Дидактична гра «Диски для Бараша».
Автоматизація звука «ш» в словах. Мета: Закріпити у дітей правильну вимову звука «Ш» на початку, середині та в кінці слів.
Завдання: Дитині пропонується розкласти диски Барашу. Щоб дитині було цікавіше диски можна перевернути, це стимулює інтерес до виконання завдання, а також учень не вагається під час вибору (особливо, якщо завдання виконується з групою дітей). №1: Завдання «Про що можна сказати МІЙ, МОЯ». Після того, як учень назвав та перевернув усі слова, пропонується підібрати слова до присвійного займенника МОЯ (наприклад:моя мішень, моя шуба), або МІЙ (наприклад: мій шарф, мій каштан)..
№2 Завдання «Скажи який?» (яка?).
Треба підібрати прикметник до іменника (наприклад: червона шуба, колюча шишка).
Варіанти гри (після того, як дитина назвала всі малюнки):
- Завдання «Якого малюнку не стало?» (кількість малюнків залежить від віку дитини).
- Завдання «Що змінилось?» Треба викласти ряд з 10 малюнків на вибір)
Автор гри: Демуз Наталя