Використання нейромереж на уроках та заняттях гуртка1 Покращення навчання. Нейромережі можуть підтримувати індивідуалізацію навчання, створюючи персоналізовані завдання та роздавати обрані матеріали для кожного учня.2 Залучення учнів. Завдяки цікавим та візуалізованим завданням, учні можуть бути більш залучені до навчального процесу.3 Розвиток критичного мислення. Використання нейромереж може сприяти розвитку навичок аналізу та критичного мислення учнів.
Можливості використання нейромереж: Візуалізація літературних творів, текстів. Написання казок, віршів, текстів листівок, рецептів,тощо. Створення комунікативних ігор. Створення об’ємних фігур, зображень, створення малюнків Створення афірмацій , девізів, мотиваційних настанов. Генерація малюнків, конспектів, текстів за відео, перетворення фото на панораму , тощо
Переваги використання нейромереж1 Персоналізація. Нейромережі дозволяють створювати індивідуалізовані маршрути навчання,завдання для кожного учня.2 Ефективність. Вони можуть бути ефективніші у вирішенні завдань та роздаванні рекомендацій.3 Залучення учнів. Створення цікавих і візуалізованих завдань для залучення дітей,їхньої мотивації до освітнього процесу.
Ризики використання нейромереж. Навчання низької якостіІснує ризик використання неправильно підготовлених нейромереж, які можуть призвести до неправильного засвоєння матеріалу. Залежність від технічних засобів. Нейромережі можуть бути непрактичними у випадку відсутності необхідних технічних засобів та навчальних ресурсів.
Завдання: генерація ілюстрацій до вивчених творів, візуалізація портретної характеристики, приклад ілюстрацій до казок, історій, майбутніх проєктів, виготовлення метафоричних карт,вивчення стилів мистецтва, кольоротерапія,вправи з арт-терапії, тощо. Творець зображень:https://www.bing.com/images/create. Ресурси https://gencraft.com/generate. Gencraft-Ai Art image: Leonardo. Ai https://app.leonardo.ai/auth/login. Craiyon https://www.craiyon.com/6 кращих нейромереж для генерації зображень ( допомога з інтернету)https://www.ukraine-lifehacker.com/top-neural-networks-for-images
Завдання: кинь кубики он лайн, за ними склади речення, історію, словосполучення, намалюй малюнки, склади вірш, тощоІнструмент: Story Dice https://davebirss.com/storydice/?kuid=019ba5dc-d456-416a-99a8-bfe332fb025a&kref=https%3 A%2 F%2 Fdavebirss.com%2 Fstorydice-creative-story-ideas%2 F
Завдання: Спілкуйтеся в чаті з будь-яким відео You. Tube. Chat. Tube дозволяє спілкуватися в чаті з відео You. Tube у режимі реального часу за допомогою штучного інтелекту – ставити запитання, отримувати підсумки, виділяти ключові моменти, перекладати вміст , складати запитання з відповідями, тести, і багато іншого!Інструмент: Chat Tube https://chattube.io/
Завдання : за допомогою ШІ створи мотиваційні листи, афірмації, девізи на різні моменти життя. Побудуй діалог, ставлячи запитання Ші, з відповідей створи афірмації, тощо. Задай питання від імені героїв твору, використай відповіді для пояснень їхнього можливого майбутнього, тощо Інструмент: Космічний шепіт ШІ https://cosmicwhisperai.com/?fbclid=Iw. AR2puzc. XXegf. ESc. Kpe. Vjn. ZWXggbb. Jncz. Xf. Q4 Aks. CHMm3t4ki. Fa. Se. Am8
Використання нейромереж на уроках та заняттях гуртків вже знайшло широке застосування у різних галузях освіти. За допомогою нейромереж вчителі активізують пізнавальну діяльність учнів, забезпечують креативне та ефективне навчання. Використання нейромереж на уроках гуманітарного циклу може забезпечити значний прогрес у навчанні та розвитку здобувачів освіти. Це може допомогти в аналізі історичних та культурних аспектів, розширити знання учнів і розвинути їх творчі та критичне мислення. Нейромережі можуть виявитися корисним інструментом у вивченні історичної регіоналістики, дозволяючи аналізувати великі обсяги історичних даних та витягувати корисні висновки . Також, використання нейромереж може підтримати індивідуалізацію навчання, адаптуючи підходи до кожного учня з урахуванням його потреб та стилів навчання . Висновок:
Висновки та рекомендаціїПідготовка. Рекомендуємо учителям та організаторам гуртків пройти підготовчі курси з використання нейромереж для ефективної роботи з учнями. Регулярна оцінка. Необхідно систематично оцінювати ефективність та відгуки про використання нейромереж у освітньому процесі. Підтримка. Забезпечення технічної та методичної підтримки вчителям та керівникам гуртків щодо впровадження нейромереж у навчальний процес.