимедійний проектор, екран, презентація з державними і народними символами Украіни.
Епіграф:
Хід проведення:
Учень 1: Україна… Золота чарівна сторона. Скільки ніжних, лагідних слів придумали люди, щоб висловити свою гарячу любов до краю, де народилися і живуть. З давніх - давен линули по світу слова про Україну, про її щирий, веселий і працьовитий народ, про лани широкополі, і Дніпро, і кручі, гаї зелені.
Учень 2. Українська пісня… Хто не був зачарований нею ?! Який митець не був натхненний її мелодіями?! Нашу пісню називають солов’їною. Кажуть що солов’ї навчилися співати саме у нашого народу. Про це існує цікава легенда.
Учень 3 (розповідає легенду). Розповідають, що колись солов’ї не жили в Україні, а були дуже співучими, тому що літали по всьому світу, збираючи пісні для індійського царя, у саду якого вони жили.
Учень 4 Залетів якось один соловей в Україну, сів спочити у якомусь селі . На той час люди були в полі: «Що за люди живуть тут? – подумав соловей. – ні пісень, ні музики не чути?». Але ось настав вечір, люди повернулися додому.
Учень 5 І то тут, то там залунали пісні. Та були вони сумними, тому що важка праця втомила за весь день людей. Тут заспівав соловей, звеселив людей. Забули вони про втому і так заспівали, що соловей зачарувався їхніми піснями.
Учень 6 Полетів соловей до царського саду і як заспівав отих пісень, що навчився в Україні, цар втратив спокій. І звелів цар співати йому лише в свому саду. Зачаровані солов’ї полетіли весною в Україну, щоб слухати наших пісень.
Учень 7 І пташенят почали висиджувати саме у нас, щоб вони від самого народження слухали найчарівніші у світі пісні. Ну де ще є така чарівна пісня?
Після цього лунає музика з пісень (тексти взяті з сайту https://muzofond.fm/search/, https://nashe.com.ua/song/5627 ):
Нахилився до води.
Ти скажи, скажи, калино,
Як попала ти сюди.
Ти скажи, скажи, калино,
Як попала ти сюди.
Ой, на горі два дубки.
Ой, на горі два дубки, два дубки -
Зібралися докупки.
Ой, на горі два дубки, два дубки -
Зібралися докупки.
Вітер дуба хитає
Вітер дуба хитає
Вітер дуба хитає, хитає
Козак дівку питає.
Вітер дуба хитає, хитає
Козак дівку питає.
А я піду в сад зелений,
В сад криниченьку копать.
Маруся раз, два, три, калина.
Чорнявая дівчина в саду ягоди рвала.
Маруся раз, два, три, калина.
Чорнявая дівчина в саду ягоди рвала.
Коромисло гнеться,
А за нею Йванко,
Як барвінок, в’ється.
А за нею Йванко,
Як барвінок, в’ється.
– Галю, ж моя Галю,
Дай води напиться.
Ти ж така хороша,
Дай хоч подивиться.
Ти ж така хороша,
Дай хоч подивиться.
ГОРIЛА СОСНА ПАЛАЛА,
ПIД НЕЙ ДIВЧИНА СТОЯЛА,
ПIД НЕЙ ДIВЧИНА СТОЯЛА.
ГОРIЛА СОСНА ПАЛАЛА,
ПIД НЕЙ ДIВЧИНА СТОЯЛА,
ПIД НЕЙ ДIВЧИНА СТОЯЛА,
ПIД НЕЙ ДIВЧИНА СТОЯЛА,
ПIД НЕЙ ДIВЧИНА СТОЯЛА,
РУСУЮ КОСУ ЧЕСАЛА,
РУСУЮ КОСУ ЧЕСАЛА.
ПIД НЕЙ ДIВЧИНА СТОЯЛА,
РУСУЮ КОСУ ЧЕСАЛА,
РУСУЮ КОСУ ЧЕСАЛА.
Видно, хоч голки збирай.
Вийди, коханая, працею зморена,
Хоч на хвилиночку в гай.
Вийди, коханая, працею зморена,
Хоч на хвилиночку в гай.
Звідки в тебе ті чари,
Я без тебе всі дні
У полоні печалі.
Може, десь у лісах
Ти чар-зілля шукала,
Сонце-руту знайшла
І мене зчарувала?
(Виходять 2 учні: дівчинка і хлопчик і проігрують сценку до пісні)
Я прийшов, тебе нема, пiдманула, пiдвела.
Ти ж мене пiдманула, ти ж мене пiдвела.
Ти ж мене, молодого, з ума розуму звела.
Ти ж мене пiдманула, ти ж мене пiдвела.
Ти ж мене, молодого, з ума розуму звела.
(Виходять 2 учні: дівчинка і хлопчик і проігрують сценку до пісні)
Ой, мій милий вареничків хоче:
"Навари, милая, навари, милая,
Навари, у-ха-ха, моя чорнобривая".
"Навари, милая, навари, милая,
Навари, у-ха-ха, моя чорнобривая".
"Та дров же немає, милий мій миленький,
Та дров же немає, голуб мій сизенький".
"Нарубай, милая, нарубай, милая,
Нарубай, у-ха-ха, моя чорнобривая".
"Нарубай, милая, нарубай, милая,
Нарубай, у-ха-ха, моя чорнобривая".
Розчеши ми кучері, кучері, кучері.
Розчеши ми кучері, кучері, кучері.
Я би тобі кучері чесала, чесала,
Якби мамка не знала, не знала, не знала.
Якби мамка не знала, не знала, не знала.
(Діти танцюють на останньому програші. В кінці кланяються і виходять)