Дидактичні ігри та вправи для дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі

Про матеріал
Матеріал на тему "Дидактичні ігри та вправи для дітей з особливими освітніми потребами" включає розгляд адаптованих методик навчання, ігрових форм взаємодії, спеціалізованих завдань для підтримки розвитку різних навичок. Важливо також звертати увагу на індивідуальні потреби кожної дитини та враховувати їх під час впровадження таких методик.
Перегляд файлу

Дидактичні ігри та вправи для дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі

image

image

1.                      Вправа «Коробочки».

Мета: розвиток сприймання.

Матеріал: дві коробочи різного  розміру, маленькі та великі намистинки.

image

image
image

imageimage
Хід: Показати дитині дві коробки, вказати, що одна велика, а друга маленька. Потім продемонструвати маленькі і великі

намистинки. Великі великі потрібно зібрати у велику коробку, а маленькі в маленьку. Після виконання завдання попросити закрити коробки відповідними кришечками.

image

2.                      imageimageВправа «Збираємо урожай ».

imageimageМета: розвиток дрібної моторики пальців рук, мислення. Матеріал: шаблон дерева з картону, вирізані овочі з кольорового паперу. Хід : На дереві повинні бути яблука, але прикріплені груші, сливи, яблука, вишні.

Дитині сказати, що це яблуня і попросити зібрати їх.

image

3.                      Вправа «Склади предмет по частинах».

Мета : удосконалити вміння розташовувати частини предмета у правильному порядку.

Матеріал : розрізані частини різних предметів (ялинка, будинок, машина і т.д.).

imageimageХід : Розкласти перед дитиною розрізані деталі  предмета.

Вона повинна скласти його по частинах.

4.                      Вправа «Геометричні фігури».

Мета : вивчення геометричних фігур, кольорів.

Матеріал : різні геометричні фігури вирізані з кольорового картону.

Хід : На столі розкладаються геометричні фігури. Дитині потрібно назвати фігури і сказати якого вони кольору.

image

5.                      imageВправа «Настрій».

Мета: розвиток емоційної сфери, вміння диференціювати емоції і почуття інших людей.

imageМатеріал: різноманітні малюнки людей з різним виразом обличчя.

imageimageimageХід: Діти уважно розглядають малюнки. Потім розкладають їх у дві колонки. В одну радість, а в іншу смуток. І говорять, які почуття зображені на кожному обличчі.image

6.                      Вправа “ Впізнай по кольору”

Мета: розвивати милення, увагу.

imageimageМатеріал: дрібні предмети, фігурки різних кольорів.

Хід: розкладаються різні предмети контрасних кольорів.

Дитині пропонують відокремити предмети одного кольору

7.                      imageimageimageimageВправа  “Опиши предмет”.

Мета : розвиток спостережливості, пам’яті, комунікативності.

image

Матеріал: різні предмети.

Хід: Покласти перед дитиною будь який предмет.

Попросити описати його за різними ознаками.

Можна покласти не один предмет і порівняти їх.

image

image

8.                      Вправа “Послідовність дій”.

imageimageimageМета: розвиток мислення , визначення правильної послідовності дій.

Матеріал: картинки  з зображенням (ранок, день, ніч), (літо, осінь, зима, весна). Хід: Попросити дитину скласти малюнки в правильній послідовності, що за чим йде.

9.                      Вправа “ Робота з пластиліном”.

Мета: розвиток дрібної моторики рук.

imageМатеріал: пластилін.

Хід: За допомогою пластиліну попросити скачати різні фігури, овочі. фрукти і т.д.

image

10.           imageВправа “ Що змінилось? “.

Мета: розвивати увагу, спостережливість, пам’ять.

imageМатеріал: кубики різних розмірів і кольорів.

imageimageХід: Перед дитиною сладені кубики в довільному порядку. Дитина закриває очі. Один кубик

забирається. Відкривши очі дитина визначає, що змінилось.

image

12. Вправа “ Що получиться з...? ”.

Мета: розвиток уваги, уяви,мислення, мовлення.

image

imageimageХід: Вчитель задає питання дитині: що буде з ікри, слова, молока, яйця, борошна,

imageтканини, насінини, цегли, ноти, букви, гусениці  і т.д.

imageimage13.Вправа “  Дай відповідь на запитання  ? “

Мета: розвиток критичного та логічного мислення.

Хід: Задаємо дитині питання:

image    Скільки ручок в пустому пеналі?

imageimage                             Скільки ніг у щуки?

                             Скільки рук  собаки?

                             Скільки крил у корови?

                             Де ростуть олівці?

                             Скільки яєць зніс півник?

pdf
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Презентації
Інкл
Додано
2 лютого
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку