Дидактичні матеріали для уроків виробничого навчання з професії"Офіціант" на тему : "Прейскурант та його призначення "

Про матеріал
Мета уроку: навчальна: формувати професійні вміння і навички при складання та призначення прейскуранту; навчити правильно складати прейскурант му столі з дотриманням певних правил; розвиваюча: розвивати професійну компетенцію учнів у відпрацюванні навиків складання прейскуранту, творче та раціональне мислення; виховна: виховувати креативність, естетичні смаки. Методична мета: Методика проведення уроку виробничого навчання із використанням ігрових технологій та ІКТ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Прейскурант та його призначення Розробила Майстер виробничого навчання Пирожок Тетяна Миколаївна

Номер слайду 2

Мета уроку: навчальна: формувати професійні вміння і навички при складання та призначення прейскуранту; навчити правильно складати прейскурант му столі з дотриманням певних правил; розвиваюча: розвивати професійну компетенцію учнів у відпрацюванні навиків складання прейскуранту, творче та раціональне мислення; виховна: виховувати креативність, естетичні смаки. Методична мета: Методика проведення уроку виробничого навчання із використанням ігрових технологій та ІКТ.

Номер слайду 3

Прейскурант – перелік алкогольних і без­алкогольних напоїв, пива, тютюнових, кондитерських виробів та інших покупних товарів з обов’язковим зазначенням маси, об’єму і ціни на відповідну одиницю продукту, крім того, для алкогольних напоїв – ємність пляшки, ціна за пляшку, за 50 та 100 мілілітрів 

Номер слайду 4

Прейскурант повинен бути підписаний керівником, бухгалтером і матеріально відповідальною особою (зав. виробництвом, бригадир, буфетник, бармен) і скріплені печаткою суб’єкта господарської діяльності. Складають українською мовою, та додатково іншою мовою, прийнятною для сторін

Номер слайду 5

Зміст прейскуранту відповідає типу, класу підприємства та виду ресторанних послуг. За термінологічним визначенням зміст прейскурант включає закупні товари. У прейскуранті фігурують товари, що є в продажу. Закупні товари – товари, що купує суб’єкт господарювання сфери громадського харчування, для подальшого перепродажу споживачам без видозмінення (порціювання) – алкогольні напої, пиво, безалкогольні напої не власного виробництва; тютюнові вироби відносяться до закупних товарів незалежно від їх видозмінення в закладах громадського харчування.

Номер слайду 6

Структура прейскуранту: Розділ I. Горілка. Горілка 30 % вмісту спирту. Горілка 40 % вмісту спирту. Горілка 45 % вмісту спирту. Горілка 56 % вмісту спирту. Розділ II. Гіркі настоянки. Слабкі — до 30 % вмісту спирту. Міцні — до 40 % спирту (українська з перцем). Джин — від 40 % до 50 % і вище вмісту спирту. Віскі — від 40 % спирту і вище.

Номер слайду 7

Структура прейскуранту: Розділ IІІ. Напівсолодкі та солодкі настоянки. Настоянки напівсолодкі. Настоянки солодкі. Розділ ІV. Бренді та коньяки. Коньяки ординарні 3, 4, 5 зірок. Коньяки марочні. Коньяки колекційні.Інші бренді (кальвадос, вільям, кірш, текіла). Розділ V. Лікери та наливки. Лікери міцні. Наливки міцні. Лікери десертні. Наливки солодкі. Креми.

Номер слайду 8

Структура прейскуранту: Розділ VI. Виноградні вина. Столові білі (ординарні, марочні). Столові червоні (ординарні, марочні). Кріплені білі (ординарні, марочні, колекційні). Кріплені рожеві (ординарні, марочні, колекційні). Кріплені червоні (ординарні, марочні, колекційні). Солодкі та лікерні (білі, рожеві, червоні). Розділ VІI. Вина плодово-ягідні (напівсолодкі та солодкі). Розділ  VIIІ. Вина ароматизовані. Вермути білі,Рожеві, Червоні. Бітерри (вина настояні на травах).

Номер слайду 9

Розділ ІX. Вина ігристі. Шампанське біле, червоне (за вмістом цукру — брют, сухе, н/солодке, солодке, мускатне). Вина шипучі (білі та червоні) газовані. Вина газовані плодовоягідні (сидр). Розділ X. Слабоалкогольні напої. Пиво світле розливне, пиво темне розливне, пиво світле пляшкове, пиво темне пляшкове, пиво в банках світле,пиво в банках темне, тонізуючі напої (ром-кола, джин-тонік), змішані тонізуючі напої. Структура прейскуранту:

Номер слайду 10

Розділ XI. Безалкогольні напої. Вода мінеральна негазована. Вода мінеральна газована. Води фруктові газовані. Соки освітлені натуральні. Соки-нектари (з м'якоттю). Соки розведені (морси). Змішані безалкогольні напої. Розділ XII. Гарячі напої. Чай натуральний чорний, чай натуральний зелений, чай з додатками (молоко, вершки), кава чорна натуральна, кава натуральна з додатками, кава розчинна, какао, гарячий шоколад, глінтвейн, грог, пунш, єг-ног. Структура прейскуранту:

Номер слайду 11

Розділ XIІІ. Кондитерські вироби. Цукерки вагові, цукерки в коробках, східні солодощі, шоколад натуральний, шоколад з додатками, печиво, торти та тістечка, булочки та кекси, горішки різні. Розділ XІV. Фрукти. Фрукти звичайні, фрукти тропічні, баштанні плоди, ягоди. Структура прейскуранту:

Номер слайду 12

Роділ XV.  Хлібобулочні вироби. Хліб пшеничний, хліб житній, рогалики, булочки. Розділ XVI. Коктейлі. Коктейлі-діджестиви. Розділ  XVIІ. Тютюнові вироби. Цигарки, папіроси, сигари. Структура прейскуранту:

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Карта вин — один із різновидів прейскуранта у закладах ресторанного господарства, покли­каний допомогти клієнту підібрати до замовле­них страв відповідний напій. Обов’язкова вона лише для ресторанів та барів вищого й люкс класів.

Номер слайду 16

pptx
Додано
17 травня 2020
Переглядів
615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку