Дидактичний матеріал нового покоління з розвитку мовлення та навчання дітей письма в зошитах в одну лінію (2 частина)

Про матеріал
Цей дидактичний матеріал нового покоління з розвитку мовлення та навчання дітей письма в зошитах в одну лінію, укладено відповідно до методичного посібника В. Д. Заїки «Розвиток розумової діяльності учнів через нетрадиційні методи навчання дітей 1 класу письма в зошитах в одну лінію», який засіданням вченої ради зі схвалення власних методичних розробок Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол №1 від 26.12.2008 ) рекомендований до друку та пройшов апробацію у школах Краснопільського району, використовується в роботі вчителями шкіл інших районів, областей, прийняв участь у конкурсі педагогічних інновацій Київ – Черкаси – 2009 рік та занесений до Міжнародного каталогу за результатами його проведення.
Перегляд файлу

видавництво В. Д. Заїка

СОІППО

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\сова\2012_08_06\Г.jpg

 

 

Цей навчальний посібник, «Зошит з розвитку мовлення та навчання дітей письма в широку лінію», укладено відповідно до методичного посібника В. Д. Заїки «Розвиток розумової діяльності учнів через нетрадиційні методи навчання дітей 1 класу письма в зошитах в одну лінію», який засіданням вченої ради зі схвалення власних методичних розробок Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол №1 від 26.12.2008 ) рекомендований до друку та пройшов апробацію у школах Краснопільського району, використовується в роботі вчителями шкіл інших районів, областей, прийняв участь у конкурсі педагогічних інновацій Київ – Черкаси – 2009 рік та занесений до Міжнародного каталогу за результатами його проведення.

 

 

Рецензенти:

І. О. Захарова – кандидат педагогічних наук, доцент, зав. Кафедрою педагогіки та інноваційних технологій СОІППО;

З. В. Декунова – старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти  СОІППО;

А. М. Лаврська – старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти СОІППО.


Юний друже!

Ти взяв до рук новий зошит з письма, який навчить тебе красиво писати відразу в широку лінію без переучування.

Він цікавий, повчальний, змістовний, укладений відповідно до нової навчальної програми з української мови для 1 класу О. Я. Савченко, В. О. Мартиненко, В. О. Науменко, Н. М. Колеснікової, Л. І. Лаптєвої, Київ, Видавничий дім «Освіта» 2012 р. Цей навчальний посібник успішно увійде в комплект до будь-якого підручника «Буквар».

У ньому є:

  • багатий рисунковий матеріал для штрихування, фарбування та розвитку мовлення;
  • зразки друкованих літер;
  • зразки рукописних літер з додатковими орієнтирами у вигляді стрілочок;
  • зразки рукописних літер з визначеною послідовністю у написанні всіх складових елементів;
  • написання пунктирними зразками літер, слів;
  • завдання на складання речень з поданими схемами, на продовження речень, на дописування речень;
  • прописний матеріал для читання та списування;
  • показані різні види з’єднань між літерами;
  • слова, правопис і звучання яких потрібно знати, відмічені значком наголосу;
  • подані речення для зв’язних висловлювань;
  • слова з пропущеними буквами;
  • орфограми для запам’ятовування;
  • вільні рядочки для запису під диктування.

З ним легко та цікаво працювати, бо має велику виховну цінність.

Герої казок, мультфільмів, багатий рисунковий матеріал на патріотичні, морально-етичні теми виховують в дітей повагу до батьківщини, людей, сім’ї, природи, прищеплюють уміння дружби, працьовитості, співчуття та любові.

 

Бажаємо успіхів!


C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\С.jpgС с

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\С.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\С1.jpg
Розфарбуй. Назви предмети. Побудуй звукові схеми.

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання С.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\с_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\К.jpgК к

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\К.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\К.jpg

Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є звук [к].

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання К1.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\к_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\П.jpgП п

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\П.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\П.jpg

Розфарбуй. Відшукай у схемах місце звука [п] і зафарбуй ці клітинки.

 C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\2012_07_17\П1.jpg

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\п_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Р.jpgР р

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Р.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Р.jpg

Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є звук [р]. Побудуй до них звукові схеми.

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Р.jpg

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\р_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Т.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Т.jpgТ т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Т.jpg

Розфарбуй. Знайди предмети, у назвах яких є звуки [т], [т′]. З’єднай їх з відповідними звуковими схемами.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Т.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\т_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\2012_07_31\2012_07_31\екскаватор.jpgЕ е

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Е.jpg

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Е1.jpg

Розфарбуй. Назви предмети. Познач місце звука [е] у схемах за зразком.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Е1.jpg 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\е_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Д.jpgД д

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Д.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Д.jpg

 


Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є звуки [д], [д′].

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Д1.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\д_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\З.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\З.jpgЗ з

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\З.jpg

Розфарбуй. Назви предмети, у назвах яких є звуки [з], [з′].

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання З1.jpg

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\з_0001.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\ь.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Ь.jpgь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ь.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_07_25\2012_08_08\урок 1_0005 - копия.jpg

ьо

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\ьо.jpg

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ьо.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б бC:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\2012_07_10\Б1.jpg 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\2012_07_10\Б.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Б.jpg
Розфарбуй. Знайди місце звука [б] у словах. Познач його за зразком.

