Нейромережі на допомогу вчителю та керівнику гуртка

Про матеріал
Використання нейромереж на уроках та заняттях гуртків вже знайшло широке застосування у різних галузях освіти. За допомогою нейромереж вчителі активізують пізнавальну діяльність учнів, забезпечують креативне та ефективне навчання. Використання нейромереж на уроках гуманітарного циклу може забезпечити значний прогрес у навчанні та розвитку здобувачів освіти. Це може допомогти в аналізі історичних та культурних аспектів, розширити знання учнів і розвинути їх творчі та критичне мислення. Нейромережі можуть виявитися корисним інструментом у вивченні історичної регіоналістики, дозволяючи аналізувати великі обсяги історичних даних та витягувати корисні висновки . Також, використання нейромереж може підтримати індивідуалізацію навчання, адаптуючи підходи до кожного учня з урахуванням його потреб та стилів навчання . В презентації висвітлено досвід з швидкого генерування завдань, матеріалів на заняттях гуртків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нейромережі на допомогу вчителю та керівнику гуртка. Нейромережі - це математичні моделі, які імітують роботу людського мозку. Вони використовуються для вирішення складних завдань у широкому спектрі областей, включаючи розпізнавання образів, прогнозування, та автономне навчання. СД

Номер слайду 2

Використання нейромереж на уроках та заняттях гуртка1 Покращення навчання. Нейромережі можуть підтримувати індивідуалізацію навчання, створюючи персоналізовані завдання та роздавати обрані матеріали для кожного учня.2 Залучення учнів. Завдяки цікавим та візуалізованим завданням, учні можуть бути більш залучені до навчального процесу.3 Розвиток критичного мислення. Використання нейромереж може сприяти розвитку навичок аналізу та критичного мислення учнів.

Номер слайду 3

Можливості використання нейромереж: Візуалізація літературних творів, текстів. Написання казок, віршів, текстів листівок, рецептів,тощо. Створення комунікативних ігор. Створення об’ємних фігур, зображень, створення малюнків Створення афірмацій , девізів, мотиваційних настанов. Генерація малюнків, конспектів, текстів за відео, перетворення фото на панораму , тощо

Номер слайду 4

Переваги використання нейромереж1 Персоналізація. Нейромережі дозволяють створювати індивідуалізовані маршрути навчання,завдання для кожного учня.2 Ефективність. Вони можуть бути ефективніші у вирішенні завдань та роздаванні рекомендацій.3 Залучення учнів. Створення цікавих і візуалізованих завдань для залучення дітей,їхньої мотивації до освітнього процесу.

Номер слайду 5

Ризики використання нейромереж. Навчання низької якостіІснує ризик використання неправильно підготовлених нейромереж, які можуть призвести до неправильного засвоєння матеріалу. Залежність від технічних засобів. Нейромережі можуть бути непрактичними у випадку відсутності необхідних технічних засобів та навчальних ресурсів.

Номер слайду 6

Завдання: генерація ілюстрацій до вивчених творів, візуалізація портретної характеристики, приклад ілюстрацій до казок, історій, майбутніх проєктів, виготовлення метафоричних карт,вивчення стилів мистецтва, кольоротерапія,вправи з арт-терапії, тощо. Творець зображень:https://www.bing.com/images/create. Ресурси https://gencraft.com/generate. Gencraft-Ai Art image: Leonardo. Ai https://app.leonardo.ai/auth/login. Craiyon https://www.craiyon.com/6 кращих нейромереж для генерації зображень ( допомога з інтернету)https://www.ukraine-lifehacker.com/top-neural-networks-for-images

Номер слайду 7

Завдання :придумай казку за поданими героями, за поданим сюжетом, придумай казку за темою, словами, ілюстраціями, тощоІнструмент: “Казка на ніч “ https://kazka.fun/profile_settings/1706473869090x313246908080864200

Номер слайду 8

Завдання : розстав правильно літери, запиши слова з теми, вивчи слова,терміни, виправ помилки, тощо Інструмент: Word Scramble https://www.education.com/worksheet-generator/reading/word-scramble/

Номер слайду 9

Завдання: кинь кубики он лайн, за ними склади речення, історію, словосполучення, намалюй малюнки, склади вірш, тощоІнструмент: Story Dice https://davebirss.com/storydice/?kuid=019ba5dc-d456-416a-99a8-bfe332fb025a&kref=https%3 A%2 F%2 Fdavebirss.com%2 Fstorydice-creative-story-ideas%2 F

