картка самоконтролю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Кількість балів. Оцінка291227-281125-261022-24919-21817-18714-16611-1359-1045-833-421-21 Кількість балів за виконання завдань. Самостійна робота №1 _____Знайди пару _____ Робота на проектом _____Усне опитування ______ 5. Відповідність ______Письмова робота ПР ______Визначити функцію ______Загальна кількість балів ______ Оцінка ______
На малюнку зображено графік функції y = f(x). Знайти: Область визначення функції. Область значень функції. Нулі функції. Проміжки на яких функція зростає. Проміжки на яких функція спадає. Проміжки на яких функція набуває додатні значення. Проміжки на яких функція набуває від’ємні значення. Найменше значення функції. Найбільше значення функції. Значення функції, коли х=0. ( за кожне завдання 1 бал)
Для побудови графіка функції y = f(x)+a необхідно графік функції y = f(x) перенести вздовж осі Оу на а одиниць угору, якщо а-додатне число і на а одиниць униз, якщо а-від’ємне число. Для побудови графіка функції y = f(x+а) необхідно графік функції y = f(x) перенести вздовж осі Ох на а одиниць уліво, якщо а - додатнє число і на а одиниць управо, якщо а - від’ємне число. Для побудови графіка функції y = -f(x) необхідно графік функції y = f(x) симетрично відобразити відносно осі Ох. Опорний конспект
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 1 група За допомогою яких перетворень можна отримати з графіка функції у = х2 графіки функцій:у=х²-1; 2) у=(х+1)². Перенесенням графіка функції у=х2 :а) на 1 одиницю вверх;б) на 1 одиницю вправо;в) на 1 одиницю вниз;г) на 1 одиницю вліво. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 2 група Графік функції у = х2 перенесли вправо на 2 одиниці. Позначте функцію, графік якої отримали. Графік функції у = х2 перенесли вниз на 2 одиниці. Позначте функцію, графік якої отримали. Графік функції у = х2 перенесли вверх на 2 одиниці і вліво на 2 одиниці. Позначте функцію, графік якої отримали. А) у = х2 + 2 Б) у = х2 – 2 В) у = (х + 2)2 Г) у = (х – 2)2 Д) у = (х + 2)2 + 2 Г) у = (х – 2)2 – 2 Виконати вправи (ЗА КОЖНЕ ЗАВДАННЯ 1 БАЛ))
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 3 група Графік функції можна отримати із графіка функції , якщо виконати паралельне перенесення _____________. Графік функції можна отримати із графіка функції , якщо виконати паралельне перенесення ______________.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 4 група Запишіть формули функцій, графіки яких зображені на відповідних рисунках:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 3 група Графік функції можна отримати із графіка функції, якщо виконати паралельне перенесення _____________. Графік функції можна отримати із графіка функції, якщо виконати паралельне перенесення ______________.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}група1 гр2 гр3 гр4 гр№ вправи303, 305, 308317312(4-6)Творче завдання. Придумати дві неелементарні функції та побудувати їх графіки. Бажаючим прпонується підготувати презентацію про те, де ми зустричаємося з графіками функцій: у школі, у побутті, на виробництві, у житті. Домашне завдання
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}група1 гр2 гр3 гр4 гр№ вправи303, 305, 308317312(4-6)Творче завдання. Придумати дві неелементарні функції та побудувати їх графіки. Бажаючим прпонується підготувати презентацію про те, де ми зустричаємося з графіками функцій: у школі, у побутті, на виробництві, у житті. Домашне завдання