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Б1.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\б_0001.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\2012_07_10\Г.jpgГ г

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Г.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_08_06\Г.jpg


C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\г_0001.jpgНазви предмети. Доповни звукові схеми.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_08_09\урок 1.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Ге.jpgҐ ґC:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\ге - копия.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ГЕ.jpg

Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є звуки [ґ].

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Г,1.jpg

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ге_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Ч.jpgЧ ч

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Ч.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Ч.jpg

Розфарбуй. Назви предмети. З’єднай малюнок із відповідною схемою.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Ч1.jpg

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ч_0001.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Й.jpgЙ й

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Й.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Й.jpg

Розфарбуй. Назви предмети. Найди місце звука [й] у схемах. Зафарбуй ці клітинки.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Й1.jpg

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\й_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_07_25\2012_08_08\урок 1_0005.jpgЙо йо

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Йо.jpg

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Йо.jpg

 


C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_07_25\2012_08_08\урок 1_0005 - копия.jpg

, .

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\,..jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\знаки.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Х.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Х.jpgХ х

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Ч_0002.jpg

Розфарбуй. Назви предмети. Побудуй звук [х] у звукових схемах (за зразком).

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Х1.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\х.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Я.jpgЯ я

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_08_09\урок 1_0002 - копия.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Я.jpg

Розфарбуй. Назви предмети. Доповни звукові схеми.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Я.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\я_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Ж.jpgЖ ж

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Ж.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Ж.jpg

Розфарбуй. Назви предмети, у назвах яких є звук [ж].

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Ж1.jpg

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ж_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_07_25\2012_08_08\урок 1_0006.jpg                 Ш ш

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Ш.jpg

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Ш.jpg

 

 

 

 

 


Розфарбуй. З’єднай малюнок із відповідною схемою.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Ш11.jpg

Прочитай склади.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Ш1.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ш_0001.jpg

 


C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Ї.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Ї.jpgЇ ї 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Ї.jpg

Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є буква Ї.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Ї11.jpg

Прочитай слова.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Ї1.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ї_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Ц.jpgЦ ц

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Ц.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Ц.jpg

Розфарбуй. З’єднай малюнок із відповідною схемою. Обведи тварин, у навах яких є звуки [ц], [ц′].

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Ц.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ц_0001.jpg 


C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Ю.jpgЮ ю

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Ю.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Ю.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Ю.jpgРозфарбуй. Назви предмети і доповни звукові схеми.

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ю_0001.jpg
C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Є.jpgЄ є

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Є.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Є.jpg

Розфарбуй. Хто що робить? Доповни звукові схеми.

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Є1.jpg 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\є_0001.jpg

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Щ.jpgЩ щ

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\Щ.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Щ.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Щ.jpgРозфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є звуки [шч].

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\щ_0001.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 1 сторінку\Ф.jpgФ ф

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_08_09\урок 1_0002 - копия (3).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Ф.jpg

Розфарбуй.


C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\ф_0001.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Малюнки на 2 сторінку\2012_07_05\завдання Ф1.jpgПрочитай склади.
Встав пропущені букви: ф або хв.


C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_08_09\урок 1_0005.jpg    Дз дз

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\ДЗ.jpg

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Дз.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_08_09\урок 1_0001.jpgДж дж

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Дж.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\Дж.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_08_09\урок 1_0004.jpgʼ апостроф

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\апостроф.jpg

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\апостроф.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\2012_08_09\урок 1_0003.jpg ( ) дужки

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\Букви з стрілочками\дужки.jpg

 

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\ЗАДАНИЯ НА 1 стр\2012_07_26\алфавит.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Правильно сиди під час письма.

 

урок 1 - копияурок 1 - копия (2)

 

 

 

 

 

 

  •                 Сиди правильно та зручно.
  •                 Не схиляй голову над столом.
  •                 Обидві руки клади на парту.
  •                 Правою рукою пиши, а лівою підтримуй зошит за верхній лівий кут.
  •                 Зошит клади так, щоб нижній лівий кут був проти середини грудей.

 

 

Правильно тримай ручку.

урок 1

урок 1 - копия (3)

 

 

 

 

 

Ручку тримай трьома пальцями: великим , вказівним та середнім.

 

Забавлянки для пальчикової гімнастики.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\правила\Вовк.jpgВовк

З’єднати великі, середні і безіменні пальці правої та лівої рук, вказані пальці злегка зігнути й підняти вгору.

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\правила\Кішечка.jpgКішечка

Зігнути середній та безіменний пальці правої руки й притиснути їх до долоні великим пальцем; вказівний палець і мізинець злегка зігнути й підняти руку вгору.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\правила\Півник.jpg

Півник

Долонька вгору, вказівний палець спирається на великий. Інші пальці розведені в сторони й підняті догори.

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\правила\Зайчик.jpgЗайчик

Пальчики складаються в кулачок. Догори підняті вказівний і середній пальці. Ними зайчикові треба ворушити» в сторони або вперед.

 

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\правила\Сіренька Мишк.jpgСіренька мишка

Середній і безіменний пальці спираються на великий. Вказівний і мізинець зігнуті дугою й притиснуті до середнього й безіменного пальців.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\правила\Коза.jpg

Коза

Вигнути вказівний палець і мізинець правої руки, потім лівої.

C:\Users\Tanya\Desktop\Заїка В. Д\правила\20.jpg

Лисичка

Всередину долоньок зігнути вказівні пальчики та мізинчики обох рук. Великі пальці трохи зігнути.


 

 

docx
Додано
29 січня 2023
Переглядів
260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку