Діалог між мистецтвом і щоденним життям. 7 кл.

Про матеріал

Урок на тему"Діалог між мистецтвом і щоденним життям", комбінований, розвивати естетичне ставлення, інтерес. любов до музики,, як виду мистецтва. розвивати вокально-хорові навички учнів.

Перегляд файлу

Урок  з музичного мистецтва , 7клас,

за підручником  «Мистецтво, інтегрований курс»,

автори: Л.М.Масол, О.В.Гайдамака,Г.В. Кузьменко,Н.А. Лємешева.

Урок № 21

 

Тема уроку: Діалог між мистецтвом і щоденним життям.

                     Народження рок-н-ролу.

 

Мета: формування ключових компетентностей:

 

вчити  учнів оволодівати  досягненнями світової культури; організовувати своє робоче місце, планувати свої дії;   знайомити учнів із взаємозв’язком музики з іншими видами мистецтва; знайомити  учнів  з  історією  народження  та  розвитку  рок-н-ролу, найвідомішими виконавцями в цьому жанрі;

виховувати  естетичне ставлення до світу в різних сферах діяльності людини;  інтерес та любов до музики,  як виду мистецтва; через музику виховувати інтерес до інших видів мистецтва.                                                                                                                розвивати в учнів здібності щодо образного сприйняття музичних творів та навички виконавського розвитку музики,  творчі здібності учнів, естетичний смак,

 

 

Обладнання: фортепіано, комп’ютер, мультимедійна презентація.

Тип уроку: комбінований урок.

 

                                               ХІД УРОКУ


 

І. Організаційна частина.

 

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

 

     Квест «Сторінками джазу».

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

  • середині минулого століття в музичному середовищі Америки виникло явище масової культури, яке формувало і формує до сьогодення смаки молоді багатьох країн світу. Це — рок-музика. Це була революція. Вона змінила життя цілого покоління і, отже, без неї доля наступних поколінь була б іншою.

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

І саме тема уроку: «Діалог між мистецтвом і щоденним життям. Народження рок-н-ролу.». Сьогодні ми ознайомимося  з  історією  народження  та  розвитку  рок-н-ролу, найвідомішими виконавцями в цьому жанрі;

V. Вивчення нового навчального матеріалу.

1.  Розповідь вчителя

До визначальних ознак рок-музики належать короткі мотиви в мелодії, підкреслення метру шляхом інтенсивного акцентування сильної долі такту;.


темпераментний вокал. У рок-музиці на передній план висувається чіткий і динамічний ритм, що підкреслює її гучність і стає важливим засобом виразності. Ще однією відмінністю рок-музики є те, що вона надзвичайно приваблює молодь, художні смаки й інтереси якої не завжди відповідають традиційним уявленням про естетичні ідеали, отже, утворює альтернативний спосіб поведінки в суспільстві.

Рок-музику можна поділити на багато течій і напрямів. Одним із них є рок-н-рол (від англ. rock’n’roll — крутитися, гойдатися). Це, перш за все, танцювальна музика.

У рок-н-ролі основну роль відіграє електрогітара, на якій зазвичай виконують сольні партії. Вокал — дуже напористий і енергійний, а поведінка виконавців на сцені — вільна й невимушена.

Але як же з’явився рок-н-рол?

2. Випереджальне завдання : «Мистецтвознавці» Як  виник рок-н-рол?

Учень1: Це була революція. Вона змінила життя цілого покоління і, отже, без неї доля наступних поколінь була б іншою. Вона захопила весь світ. Вона змінила хід історії. Вона налякала владу і змусила дорослих піддати себе переоцінці.

Для тінейджера 50-х рок-н-рол був переворотом буквально у всьому: в манері одягатися, говорити, ходити, танцювати, в поглядах на світ, на владу, на батьків. Але найголовніше - переворотом у поглядах людини на самого себе. До рок-н-ролу молоді люди у віці від 12 до 20 років повністю дотримувалися поглядів батьків. Вони одягалися, наслідуючи батькам, в загальному і в цілому їхні смаки були мініатюрним віддзеркаленням смаків батьків.

Учень2: Рок-н-рол все це змів. Він створив відокремлене плем'я, зі своїми ритуалами, своєю уніформою, своїми таємницями, своєю мовою, своєю музикою. Це була незвичайна - галаслива, груба, криклива музика, з потужним зарядом енергії і маніакальним, пульсуючим бітом. Її неможливо описати. Її можна слухати, можна відчувати.

 

3. Робота з пілручником: «Портрет митця» стор.183

4. Слухання музики.  Е. Преслі. «Все гаразд, мамо».

 

5.  Вокально-хорова робота.

    Розспівування. Вправи для розвитку музичного слуху та голосу.

 Розучування пісні. Сл. і муз. Н. Май «Шалений рок-н-рол».

 

  1. Ознайомлення з піснею.

 

  1.              Бесіда про особливості виконання твору, ритмічні складнощі. Звернути  увагу на важливість чіткої дикції при виконанні.

3. Розучування мелодії пісні.

 

VI. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумок уроку.

 

Гра «Мікрофон».

 

    VII. Домашнє завдання.

 

Дізнайтеся більше про музеї короля рок-н-ролу у світі. Чи є такі зібрання в Україні?

 

VIII. Вихід з класу під звучання композиції Елвіса Преслі «Promised Land».

 

 

 

docx
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку