17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Повторення. Казки народів світу

Про матеріал
Доброго дня, шановні учні 5-А класу. Ми з вами завершили вивчати усі розділи, які були заплановані для вивчення у 5-му класі. Переходимо до повторення. Перший розділ, з яким ми познайомилися був "Казки народів світу". Пропоную пригадати та виконати певні завдання. Успіхів вам та будьте здорові!
Перегляд файлу

Дата ___________  Клас 5-А  Прізвище, ім’я ___________________________________

 

 ПОВТОРЕННЯ

«Вступ. Казки народів світу»

Початковий рівень(6 балів)

1. Фольклор – це:

А    художня література                           В     писемна народна творчість

Б     образний вислів                                 Г     народна мудрість, знання

2. Прислів’я, на відміну від приказки, - це:

А    народний вислів                                 В     натяк на висновок

Б     образний вислів                                 Г      завершене судження

3. Виберіть правильне судження. Прислів’ям є вислів:

А    «як корові сідло»                               Г     «як хмари й грязюка»                                                                                                              В     «як мавпі капелюх»                          Д     «як постелеш, так і виспишся»

Б     «як кіт наплакав»                              

4. Найпершими, як вважають учені, виникли казки:

А    чарівні                                                В      авантюрні

Б     побутові                                             Г      про тварин

5. Кумедні життєві ситуації, цікавість, дотепність, гумор характерні для казки:

А     чарівної                                             В      про тварин

Б     побутової                                           Г      авантюрної

6. Предмет, змальований імператором у казці «Пензлик Маляна», - це:

А    лук і стріли                                        В      синє-синє море

Б     великий корабель                             Г       ланцюг золотих цеглин

 

Середній та достатній рівні (3 бали)

7. Установіть відповідність між загадкою та відгадкою.

1. Навколо озера очерет росте.                          А      вії

2. Посеред двора золота голова.                        Б       коси

3. Без станка і без рук, а полотно тче.               В      сонце

4. Дві тополі донизу вершинами ростуть.        Г       павук

                                                                              Д       соняшник

1

2

3

4

 

 

 

 

 

  8.  Знайти відповідність між твором та країною, де він був написаний (одна зайва)

1. «Фарбований шакал»

А. Росія

2. «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик»

Б. Китай

3.  «Пензлик Маляна»

В. Данія

4. «Хлопчик – зірка» 

Г. Японія

5. «Край лукомор’я дуб зелений»

Д. Англія

6. «Пані Метелиця»

Е. Франція

7. «Соловей»

Є. Німеччина

 

Ж. Індія

  

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень (3 бали)

 

9. Знайти відповідність між поняттям та його поясненням (одне зайве)

1. Стислий влучний  народний вислів повчального змісту, побудований як завершене судження.

А. Антитеза

2. Образний вислів, який дає яскраву оцінку певного явища, виражає незакінчену думку.

Б. Алегорія

3. Образне запитання, на яке потрібно дати відповідь

В. Літературна казка

4. Послідовність подій у художньому творі

Г. Народна казка

5. Усна народна оповідь про вигадані події

Д. Сюжет

6. Авторський художній твір про незвичайні події

Е. Загадка

7. Інакомовне зображення рис характеру, поведінки, взаємин людей

Є. Приказка

8. Протиставлення понять, явищ

Ж. Прислівя

 

З.   Епітет

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Макарук Олеся
Додано
7 травня
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку