Дидактичні ігри з теми "Табличне множення та ділення" (закладання основ)

Про матеріал
3 дидактичні гри з описом проведення на уроках. "Садівник" "Виправ помилки" "Чи можна замінити"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Табличне множення та ділення«Досліджуємо додавання однакових доданків»

Номер слайду 2

Гра « Садівник»Мета: вчити працювати в команді, формувати вміння розподіляти виконувану роботу. Орієнтуватися у виборі спільного за ознакою об’єкта. Розвивати навички усного рахунку. Формувати вміння заміняти додавання однакових доданків дією множення. Обладнання: картки з зображенням садівників прикріплені на дошці. Картки з зображенням квітів у горщиках(роздати учням в хаотичному порядку). Гіацинти (по 2 в кожному горщику- 6 шт, Тюльпани( по 3 в кожному горщику)- 6 шт. Азалії (по 1 кущику в горщику)- 10шт. Завдання : Знайти скільки всього квітів висадив кожен садівник. Хід гри: об’єднатися у групи за спільною ознакою рослини; дібрати садівника яких їх висаджує;Прикріпити рослини під садівником;Позначити під зображенням кількість квітів у вазоні, цифрою;Скласти вираз на знаходження суми: Замінити його виразом на множення. Визначити, як утворилась дія множення.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 18 3 *6 = 18

Номер слайду 5

2 + 2 + 2 + 2 +2 +2 = 122 *6 = 12

Номер слайду 6

1+ 1+ 1+ 1+ 1+ 1+ 1+ 1+ 1+ 1=101*10 = 10

Номер слайду 7

Гра «Виправ помилку»Мета: вчити працювати самостійно, формувати вміння знаходити помилки у записах. Орієнтуватися у виборі правильного множника. Розвивати навички усного рахунку. Формувати вміння заміняти додавання однакових доданків дією множення. Обладнання: картки з виразами в яких допущено помилки в заміни дії додавання на множення. Завдання : Знайти та виправити помилки, які допустив Лунтик. Хід гри: Отримати картку з завданням. Пригадати яке число позначає однаковий доданок, а яке скільки разів його додають. Проаналізувати кожен вираз;Виправити помилки. Презентувати свою роботу

Номер слайду 8

2+2+2+2 = 2 * 3 3 + 3 + 3 + 3 = 4 * 33+3+3+3+3 = 3 * 5 6 + 6 + 6 = 3* 62+2+2+2+2 = 2 * 7 7 + 7 = 7 * 24 + 4 + 4 = 4 * 1 8 + 8 + 8 + 8 = 4 * 85 + 5 + 5 = 5 * 3 9 + + 9 = 9 * 2

Номер слайду 9

Гра «Чи можна замінити?»командна гра. Мета: формувати вміння замінювати віднімання однакових від’ємників в результаті якого ми отримуємо значення виразу 0, дією ділення. Розвивати спостережливість. Удосконалювати навички усного рахунку. Вміння співвідносити колір цеглинок з компоненами дії віднімання і формувати вміння переносити значення цих чисел на дію ділення з називанням компонентів при діленні. Обладнання: проєктор, цеглинки лего. Ручки, аркуші. Завдання : заміни додавання однакових від’ємників дією ділення. Хід гри: Об’єднатися у групи по 3;Скласти вираз за допомогою кольорів цеглинок;Виконати віднімання однакового від’ємника;Визначити отриману різницю;Якщо отримана різниця дорівнюватиме нулю, виконати заміну дії віднімання дією ділення і записати на аркуші отриманий вираз: Де перше число це цеглинка червоного кольору а друге число цеглинки іншого однакового кольору;Поставити між числами дію ділення (двокрапка);Результат дії ділення це кількість цеглинок однакового кольору. Час виконання роботи 5 хв.

Номер слайду 10

2 - 20 - 2 - 2 - 2 - = 18 - 6 - 6 - = 10 - 5 - 5 - 5 - 5 - = 10 - 2 - 2 - 2 - 2 - 2 - = 8 - 2 - 2 - 2 - 2 - = 6 - 3 - = 20 - 20 - 2 - = = 2 - 2 - 2 - 2 - 2 - 2 - 2 -

pptx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
2249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку