Дані завдання можна використати для проведення «віртуальної екскурсії» на фабрику Вонки. Але замість шоколаду та карамелі можна запропонувати п’ятикласникам виконати «солоденькі» завдання.
Цех №1 . «ПОРУШЕНА ПОСЛІДОВНІСТЬ»
Цех №2 «ЗНАЙДИ ВЛАСНИКА»
Установіть відповідність між персонажами твору та предметами, які їм належать:
1 |
Август Глуп |
А |
Скляний ліфт
|
2 |
Верука Солт |
Б |
Іграшкові пістолети та автомати
|
3 |
Віолетта Борігард |
В |
Однодоларова банкнота
|
4 |
Майк Тіві |
Г |
Перший золотий квиток
|
5 |
Чарлі Бакет |
Д |
Чорниця
|
6 |
Вонка |
Е |
Норкова шубка
|
Цех №3 «ВПІЗНАЙ ГЕРОЯ»
Цех №4 «КРОСВОРД»
По горизонталі:
|
1. |
П |
И |
Г |
У |
Н |
И |
|
||||
2 |
|
|
|
|||||||||
|
3. |
А |
П |
У |
С |
Т |
А |
|
||||
|
4 |
О |
р |
і |
х |
|
||||||
|
5 |
У |
П |
Л |
А |
Н |
Д |
І |
Я |
я |
||
6 |
А |
К |
А |
О |
||||||||
|
7 |
О |
Л |
А |
Р |
|
||||||
Ключове слово: по вертикалі????
Домашнє завдання:
Провести невеличке дослідження «Любителі солодкого у нашій родині».
Запитання:
Свої висновки оформіть як письмове висловлювання «Любителі солодкого у нашій родині».