Презентація до уроку із зарубіжної літератури для 9 класу (за новою програмою) на тему "Урок-кроссенс за комедією М.В.Гоголя "Ревізор", інтегрований з мистецтвом"
Урок- кроссенс за комедією М. В. Гоголя «Ревізор»Підготувала учитель зарубіжної літератури Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Скубенко Тетяна Миколаївна
Номер слайду 2
М. В. Гоголь1809 —1852
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
1. О. С. Пушкін1799-1837
Номер слайду 11
2. Творча історія п’єси
Номер слайду 12
3. Специфіка жанру
Номер слайду 13
Трагедія. Комедія. Драма. П’єса. Діалог. Монолог Ремарка. Конфлікт. Мізансце́на. Сюжет. Експозиція. Зав’язка. Кульмінація. Розв’язка. Словникова робота
Номер слайду 14
4. Епіграф«На зеркало неча пенять, коли рожа крива»Народне прислів’я
Номер слайду 15
5. Галерея героїв
Номер слайду 16
6. Образ Хлєстакова
Номер слайду 17
7. Повітове містечко N
Номер слайду 18
8. «…Это честное, благородное лицо был …»СМІХ
Номер слайду 19
Тест «Перевір себе» за комедією М. Гоголя «Ревізор»
Номер слайду 20
1. Коли Гоголь завершив написання комедії «Ревізор»?А) у 1825р. ; б) у 1835 р.; в) у 1845 р.
Номер слайду 21
2. Прізвище городничого:а) Сквозник-Дмухановський; б) Хлопов; в) Ляпкін-Тяпкін
Номер слайду 22
3. У якому місті відбуваються події?а)Рязань ; б)N; в)Москва .
Номер слайду 23
4. Як звати слугу Хлестакова?а)Осип; б)Тихон; в)Захар
Номер слайду 24
5. До якого соціального стану належить Хлестаков?а)дворянин; б)міщанин; в)купець