Властивості текстильних матеріалів.
Дидактична гра «Хто швидше»
Правила гри. Учні діляться на 2 команди.
Учасникам гри пропонується відгадати, які властивості текстильних матеріалів описує вчитель. Перемагає та команда, яка швидше впоралася із завданням.
Основи побудови композиції у вишивці
Дидактична гра «Хто швидше»
Правила гри. Учні діляться на 2 – 3 групи.
Перемагає група учнів, яка швидше впоралася із завданнями.
Уважно розглянути та написати назви орнаментів української вишивки.
1 2
3 4
5 6
7 8
Правильні відповіді:рослинний орнамент - 4, 5; геометричний орнамент – 1, 3; антропоморфний орнамент – 6, 7; зооморфний орнамент – 2, 8.
Технологія виготовлення ляльки –мотанки.
Дидактична гра «Хто швидше»
Правила гри. Учні діляться на 2 – 3 групи.
Перемагає група учнів, яка швидше впоралася із завданнями.
Згадати та написати назви ляльок- мотанок.
1 2 3
4 5 6
Правильні відповіді. 1 - лялька Кубушка (Травниця);2 - лялька – мотанка з ниток;3 - лялька Пеленашка; 4 - лялька Дзвіночок; 5 - лялька Веснянка; 6 - лялька Круп’яничка
Технологія виготовлення писанок.
Дидактична гра «Хто швидше»
Правила гри. Учні діляться на 2 – 3 групи.
Перемагає група учнів, яка швидше впоралася із завданнями.
Згадати та написати назви Великодніх яєць.
1 2 3
4 5 6
Правильні відповіді. 1 – крашанки; 2 – писанки; 3 – дряпанки;
4 – мотанки;5 – крапанки; 6 – мальованки.
Овочі в харчуванні людини. Салати.
Дидактична гра «Хто швидше»
Правила гри. Учні поділяються на 2-3 групи.
Перемагає група, яка першою впорається із завданнями.
Завдання 1. Всі овочі, які знаходяться на картинці потрібно розподілити за групами.
Завдання 2. Із даного переліку овочів скласти рецепти салатів.
Ключ відповідей:
Вегетативні:
Плодові:
Побутові електроприлади.
Загальні правила користування електропобутовими приладами.
Дидактична гра «Хто швидше»
Правила гри. Учні діляться на 2 – 3 групи.
Поміркуйте, розподіліть всі побутові електроприладиу таблицю за призначенням. Перемагає та група учнів, яка першою справилася із завданням.
Зберігання харчових продуктів |
|
Пошиття індивідуального одягу |
|
Приготування їжі |
|
Догляд за житлом |
|
Нагрівання рідини |
|
Механізація кухонних робіт |
|
Підтримка мікроклімату у приміщенні |
|
Дотримання особистої гігієни |
|
Прання та догляд за одягом |
|
Ключ відповідей:
Зберігання харчових продуктів |
1; 2; 15; |
Пошиття індивідуального одягу |
6; 9; |
Приготування їжі |
3; 12; 16; 21; 23; 26; |
Догляд за житлом |
14; 18; 25; |
Нагрівання рідини |
7; 27; 30; |
Механізація кухонних робіт |
4; 13; 17; 22; 24; |
Підтримка мікроклімату у приміщенні |
8; 19; 29; |
Дотримання особистої гігієни |
10; 20; 28; |
Прання та догляд за одягом |
5; 11; |