Використання цеглинок LEGO на уроках математики у 4 класі
Тема: «Нумерація багатоцифрових чисел. Додавання та віднімання багатоцифрових чисел»
Гра «Хитрі числа»
Дидактична мета: формувати обчислювальні навички.
Зміст гри. Дано колонки чисел. Розташувати числа в порядку зростання.
236070 236670 236000
206700 236776
236007
Гра «Склади стежину»
Дидактична мета : виробляти обчислювальні навички
Зміст гри. Суть гри в тому, щоб швидко і правильно обчислити вирази та викласти стежину з LEGO. Гра водночас може бути і фізкультхвилинкою. Так як діти рухаються (підбігають щоб викласти свій фрагмент).
248+11 871+129
259+90 1000-700
349+255
604+267
Гра "Кращий обчислювач "
Учні розділяються на 2 команди. У кожної команди є кубик, зроблений з цеглинок LEGO, на гранях якого написано число. Гравець однієї з команд кидає цеглинку і, називаючи число, яке йому випало, швидко додає до суми попередніх, і оголошує результат. Виграє команда, яка першою набере визначену для виграшу кількість очок. Якщо один гравець помилиться в обчисленні, усі очки з команди знімаються. Гра може бути індивідуальною. Тоді в ній беруть участь два, три і більше учнів.
Тема: «Множення і ділення багатоцифрових чисел»
Гра «Рибалка».
Дидактична мета: удосконалювати обчислювальні навички.
Зміст гри.
На дошці написані приклади
30∙10 16∙100 24∙1000
6∙100 27∙10 6∙1000
На магнітній дошці –цеглинки LEGO із відповідями. Діти обчислюють приклади і хлопчик – Кок знімає «улов» з дошки.
Гра «Хто швидше? »
Дидактична мета:удосконалювати обчислювальні навички
Зміст гри.Учні об’єднуються у команди по рядах. Кожна команда отримує таблицю з прикладами. Учні розв’язують приклади і за результатами будують башту із цеглинок LEGO у порядку зростання чисел. Перемагає команда, яка виконала завдання швидко і правильно.
3500 203∙4 56∙3 2400
555 39∙5 75∙2 54
848 111∙5 308 ∙3 812
924 18∙3 212∙4 168
150 600∙4 700∙5 195
Гра «День і ніч»
Дидактична мета:розвивати швидкість усних обчислювань
Зміст гри.«Ніч» – діти заплющують очі, вчитель повільно диктує одну за одною дії ланцюжка. «День» – розплющують очі та називають відповідь, показуючи цеглинку LEGO з відповідним кольором
160:4∙9+24-64-100=220
30∙20-120+230+200=910
25∙3∙10:2+125=500
Гра «Забий гол»
Дидактична мета :розвивати навички усних обчислювань
Зміст гри
У ворота, які прикріплюються на дошці, вчитель ставить цеглинку LEGO «м’яч» з числом. Діти по черзі називають будь-який приклад, результатом якого є даний м’яч. Виграє учень, який найбільше назвав прикладів.
Наприклад: 1000:4=250
Тема: «Іменованні числа»
Дидактична мета: формувати вміння перетворювати іменовані числа.
Зміст завдання: скласти з цеглинок башту, розтошовуючи одиниці вимірювання починаючи з найбільшої.
Зміст завдання: скласти з цеглинок башту, розтошовуючи одиниці вимірювання починаючи з найбільшої.
Зміст завдання: 7 км 300м Скільки це метрів?
Показати цеглинку з правильною відповіддю.
Тема: «Дроби»