видавництво В. Д. Заїка
СОІППО
Цей навчальний посібник, «Зошит з розвитку мовлення та навчання дітей письма в широку лінію», укладено відповідно до методичного посібника В. Д. Заїки «Розвиток розумової діяльності учнів через нетрадиційні методи навчання дітей 1 класу письма в зошитах в одну лінію», який засіданням вченої ради зі схвалення власних методичних розробок Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол №1 від 26.12.2008 ) рекомендований до друку та пройшов апробацію у школах Краснопільського району, використовується в роботі вчителями шкіл інших районів, областей, прийняв участь у конкурсі педагогічних інновацій Київ – Черкаси – 2009 рік та занесений до Міжнародного каталогу за результатами його проведення.
Рецензенти:
І. О. Захарова – кандидат педагогічних наук, доцент, зав. Кафедрою педагогіки та інноваційних технологій СОІППО;
З. В. Декунова – старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти СОІППО;
А. М. Лаврська – старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти СОІППО.
Юний друже!
Ти взяв до рук новий зошит з письма, який навчить тебе красиво писати відразу в широку лінію без переучування.
Він цікавий, повчальний, змістовний, укладений відповідно до нової навчальної програми з української мови для 1 класу О. Я. Савченко, В. О. Мартиненко, В. О. Науменко, Н. М. Колеснікової, Л. І. Лаптєвої, Київ, Видавничий дім «Освіта» 2012 р. Цей навчальний посібник успішно увійде в комплект до будь-якого підручника «Буквар».
У ньому є:
З ним легко та цікаво працювати, бо має велику виховну цінність.
Герої казок, мультфільмів, багатий рисунковий матеріал на патріотичні, морально-етичні теми виховують в дітей повагу до батьківщини, людей, сім’ї, природи, прищеплюють уміння дружби, працьовитості, співчуття та любові.
Бажаємо успіхів!
С с
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Назви предмети. Побудуй звукові схеми.
К к
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є звук [к].
П п
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Відшукай у схемах місце звука [п] і зафарбуй ці клітинки.
Р р
|
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є звук [р]. Побудуй до них звукові схеми.
Т т
|
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Знайди предмети, у назвах яких є звуки [т], [т′]. З’єднай їх з відповідними звуковими схемами.
Е е
Розфарбуй. Назви предмети. Познач місце звука [е] у схемах за зразком.
Д д
|
|
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є звуки [д], [д′].
З з
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Назви предмети, у назвах яких є звуки [з], [з′].
ь
|
|
|
|
ьо
Б б
|
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Знайди місце звука [б] у словах. Познач його за зразком.
Г г
|
|
|
|
|
|
Назви предмети. Доповни звукові схеми.
Ґ ґ
|
|
|
|
Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є звуки [ґ].
Ч ч
|
|
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Назви предмети. З’єднай малюнок із відповідною схемою.
Й й
|
|
|
|
Розфарбуй. Назви предмети. Найди місце звука [й] у схемах. Зафарбуй ці клітинки.
Йо йо
, .
Х х
|
|
|
|
Розфарбуй. Назви предмети. Побудуй звук [х] у звукових схемах (за зразком).
Я я
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Назви предмети. Доповни звукові схеми.
Ж ж
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Назви предмети, у назвах яких є звук [ж].
Ш ш
|
|
|
|
Розфарбуй. З’єднай малюнок із відповідною схемою.
Прочитай склади.
Ї ї
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є буква Ї.
Прочитай слова.
Ц ц
|
|
|
|
Розфарбуй. З’єднай малюнок із відповідною схемою. Обведи тварин, у навах яких є звуки [ц], [ц′].
Ю ю
|
|
|
|
Розфарбуй. Назви предмети і доповни звукові схеми.
Є є
|
|
|
|
Розфарбуй. Хто що робить? Доповни звукові схеми.
Щ щ
|
|
|
|
Розфарбуй. Обведи предмети, у назвах яких є звуки [шч].
Ф ф
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розфарбуй.
Прочитай склади.
Встав пропущені букви: ф або хв.
Дз дз
Дж дж
ʼ апостроф
( ) дужки
Правильно сиди під час письма.
Правильно тримай ручку.
Ручку тримай трьома пальцями: великим , вказівним та середнім.
Забавлянки для пальчикової гімнастики.
Вовк
З’єднати великі, середні і безіменні пальці правої та лівої рук, вказані пальці злегка зігнути й підняти вгору.
Кішечка
Зігнути середній та безіменний пальці правої руки й притиснути їх до долоні великим пальцем; вказівний палець і мізинець злегка зігнути й підняти руку вгору.
Півник
Долонька вгору, вказівний палець спирається на великий. Інші пальці розведені в сторони й підняті догори.
Зайчик
Пальчики складаються в кулачок. Догори підняті вказівний і середній пальці. Ними зайчикові треба ворушити» в сторони або вперед.
Сіренька мишка
Середній і безіменний пальці спираються на великий. Вказівний і мізинець зігнуті дугою й притиснуті до середнього й безіменного пальців.
Коза
Вигнути вказівний палець і мізинець правої руки, потім лівої.
Лисичка
Всередину долоньок зігнути вказівні пальчики та мізинчики обох рук. Великі пальці трохи зігнути.