Табличне множення та ділення«Досліджуємо додавання однакових доданків»
Номер слайду 2
Гра « Садівник»Мета: вчити працювати в команді, формувати вміння розподіляти виконувану роботу. Орієнтуватися у виборі спільного за ознакою об’єкта. Розвивати навички усного рахунку. Формувати вміння заміняти додавання однакових доданків дією множення. Обладнання: картки з зображенням садівників прикріплені на дошці. Картки з зображенням квітів у горщиках(роздати учням в хаотичному порядку). Гіацинти (по 2 в кожному горщику- 6 шт, Тюльпани( по 3 в кожному горщику)- 6 шт. Азалії (по 1 кущику в горщику)- 10шт. Завдання : Знайти скільки всього квітів висадив кожен садівник. Хід гри: об’єднатися у групи за спільною ознакою рослини; дібрати садівника яких їх висаджує;Прикріпити рослини під садівником;Позначити під зображенням кількість квітів у вазоні, цифрою;Скласти вираз на знаходження суми: Замінити його виразом на множення. Визначити, як утворилась дія множення.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 18 3 *6 = 18
Номер слайду 5
2 + 2 + 2 + 2 +2 +2 = 122 *6 = 12
Номер слайду 6
1+ 1+ 1+ 1+ 1+ 1+ 1+ 1+ 1+ 1=101*10 = 10
Номер слайду 7
Гра «Виправ помилку»Мета: вчити працювати самостійно, формувати вміння знаходити помилки у записах. Орієнтуватися у виборі правильного множника. Розвивати навички усного рахунку. Формувати вміння заміняти додавання однакових доданків дією множення. Обладнання: картки з виразами в яких допущено помилки в заміни дії додавання на множення. Завдання : Знайти та виправити помилки, які допустив Лунтик. Хід гри: Отримати картку з завданням. Пригадати яке число позначає однаковий доданок, а яке скільки разів його додають. Проаналізувати кожен вираз;Виправити помилки. Презентувати свою роботу
Гра «Чи можна замінити?»командна гра. Мета: формувати вміння замінювати віднімання однакових від’ємників в результаті якого ми отримуємо значення виразу 0, дією ділення. Розвивати спостережливість. Удосконалювати навички усного рахунку. Вміння співвідносити колір цеглинок з компоненами дії віднімання і формувати вміння переносити значення цих чисел на дію ділення з називанням компонентів при діленні. Обладнання: проєктор, цеглинки лего. Ручки, аркуші. Завдання : заміни додавання однакових від’ємників дією ділення. Хід гри: Об’єднатися у групи по 3;Скласти вираз за допомогою кольорів цеглинок;Виконати віднімання однакового від’ємника;Визначити отриману різницю;Якщо отримана різниця дорівнюватиме нулю, виконати заміну дії віднімання дією ділення і записати на аркуші отриманий вираз: Де перше число це цеглинка червоного кольору а друге число цеглинки іншого однакового кольору;Поставити між числами дію ділення (двокрапка);Результат дії ділення це кількість цеглинок однакового кольору. Час виконання роботи 5 хв.