Мета уроку: навчальна: формувати професійні вміння і навички розрізняти види та призначення столових приборів; навчити правильному розрізняти види та призначення столових приборів з дотриманням правил охорони праці; розвиваюча: розвивати професійну компетенцію учнів у відпрацюванні навиків, творче та раціональне мислення; виховна: виховувати креативність, естетичні смаки. Методична мета: Методика проведення уроку виробничого навчання із використанням ігрових технологій та ІКТ.
Столові прибори Основні прибори: закусочний – виделка і ніж - до холодних страв і закусок. рибний – виделка з поглибленням, лопатоподібний тупий ніж - для рибних гарячих страв, столовий – виделка, ніж і ложка - для сервірування столу і при подачі других страв і супів. десертний – виделка, ніж і ложка - менш закусочних, виделка з трьома зубцями – при подачі солодких страв, фруктовий – менш десертного, виделка з двома зубцями, ніж – з загостреним кінцем, перочиноподібний (при подачі фруктів).
Допоміжні прибори: Щипці кондитерські великі – для розкладання тістечок, маленькі для цукру, шоколаду-асорті.щіпці для горіхів – міцні з гофрованими зубцями і поглибленням для горіхів.щіпці для льоду. Лопатка ікорна – у вигляді плоского совка. Лопатка рибна – продовгуватої форми для розкладання холодних і гарячих рибних страв. Лопатка кондитерська – широка – для тортів і тістечок.