Номер слайду 10

Завдання: Спілкуйтеся в чаті з будь-яким відео You. Tube. Chat. Tube дозволяє спілкуватися в чаті з відео You. Tube у режимі реального часу за допомогою штучного інтелекту – ставити запитання, отримувати підсумки, виділяти ключові моменти, перекладати вміст , складати запитання з відповідями, тести, і багато іншого!Інструмент: Chat Tube https://chattube.io/

Номер слайду 11

Завдання: зашифруй уривок з твору, власне послання, слова з теми, тощо у спіраль. Або ж навпаки розшифруй текст зі спіралі, знайди слова, тощоІнструмент: Спіраль/ Фестіисіт https://www.festisite.com/text-layout/spiral/

Номер слайду 12

Завдання : за допомогою ШІ створи мотиваційні листи, афірмації, девізи на різні моменти життя. Побудуй діалог, ставлячи запитання Ші, з відповідей створи афірмації, тощо. Задай питання від імені героїв твору, використай відповіді для пояснень їхнього можливого майбутнього, тощо Інструмент: Космічний шепіт ШІ https://cosmicwhisperai.com/?fbclid=Iw. AR2puzc. XXegf. ESc. Kpe. Vjn. ZWXggbb. Jncz. Xf. Q4 Aks. CHMm3t4ki. Fa. Se. Am8

Номер слайду 13

Інструмент : Легке повідомлення https://easymessage.ai/ai-generated-messages. Завдання: згенеруй привітання до будь якої події, будь якому герою твору, тощо

Номер слайду 14

Інструмент: 3 D Emoji https://glif.app/@fab1an/glifs/clkv3b4d90012js082rba4boq. Завдання: створи неіснуючих героїв оповідання, етюду, тощо, об’єднай у історію. Створи 3 D персонажів за описом у творі. Створи героїв анімації, тощо

Номер слайду 15

Інструмент: Designify https://www.designify.com/gallery?image-id=b1be4ecf-502d-4d57-b0e9-bf2d6f22e29d. Завдання: зроби серію ілюстрацій, зміни в картинці кольори, чого не вистачає, що змінилося, як краще, тощо

Номер слайду 16

Завдання: згенеруй презентацію за темою, розшир її власними знахідками. АЛЕ!!!!!Ці інструменти більше полегшать роботу вчителя чи керівника гуртка ніж слугуватимуть джерелом для завдань. Презентації з легкістю редагуються Інструмент:gamma.https://gamma.app/generate

Номер слайду 17

Рефлексія. Релакс. Психологічне налаштування. Перерва. Заняття гуртка. Виховний захід. Арт-терапія.Інструмент : david.li:https://david.li/

Номер слайду 18

Розширені можливості улюблених інструментів : дошки Padlet, платформи На. Урок, платфорит Canva. Усі ці та багато інших перевірених інструментів мають вбудований ЩІ з можливостями швидкої генерації картинок, тестіва, відео, чек-листів та ін. Padlet

Номер слайду 19

На. Урок

Номер слайду 20

Використання нейромереж на уроках та заняттях гуртків вже знайшло широке застосування у різних галузях освіти. За допомогою нейромереж вчителі активізують пізнавальну діяльність учнів, забезпечують креативне та ефективне навчання. Використання нейромереж на уроках гуманітарного циклу може забезпечити значний прогрес у навчанні та розвитку здобувачів освіти. Це може допомогти в аналізі історичних та культурних аспектів, розширити знання учнів і розвинути їх творчі та критичне мислення. Нейромережі можуть виявитися корисним інструментом у вивченні історичної регіоналістики, дозволяючи аналізувати великі обсяги історичних даних та витягувати корисні висновки . Також, використання нейромереж може підтримати індивідуалізацію навчання, адаптуючи підходи до кожного учня з урахуванням його потреб та стилів навчання . Висновок:

Номер слайду 21

Висновки та рекомендаціїПідготовка. Рекомендуємо учителям та організаторам гуртків пройти підготовчі курси з використання нейромереж для ефективної роботи з учнями. Регулярна оцінка. Необхідно систематично оцінювати ефективність та відгуки про використання нейромереж у освітньому процесі. Підтримка. Забезпечення технічної та методичної підтримки вчителям та керівникам гуртків щодо впровадження нейромереж у навчальний процес.

pptx
Додано
3 лютого
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку