Числові нерівності
Кожем’яченко Сергій Олександрович,
вчитель математики
Комунальний заклад «Бутівський ліцей»
Городнянської міської ради
Чернігівської області
Дидактичний матеріал
Реалізація диференціації навчання учнів дозволяє створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості, яка чітко орієнтується в сучасних реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, також підвищити якість педагогічного процесу, рівень навчальних досягнень, забезпечує комфортність, емоційну задоволеність і соціальну адаптованість учнів.
Пропоную набір вправ, що містять практичні завдання до уроків алгебри в 9 класі. В даній роботі пропонуються завдання по темам: "Числові нерівності"; "Основні властивості числових нерівностей" і "Додавання і множення числових нерівностей". Вчитель може використовувати не всі завдання, є можливість підібрати завдання, відповідно до рівня класу.
Числові нерівності
1. Порівняйте числа а і b, якщо:
2. А(а) розташована на координатному промені правіше В(-2). Яке із тверджень правильне:
;
3. Доведіть нерівності
4. Доведіть нерівності
;
5. Доведіть нерівності
;
Основні властивості числових нерівностей
1. Відомо, що a > b. Порівняйте:
;
;
;
;
2. Відомо, що a < b. Порівняйте:
;
;
;
;
3. Порівняйте числа a і 0, якщо:
;
;
;
4. Відомо, що a >0 і b<0. Порівняйте:
;
;
;
Додавання і множення числових нерівностей
1. Чи є правильним твердження:
2. Оцініть значення виразу, якщо - 4 < a < 3:
3. Оцініть значення виразу, якщо 4 < a < 7, 3 < b < 5:
4. Оцініть периметр рівнобедреного трикутника з основою а см і бічною стороною b см, якщо
11 < а < 15, 12 < b < 20.
5. Оцініть периметр і площу прямокутника зі сторонами а см і b см, якщо
30 < а < 50, 10 < b < 40.