Дидактичні ігри "Вліво - вправо, вгору - вниз" на основі тестових завдань

Про матеріал
Дидактична гра -«Вліво - вправо, вгору -вниз» застосовується після вивчення теми. Проводиться у вигляді тестового завдання, де потрібно обирати правильну відповідь. Номер правильної відповіді відповідає кількості клітинок, які повинен замалювати учень, що саме по собі цікаво. Активізує розумову діяльність, спонукає до пошуку відповіді, розвиваєлогічне мислення.
Перегляд файлу

Види конструкційних матеріалів.

Текстильні матеріали рослинного походження.

Бавовняні та льняні волокна.

 

Дидактична гра «Вліво - вправо, вгору -вниз»

Правила гри. Візьміть аркуш паперу в клітинку. Поставте крапку в центрі аркуша. Від неї починаєте малювати по клітинках малюнок. Напрямок, у якому слід проводити лінію, зазначено у питанні. Номер правильної відповіді буде відповідати кількості клітин.

  1. Матеріал, отриманий зі спиляного та очищеного від кори і гілок стовбура дерева: (вправо)

1) папір;  2) скло; 3) деревина;    4) тканина.

  1. Конструкційний текстильний матеріал, з якого виготовляють одяг, столову та постільну білизну, взуття, парасольки, вироби для інтер’єру: (вниз)

1) тканина;    2) скло;     3) пластмаса.

  1. Знайди правильний перелік текстильних матеріалів:(вліво)

1) тканина, намистинки, неткані матеріали, шнури;

2) пряжа, нитки, тканина, неткані матеріали;

3) неткані матеріали, бісер, стрази, тканина.

  1. Волокна за походженням класифікують на: (вниз)

1) рослинні та  тваринні;   2) штучні та синтетичні;  3) натуральні та  хімічні.

  1. З якої рослини не виготовляють сировину для натуральних текстильних волокон:(вліво)

1) барвінок;   2) бавовник;   3) коноплі;   4) льон.

  1. Волокна, які застосовують для виготовлення тканини, називають: (вгору)

1) текстильні;   2) ткацькі;   3) прядильні;   4) оздоблювальні.

  1. Виберіть три етапи виробництва тканин:(вгору)

1) вирощування рослин;ткацтво, оздоблення;

2) прядіння, ткацтво, оздоблення; 

3) прядіння,  ткацтво, розчісування.

  1. Нитки, які ідуть упоперек тканини, називаються:(вліво)

1) нитками ширини; 

2) нитками піткання;  

3) поперечними нитками.

  1. У тканинах полотняного переплетення кожна нитка основи переплітається:(вгору)

1) з кожною ниткою піткання; 

2) з кожною другою  ниткою піткання;

3) з кожною третьою ниткою піткання;

  1. Лицьовий та виворітний боки тканини можна визначити за такими ознаками:(вправо)

1)за пругом, товщиною, розтягом, міцністю, кольором;

2) за малюнком тканини,   блиском,   чистотою обробки,  ворсом,

якістю ниток у тканині;

3)за зовнішнім виглядом,  товщиною, рівниною, якістю ниток.           

 

Правильні відповіді: 1 –3 вправо; 2 –1 вниз; 3 – 2 вліво; 4 – 3 вниз; 5 –1 вліво; 6 – 1 вгору; 7 – 2 вгору; 8 –2 вліво;9 – 1 вгору;10 –  2 вправо.

(Якщо відповіді правильні, то утвориться малюнок у вигляді літери «Т»)

 

 

Властивості текстильних матеріалів.

 

Дидактична гра «Вліво - вправо, вгору -вниз»

Правила гри. Візьміть аркуш паперу в клітинку. Поставте крапку в центрі аркуша. Від неї починаєте малювати по клітинках малюнок. Напрямок, у якому слід проводити лінію, зазначено у питанні. Номер правильної відповіді буде відповідати кількості клітин.

  1. Усі властивості тканин поділяють на:(вправо)
  1. геометричні, оптичні, гігієнічні;
  2. гігієнічні, механічні, технологічні, геометричні;
  3. геометричні, оптичні, гігієнічні,механічні, технологічні;
  1. Колір, блиск, білизну, прозорість відносять до: (вниз)
  1. оптичних властивостей;
  2. механічних властивостей;
  3. гігієнічних властивостей.
  1. До геометричних властивостей відносять: (вліво)
  1. довжину,  ширину та міцність;
  2. довжину, ширину та товщину;
  3. довжину, товщину та щільність.
  1. Властивість тканини протистояти впливу сонячного проміння, вологи, тертю, розтягуванню: (вниз)
  1. драпірувальність;
  2. зминальність;
  3. зносостійкість.
  1. Здатність тканини вбирати вологу з навколишнього середовища: (вліво)
  1. гігроскопічність;
  2. пилоємність;
  3. повітропрониклість.
  1. Теплозахисні властивості тканини – це властивості: (вгору)
  1. пропускати повітря;
  2. вбирати пил;
  3. зберігати тепло.
  1. Здатність тканини затримувати пил та інші забруднення: (вліво)
  1. гігроскопічність;
  2. пилоємність;
  3. повітропрониклість.
  1. Зсідальність та обсипальність відносять до: (вгору)
  1. технологічних властивостей;
  2. гігієнічних властивостей;
  3. оптичних властивостей.
  1. Пошкодження тканини голкою під час прокладання машинної строчки: (вправо)
  1. обсипальність;
  2. прорубування;
  3. зсідальність.

 

Правильні відповіді: 1 – 3 вправо; 2 – 1 вниз; 3 – 2 вліво; 4 – 3 вниз; 5 – 1 вліво; 6 – 3 вгору; 7 – 2 вліво; 8 – 1 вгору; 9 – 2 вправо.

(Якщо відповіді правильні, то утвориться малюнок у вигляді літери «Т»)

 

 

Технологія виготовлення вишитих виробів початковими лічильними та декоративними швами.

Основи побудови композиції у вишивці

Дидактична гра «Вліво - вправо, вгору -вниз»

Правила гри. Візьміть аркуш паперу в клітинку. Поставте крапку в центрі аркуша. Від неї починаєте малювати по клітинках малюнок. Напрямок, у якому слід проводити лінію, зазначено у питанні. Номер правильної відповіді буде відповідати кількості клітин.

  1. Вид декоративно-ужиткового мистецтва, в якому орнаментальне та сюжетне зображення виконується різними ручними та машинними швами: (вправо)
  1. витинанка;
  2. вишивка;
  3. писанка.
  1. Візерунок або узор,   побудований на ритмічному повторенні геометричних елементів, тваринних чи рослинних мотивів:  (вгору)

1) композиція;

2) орнамент;

3) мотив.

3.  Найменша частина узору, яка ритмічно повторюється: (вліво)

         1) символ узору;

         2) рапорт орнаменту;

         3) елемент орнаменту.

4. Орнамент, який складається з  геометричних мотивів:(вниз)

     1) зооморфний;

     2) рослинний;

     3) геометричний.

5. Орнамент, у якому зображено квітки, листя, дерева: (вниз)

       1) геометричний;

       2) рослинний;

       3) антропоморфний.

6. Всі кольори поділяють на дві групи:(вправо)

     1) хроматичні та кольорові;

     2) ахроматичні та безбарвні;

     3) хроматичні та ахроматичні

7. Поєднання двох кольорів, з яких один світлий, а другий темний: (вгору)

         1) тональне;

     2) тепле;

     3) контрастне.

8. Сюжетний малюнок, візерунок або пейзаж,  розкладений на окремі квадратики із зазначенням кольорів: (вліво)

1) схема для вишивання;

2) композиція малюнка;

3) ескіз вишивки.

 

Правильні відповіді: 1 – 2  вправо; 2 – 2  вгору; 3 –  2 вліво; 4 – 3 вниз;

5 –  2 вниз; 6 –  3 вниз; 7 –  3 вгору; 8 –  1 вліво.

(Якщо відповіді правильні, то утвориться малюнок у вигляді літери «В»)

 

 

Технологія вирощування кімнатних рослин.

 

Дидактична гра «Вліво - вправо, вгору -вниз»

Правила гри. Візьміть аркуш паперу в клітинку. Поставте крапку в центрі аркуша. Від неї починаєте малювати по клітинках малюнок. Напрямок, у якому слід проводити лінію, зазначено у питанні. Номер правильної відповіді буде відповідати кількості клітин.

  1. Квітникарство – це...(вгору)
  1. галузь рослинництва, яка займається вирощуванням квітів;
  2. галузь рослинництва, яка займається вирощуванням овочів;
  3. галузь рослинництва, яка займається вирощуванням рослин.
  1. Верхній родючий шар земної кори, на якому ростуть рослини: (вгору)
  1. пісок;
  2. грунт;
  3. земля.
  1. Найкраща пора року для пересаджування та висаджування квітів: (вгору)
  1. літо;
  2. осінь;
  3. весна;
  1.  Найпростіший метод розмноження рослин: (вправо)
  1. листочком;
  2. поділом кореня;
  3. насінням.
  1. Кімнатні рослини, які вирощують за гарне листя називаються:(вниз)
  1. декоративно-квітучі;
  2. папороті;
  3. декоративно-листяні.
  1. Пересаджуючи рослини, грунт вибирають в залежності: (вліво)
  1. від наявності квіток;
  2. від величини листків;
  3. від устрою кореневої системи.

 

Правильні відповіді: 1 – 1 вгору; 2 – 2 вгору; 3 – 3 вгору; 4 – 3 вправо;

 5 – 3 вниз; 6 – 3 вліво.

(Якщо відповіді правильні, то утвориться малюнок у вигляді літери «Р»)

 

 

Овочі в харчуванні людини. Салати.

Дидактична гра «Вліво - вправо, вверх -униз»

Правила гри. Візьміть аркуш паперу в клітинку. Поставте крапку в центрі аркуша. Від неї починаєте малювати по клітинках малюнок. Напрямок, у якому слід проводити лінію, зазначено у питанні. Номер правильної відповіді буде відповідати кількості клітин.

  1. З овочів можна приготувати: (униз)
  1. перші і другі страви, гарніри і салати;
  2. тільки салати;
  3. гарніри і салати.
  1.  Овочі  можна вживати в їжу: (вліво)
  1. свіжими, консервованими, маринованими:
  2. солоними, сушеними, замороженими;
  3. всі варіанти вірні.
  1.  Усі продукти для приготування салатів повинні пройти: (вверх)
  1. лише теплову обробку;
  2. первинну обробку, а  деякі ще й теплову;
  3. достатньо лише почистити.
  1. Салати із сирих овочів потрібно готувати: (вверх)
  1. за декілька годин до подавання на стіл;
  2. безпосередньо перед подаванням на стіл;
  3. не має значення, коли їх готувати.
  1. Не заправлені салати повинні зберігатися в холодильнику: (вправо)
  1. не більше  ніж 6 годин;
  2. не більше ніж 12 годин;
  3. не більше ніж  24 години.
  1. Для подавання салатів використовують:(вправо)
  1. салатниці;
  2. блюда;
  3. підставні тарілки.
  1. Нарізувати продукти для салатів потрібно:(вниз)
  1. шматочками однакового розміру та форми;
  2. соломкою або кружальцями;
  3. будь-якою формою та будь-якого розміру.

 

Правильні відповіді:1-1 вниз; 2 – 3 вліво; 3 –  2 вверх; 4 – 2 вверх; 5 – 2 вправо; 6 – 1 вправо; 7 – 1 вниз.(Якщо відповіді правильні, то утвориться малюнок у вигляді літери «С»)

 

 

docx
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
766
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку