Дидактичні ігри "Хто швидше"

Про матеріал
Ігри на швидкість у групах «Хто швидше» стають для дітей захоплюючою, цікавою діяльністю через конкретність поставленої мети, розвивають організаторські здібності, приносять задоволення від спільних дій. В кожного виникає бажання перемогти, не відставати від товаришів, не підвести їх.
Перегляд файлу

Властивості текстильних матеріалів.

 

Дидактична гра «Хто швидше»

Правила гри. Учні діляться на 2 команди.

Учасникам гри пропонується відгадати,  які властивості текстильних матеріалів описує вчитель. Перемагає та команда, яка швидше впоралася із завданням.

  1. Довжина, ширина, товщина, щільність, маса тканини. (Геометричні властивості)
  2. Відстань від пруга до пруга; показник, від якого залежить скільки погонних метрів  потрібно для виготовлення швейного виробу. (Ширина)
  3. Здатність викликати  у людини почуття кольору, блиску, білизни та прозорості; впливають на  вибір фасону моделі,  оздоблення. (Оптичні властивості)
  4. Здатність тканини утворювати зморшки, складки  в процесі згинання та стискання, але під час волого-теплової обробки можна все виправити та розрівняти. (Зминальність)
  5. Властивості тканин, до яких відносять міцність, зминальність, драпірувальність та зносостійкість. (Механічні властивості)
  6. Здатність тканини зберігати тепло людського тіла, визначається видом волокна,  пряжі та щільністю тканини. (Теплозахисні властивості)
  7. Властивості, які визначають нешкідливість тканини для організму людини, відчуття комфорту, тепла, чистоти, сухості.(Гігієнічні властивості)
  8. Здатність тканин затримувати пил, бруд; краще всього це вдається тканинам з ворсом, шорсткою поверхнею. (Пилоємність)
  9. Властивість, під час якою тканина протистоїть впливу сонячних променів, тертю, розтягненню тощо. (Зносостійкість)
  10. Здатність тканини в процесі замочування, прання, прасування, пресування зменшувати свої розміри. (Зсідальність)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основи побудови композиції у вишивці

Дидактична гра «Хто швидше»

Правила гри. Учні діляться на 2 – 3 групи.

Перемагає група учнів, яка швидше впоралася із завданнями.

Уважно розглянути  та написати назви орнаментів української вишивки.

 

https://sites.google.com/site/visivanocka12345/_/rsrc/1429543422232/grupi-ornamentiv/%D0%B3%D0%B5%D0%BE%D0%BC.gifhttps://sites.google.com/site/visivanocka12345/_/rsrc/1429543808933/grupi-ornamentiv/%D1%82%D0%B2%202.jpg

                              1                                                           2 

 

https://sites.google.com/site/visivanocka12345/_/rsrc/1429543541452/grupi-ornamentiv/%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB.jpg?height=220&width=320Символи та системи знаків на українських вишитих рушниках – УКРАЇНСЬКИЙ СВІТ

                              3                                                               4

 

27 (488x197, 33Kb) / Рукоделие / shemas / Pinme.ru / PinmeV. Вивчення нового матеріалу

                               5                                                                6

Особливості антропоморфних зображень в народній орнаментиці  українсько-російсько-білоруського Полісся - Краязнаўчы сайт Гомеля і  ГомельшчыныВиди орнаменту. Орнамент як вид декоративної композиції. Види і структура  орнаментів

                                7                                                                 8

Правильні відповіді:рослинний орнамент  - 4, 5;    геометричний  орнамент  – 1, 3;     антропоморфний  орнамент – 6, 7;     зооморфний  орнамент  – 2, 8.

 

 

Технологія виготовлення ляльки –мотанки.

Дидактична гра «Хто швидше»

Правила гри. Учні діляться на 2 – 3 групи.

Перемагає група учнів, яка швидше впоралася із завданнями.

Згадати та написати назви ляльок- мотанок.

 

навчально-наочний посібник "Лялька-мотанка в народному календарі: приклади  занять" | Інші методичні матеріали. Позашкільна освітаДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Майстер-клас «Лялька – мотанка з ниток. Мартиничка » |  Конспект. Позашкільна освітаБлог "Разноцветный мир": Кукла "Пеленашка-тульский младенец"

                 1                                        2                                        3

Кукла - оберег (кукла Колокольчик) +мастер-класс. Обсуждение на  LiveInternet - Российский Сервис Онлайн-ДневниковОнлайн майстер-клас: Лялька мотанка Веснянка | Діти в місті Київmy WonderlanD ...: Лялька-круп'яничка

                4                                      5                                         6

Правильні відповіді. 1 - лялька Кубушка (Травниця);2 - лялька – мотанка з ниток;3 - лялька Пеленашка;  4 - лялька Дзвіночок;   5 - лялька Веснянка;     6 - лялька Круп’яничка

 

 

 

 

 

 

 

Технологія виготовлення писанок.

 

Дидактична гра «Хто швидше»

Правила гри. Учні діляться на 2 – 3 групи.

Перемагає група учнів, яка швидше впоралася із завданнями.

Згадати та написати назви Великодніх яєць.

 

10 натуральних барвників для крашанок - Amazing Ukraine - Дивовижна УкраїнаДивовижний світ Писанки - Харківський вимірГотуємося до Великодня: час розмальовувати писанки! - 9 Квітня 2020 -  Волинський краєзнавчий музей

                     1                                        2                                         3

 

Things of beauty: Писанка-мотанкаГотовимся к Пасхе. Идеи для создания домашнего уюта в праздники | Новости  ПриднестровьяЯк зробити писанку: топ-13 великодніх ідей декорування - Категорія ідеї  (993)

          4                                         5                                         6

 

Правильні відповіді. 1 – крашанки;  2 – писанки; 3 – дряпанки;

4 – мотанки;5 – крапанки; 6 – мальованки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Овочі в харчуванні людини. Салати.

Дидактична гра «Хто швидше»

Правила гри. Учні поділяються на 2-3 групи.

Перемагає група, яка першою впорається із завданнями.

Завдання 1. Всі овочі, які знаходяться на картинці потрібно розподілити за групами.

  1. Вегетативні:
  • коренеплоди
  • бульбоплоди
  • цибулеві
  • капустяні
  • салатно-шпинатні
  • пряні
  • десертні овочі
  1. Плодові:
  • гарбузові
  • бобові
  • томатні
  • зернові

Завдання 2. Із даного переліку овочів скласти рецепти салатів.

Карточки “Еда: овощи” | PECS IN UA

Ключ відповідей:

Вегетативні:

  • коренеплоди: морква, буряк, редис;
  • бульбоплоди: картопля;    
  • цибулеві: часник, цибуля;
  • капустяні: кольорова капуста, капуста білокачанна, броколі;
  • салатно-шпинатні: шпинат, салат;
  • пряні: петрушка, кріп;
  • десертні овочі: спаржа.

Плодові:

  • гарбузові: огірок, гарбуз, кабачок, патисон;
  • бобові:горох;
  • томатні: помідор, перець гострий, солодкий перець, баклажан;
  • зернові: кукурудза.

 

Побутові електроприлади.

          Загальні правила  користування електропобутовими  приладами.

Дидактична гра «Хто швидше»

Правила гри. Учні діляться на 2 – 3 групи.

Поміркуйте, розподіліть всі побутові електроприладиу таблицю за призначенням. Перемагає та група учнів, яка першою справилася із завданням.

Зберігання харчових продуктів

 

Пошиття індивідуального одягу

 

Приготування їжі

 

Догляд за житлом

 

Нагрівання рідини

 

Механізація кухонних робіт

 

Підтримка мікроклімату у приміщенні

 

Дотримання особистої гігієни

 

Прання та догляд за одягом

 

 

  1. Холодильник
  2. Електросушарка
  3. Хлібопічка
  4. Універсальний кухонний комбайн
  5. Пральна машина
  6. Швейна машина
  7. Кип’ятильник
  8. Вентилятор
  9. Оверлок
  10. Фен
  11. Праска
  12. Мультиварка
  13. Кавомолка
  14. Пилосос
  15. Морозильна камера
  16. Мікрохвильова піч
  17. Блендер
  18. Посудомийна машина
  19. Вентилятор
  20. Щипці для завивки
  21. Електроплита
  22. М’ясорубка
  23. Тостер
  24. Міксер
  25. Парова швабра
  26. Пароварка
  27. Електрочайник
  28. Електробритва
  29. Кондиціонер
  30. Бойлер

 

Ключ відповідей:

Зберігання харчових продуктів

1;  2;  15;

Пошиття індивідуального одягу

6;  9;

Приготування їжі

3;  12;  16;   21;  23;  26;

Догляд за житлом

14;  18;  25;

Нагрівання рідини

7;  27;  30;

Механізація кухонних робіт

4;  13;  17;  22;  24;

Підтримка мікроклімату у приміщенні

8;  19;  29;

Дотримання особистої гігієни

10;  20;  28;

Прання та догляд за одягом

5;  11; 

 

docx
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
1231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку