Презентація до уроку алгебри в 9 класі на тему "Найпростіші перетворення графіків функції"

Про матеріал
Пропоную презентацію до уроку алгебри в 9 класі на тему "Найпростіші перетворення графіків функції" з використанням анімації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчитель математики. Криничненської загальноосвітньої школи. Болградського району. Максимова Софія Михайлівна. Презентація до уроку алгебри в 9 класі по темі «Найпростіші перетворення графіків функції»

Номер слайду 2

«Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити потаємний порядок у хаосі, який нас оточує»Роберт Вінер

Номер слайду 3

Номер слайду 4

картка самоконтролю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Кількість балів. Оцінка291227-281125-261022-24919-21817-18714-16611-1359-1045-833-421-21 Кількість балів за виконання завдань. Самостійна робота №1 _____Знайди пару _____ Робота на проектом _____Усне опитування ______ 5. Відповідність ______Письмова робота ПР ______Визначити функцію ______Загальна кількість балів ______ Оцінка ______

Номер слайду 5

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}y987654321 -9 -8-7-6-5-4-3-2-10123456789x-1-2-3-4-5

Номер слайду 6

На малюнку зображено графік функції y = f(x). Знайти: Область визначення функції. Область значень функції. Нулі функції. Проміжки на яких функція зростає. Проміжки на яких функція спадає. Проміжки на яких функція набуває додатні значення. Проміжки на яких функція набуває від’ємні значення. Найменше значення функції. Найбільше значення функції. Значення функції, коли х=0. ( за кожне завдання 1 бал)

Номер слайду 7

{D27102 A9-8310-4765-A935-A1911 B00 CA55}П’єр Ферма. Ейлер. Лобачевський. Лейбніц. Рене Декарт. Д’Аламбер. Діріхле. БернулліНьютон. Дедекинд. Пеано

Номер слайду 8

Двадцять дев"яте листопада. Класна робота. Тема. Найпростіші перетворення графіків функції

Номер слайду 9

План вивчення нового матеріалу: Уявлення про перетворення графіків функцій. Побудова графіків із застосуванням симетрії відносно осі абсцис. Побудова графіків паралельним перенесенням уздовж осі абсцис. Побудова графіків паралельним перенесенням уздовж осі ординат.

Номер слайду 10

Знайдіть пару (з’єднати стрілками)(за кожне завдання 1 бал)y = x²y = k xy = k x + b y = √ x ky = — x

Номер слайду 11

Паралельне перенесення вздовж осі ординат. Для побудови графіка функції y = f(x)+a необхідно графік функції y = f(x) перенести вздовж осі Оу на а одиниць угору, якщо а-додатне число і на а одиниць униз, якщо а-від’ємне число.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Наприклад. Побудувати графік функції y = √x + 3 Спочатку будуємо графік функції y = √x Потім паралельним перенесенням на 3 одиниці вгору отримаємо графік функції y = √x + 3 

Номер слайду 14

Паралельне перенесення вздовж осі абсцис. Для побудови графіка функції y = f(x+а) необхідно графік функції y = f(x) перенести вздовж осі Ох на а одиниць уліво, якщо а - додатнє число і на а одиниць право, якщо а - від’ємне число.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Побудувати графік функції y = √x + 3 Спочатку будуємо графік функції y = √ x Потім паралельним перенесенням на 3 одиниці вліво отримаємо графік функції y = √x + 3

Номер слайду 17

Для побудови графіка функції y = -f(x) необхідно графік функції y = f(x) симетрично відобразити відносно осі Ох. Симетричне відображення відносно осі Ох

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Послідовність побудови графіка цієї функції

Номер слайду 20

Для побудови графіка функції y = f(x)+a необхідно графік функції y = f(x) перенести вздовж осі Оу на а одиниць угору, якщо а-додатне число і на а одиниць униз, якщо а-від’ємне число. Для побудови графіка функції y = f(x+а) необхідно графік функції y = f(x) перенести вздовж осі Ох на а одиниць уліво, якщо а - додатнє число і на а одиниць управо, якщо а - від’ємне число. Для побудови графіка функції y = -f(x) необхідно графік функції y = f(x) симетрично відобразити відносно осі Ох. Опорний конспект

Номер слайду 21

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 1 група За допомогою яких перетворень можна отримати з графіка функції у = х2 графіки функцій:у=х²-1; 2) у=(х+1)². Перенесенням графіка функції у=х2 :а) на 1 одиницю вверх;б) на 1 одиницю вправо;в) на 1 одиницю вниз;г) на 1 одиницю вліво. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}  2 група Графік функції у = х2 перенесли вправо на 2 одиниці. Позначте функцію, графік якої отримали. Графік функції у = х2 перенесли вниз на 2 одиниці. Позначте функцію, графік якої отримали. Графік функції у = х2 перенесли вверх на 2 одиниці і вліво на 2 одиниці. Позначте функцію, графік якої отримали. А) у = х2 + 2 Б) у = х2 – 2 В) у = (х + 2)2 Г) у = (х – 2)2 Д) у = (х + 2)2 + 2 Г) у = (х – 2)2 – 2 Виконати вправи (ЗА КОЖНЕ ЗАВДАННЯ 1 БАЛ))

Номер слайду 22

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 3 група Графік функції можна отримати із графіка функції , якщо виконати паралельне перенесення _____________. Графік функції можна отримати із графіка функції , якщо виконати паралельне перенесення ______________.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 4 група  Запишіть формули функцій, графіки яких зображені на відповідних рисунках:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 3 група Графік функції можна отримати із графіка функції, якщо виконати паралельне перенесення _____________. Графік функції можна отримати із графіка функції, якщо виконати паралельне перенесення ______________.

Номер слайду 23

1 група: 1. а); 2. г). Правильні відповіді2 група: 1. Г); 2. Б); 3. Д). група: 1. … на 4 одиниці вліво і на 2 одиниці вниз. 2. … на 2 одиниці вправо і на 4 одиниці вверх.4 група: 1. y = √𝑥 – 2; 2. y = √𝑥 + 2; 3. y = √𝑥 4. y = √𝑥 – 2; 

Номер слайду 24

Визначіть відповідність між графіком функції і формулою (за кожне завдання 1 бал)14532 у = x²25413

Номер слайду 25

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Група. Функція(бали за виконання)  1 гр y=(x-3)2   2 гр y=(x+3)2-7   3 гр    4 гр  Пободувати графік функції 3 бали

Номер слайду 26

y=(x-3)21 група

Номер слайду 27

y=(x+3)2-72 група

Номер слайду 28

3 група

Номер слайду 29

4 група

Номер слайду 30

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}група1 гр2 гр3 гр4 гр№ вправи303, 305, 308317312(4-6)Творче завдання. Придумати дві неелементарні функції та побудувати їх графіки. Бажаючим прпонується підготувати презентацію про те, де ми зустричаємося з графіками функцій: у школі, у побутті, на виробництві, у житті. Домашне завдання

Номер слайду 31

1 група2 група. Визначити функцію (за кожне завдання 2 бали)y = x² - 4y = (x- 6)² + 3

Номер слайду 32

3 група4 групаy = (x+ 2)² - 4y = (x+ 3)² + 5

Номер слайду 33

4 групаy = - (x- 4)² + 1

Номер слайду 34

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}група1 гр2 гр3 гр4 гр№ вправи303, 305, 308317312(4-6)Творче завдання. Придумати дві неелементарні функції та побудувати їх графіки. Бажаючим прпонується підготувати презентацію про те, де ми зустричаємося з графіками функцій: у школі, у побутті, на виробництві, у житті. Домашне завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Сальник Ольга Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тиртишна Олена Іванівна
    Дякую! Гарна розробка.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Погорелова Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кобринчук Антоніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Строкіна Лідія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Добреля Тетяна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Єнікеєва Тетяна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Перепелиця Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Корольчук Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Корольчук Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Anatoliivna Olena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
10. Як побудувати графіки функцій y = f (x) + b і y = f (x + a), якщо відомо графік функції y = f (x)
Додано
16 листопада 2020
Переглядів
29093
Оцінка розробки
5.0 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку