Організація самостійної работи учнів на уроці, формування вміння використовувати додаткові джерела інформації, розвиток зв'язного мовлення, вміння самостійно навчатися й навчати друзів, формування вміння давати самооцінку власної роботи на уроці - основна мета дидактичного супроводу уроку.
РОБОЧА КАРТКА УРОКУ
«Що він не зробив мечем, я зроблю пером»
О.де Бальзак
Завдання 1. Створіть асоціативний кущ «Оноре де Бальзак»: розташуйте ознаки характеру натури, життя, звичок письменника за ролевантнісю. Цілеспрямованість, талант, працьовитість, борги, наполегливість, наполеонівські амбіції, емоційність, розум, сила духу, кава (додайте ще…)
ЗАВДАННЯ 2. Опрацюйте статтю підручника, складіть тези, запишіть їх у зошиті.
ЗАВДАННЯ 3. Складіть паспорт – характеристику твору
Автор |
|
Назва |
|
Жанр |
|
Задум автора |
|
Тема |
|
Ідея |
|
Головний мотив |
|
Проблематика |
|
Композиція |
|
Художня своєрідність |
|
Новаторство |
|
Оцінить власну роботу. Я заслуговую на _____ балів, тому що складав схему-характеристику О. де Бальзака, додав до запропонованих понять ще _____ поняття, опрацював статтю підручника, записав _______________ тез до характеристики твору письменника, склав паспорт-характеристику твору, на уроці був уважним, активним, підтримував однокласників, допомагав їм.