ДИДАКТИЧНІ ІГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ LEGO НА УРОКАХ математики

Про матеріал
Уроки в школі повинні бути такі, щоб збуджувати розум та емоції. Як зробити урок не просто змістовним, а насправді цікавим для дітей? Це одне з ключових запитань, яке ставить собі кожен вчитель. Відповідь – перетворити урок на захопливу гру! Гра для дітей – це спосіб пізнання світу. У грі діти розвивають важливі компетентності, які будують їм необхідні впродовж усього життя. Стаючи частиною гри, дитина повністю занурюється у процес, бере на себе відповідальність , стає цілеспрямованою, почувається комфортно, радісно, а головне – має можливість ініціювати діяльність і розвивати власну ідею, активно взаємодіяти з іншими учасниками гри. Коли діти навчаються через гру, вони – вмотивовані, з упевненістю намагаються вирішити складні завдання, експериментують, досліджують, ставлять запитання, творчо мислять, створюють щось нове, а що найголовніше – не бояться помилитися, бо у грі завжди можна спробувати знову і знову. В цьому посібнику зібрані вправи та ігри, спрямовані на формування ключових компетентностей у дітей початкової школи. Вправи та завдання посібника можна легко інтегрувати в освітній процес початкової школи, оскільки вони ґрунтуються на діяльнісному та ігровому підходах. LEGO допомагає дітям втілювати в життя свої задумки, будувати і фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи. Конструювання сприяє розвитку мислення, спритності, а також інтелекту, уяви та творчих задатків. Сприяє формуванню таких якостей, як уміння концентруватися, здатність співпрацювати з партнером, і найголовніше - почуття впевненості в собі. Якщо з дитинства прагнути до пізнання - це перейде в уміння вчитися і сприймати нове з великим інтересом. Існують декілька прийомів навчанн з LEGO через гру. 1.Конструювання за зразком, коли є інструкція, дитина бачить поетапність дій, її вчать, як з’єднувати деталі, аналізувати об’єкт. 2.Конструювання за темою. Дитині пропонується лише тема, і вона сама втілює в життя ті знання, які отримала до цього. 3. Конструювання за умовою. Є певні умови, які учень повинен враховувати під час конструювання. 4. Найважливіший: конструювання за власним задумом. Коли в дитини є ідея, вона може реалізувати її. Їй треба спочатку проаналізувати ідею, об’єкт, спланувати послідовність дій і створити задумане.. Це вчить дитину досягати мети. На уроках у всіх класах LEGO безперечно стане незамінним другом допитливим школярам. Шість цеглинок- це система, яка стимулює учня робити відкриття, експериментувати, досліджувати, шукати власні відповіді на поставлене проблемне запитання.
Перегляд файлу

Використання цеглинок LEGO на уроках математики у 4 класі

Тема: «Нумерація багатоцифрових чисел. Додавання та віднімання багатоцифрових чисел»

Гра «Хитрі числа»

Дидактична мета: формувати обчислювальні навички.

Зміст гри. Дано колонки чисел. Розташувати числа в порядку зростання.

    236070           236670              236000

    206700           236776

    236007

 

Картинки по запросу "картинки 6 цеглинок лего"

            

 

 

Гра «Склади стежину»

Дидактична мета : виробляти обчислювальні навички

Зміст гри. Суть гри в тому, щоб швидко і правильно обчислити вирази та викласти стежину з LEGO. Гра водночас може бути і фізкультхвилинкою. Так як діти рухаються (підбігають щоб викласти свій фрагмент).

248+11                       871+129

259+90                       1000-700

349+255                    

604+267                    

Картинки по запросу "картинки 6 цеглинок лего"

 

 

 

 

Гра "Кращий обчислювач "

Учні розділяються на 2 команди. У кожної команди є кубик, зроблений з цеглинок  LEGO, на гранях якого написано число. Гравець однієї з команд кидає цеглинку і, називаючи число, яке йому випа­ло, швидко додає до суми попередніх, і оголошує результат. Виграє команда, яка першою набере визначену для виграшу кількість очок. Якщо один гравець помилиться в обчисленні, усі очки з команди знімаються. Гра може бути індивідуальною. Тоді в ній беруть участь два, три і більше учнів.

Картинки по запросу "картинки 6 цеглинок лего"

 

 

 

 

Тема:  «Множення і ділення багатоцифрових чисел»

Гра «Рибалка».

Дидактична мета: удосконалювати обчислювальні навички.

Зміст гри.

На дошці написані приклади

30∙10                 16∙100                        24∙1000

6∙100                 27∙10                            6∙1000

На магнітній дошці –цеглинки LEGO із відповідями. Діти обчислюють приклади і хлопчик – Кок знімає «улов» з дошки.

 

http://www.kidbook.com.ua/wp-content/uploads/2014/12/%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D0%B9-%D1%80%D1%8B%D0%B1%D0%BA%D1%83-2.jpg

 

Гра «Хто швидше? »

Дидактична мета:удосконалювати обчислювальні навички

Зміст гри.Учні об’єднуються у команди по рядах. Кожна команда отримує таблицю з прикладами. Учні розв’язують приклади і за результатами будують башту із цеглинок LEGO у порядку зростання  чисел. Перемагає команда, яка виконала завдання швидко і правильно.

3500         203∙4                    56∙3                   2400

555           39∙5                      75∙2                   54

848           111∙5                   308 ∙3                 812

924           18∙3                      212∙4                 168

150           600∙4                   700∙5                   195

Картинки по запросу "картинки 6 цеглинок лего"

 

 

Гра «День і ніч»

Дидактична мета:розвивати швидкість усних обчислювань

Зміст гри.«Ніч» – діти заплющують очі, вчитель повільно диктує одну за одною дії ланцюжка. «День» – розплющують очі та називають відповідь, показуючи цеглинку  LEGO з відповідним кольором

160:4∙9+24-64-100=220

30∙20-120+230+200=910

25∙3∙10:2+125=500

 

 

Картинки по запросу "картинки 6 цеглинок лего"

 

 

 

 

Гра «Забий гол»

Дидактична мета :розвивати навички усних обчислювань

Зміст гри

У ворота, які прикріплюються на дошці, вчитель ставить  цеглинку LEGO «м’яч» з числом. Діти по черзі називають будь-який приклад, результатом якого є даний м’яч. Виграє учень, який найбільше назвав прикладів.

Наприклад: 1000:4=250

http://detsad404.ucoz.ru/social_ped/036/036_003.jpg

Тема:  «Іменованні числа»

Дидактична мета: формувати вміння перетворювати іменовані числа.

Зміст завдання: скласти з цеглинок башту, розтошовуючи одиниці вимірювання починаючи з найбільшої.

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст завдання: скласти з цеглинок башту, розтошовуючи одиниці вимірювання починаючи з найбільшої.

 

 

 

 

 

 

Зміст завдання: 7 км 300м Скільки це метрів?

Показати цеглинку з правильною відповіддю.

 

 

 

 

Тема:  «Дроби»

Картинки по запросу "картинки 6 цеглинок лего"

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
3659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку