14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Дієслова ІІІ особи теперішнього часу однини і множини.

Про матеріал
Вправляти дітей у вживанні дієслів ІІІ особи однини і множини тепер. часу і узгодженні їх з іменниками в числі; розвивати діалогічне мовлення; закріплювати вміння складати непоширені речення за простими сюжетними малюнками за допомогою питань; робота з деформованим текстом з опорою на простий пейзажно-сюжетний малюнок.
Перегляд файлу

ТЕМА: Дієслова ІІІ особи теперішнього часу однини і множини.

МЕТА: вправляти дітей у вживанні дієслів ІІІ особи однини і множини тепер. часу і узгодженні їх з іменниками в числі; розвивати діалогічне мовлення; закріплювати вміння складати непоширені речення за простими сюжетними малюнками за допомогою питань; робота з деформованим текстом з опорою на простий пейзажно-сюжетний малюнок.

Обладнання: пейзажно-сюжетний малюнок „Осінь”; парні сюжетні малюнки.

 

                                                  Хід заняття

І. Оргмомент.

 

ІІ. Знайомство з темою.

  1. Складання непоширених речень за сюж. мал. за допомогою питань

а) логопед виставляє малюнки – дієслова ІІІ особи тепер. часу;

б) логопед запитує – дитина відповідає  (Що робить Таня? – Таня співає.)

в) дитина запитує – інша дитина відповідає.

 

  1. Дид. гра „Парні малюнки” – виправлення у вживанні дієслів ІІІ особи однини і множини

тепер. часу:

а) на столі у логопеда малюнки дієслів ІІІ особи однини тепер. часу; на дошці – однини.

б) діти по черзі беруть зі столу малюнки, називають їх, відшуковують на дошці відповідні парні малюнки і проговорюють їх.

 

  1. Дид. гра „ Ехо” (з м”ячем) – вправляння в перетворенні однини в множину і навпаки.

а) Пташка літає. – Пташки літають.                      Літак летить. -- ...

     Риба пливе -- ...                                                   Машина їде. -- ...

     Дівчинка йде. -- ...                                               Собака гавкає. -- ....

     Хлопчик копає. -- ...                                            Соловей співає. -- ...

     Дощ іде. -- ....                                                       Дівчинка підмітає. -- ...

 

б) Ластівки літають. – Ластівки літають.              Качки плавають. -- ...

     Хлопчики йдуть. -- ...                                         Равлики повзають. -- ...

     Курчата пищать. -- ...                                          Автобуси їдуть. -- ...

     Дівчата танцюють. -- ...                                      Корови мукають -- ...

 

ІІІ Фізхвилинка.

 

 

 

 

 

  1. Робота з деформованим текстом за пейзажно-сюжетним малюнком „Осінь”.

а) Розгляд малюнку.

б) Бесіда.

-- Яка пора року зображена на малюнку?

-- Як ви здогадалися?

-- Назвіть прикмети осені зображені на малюнку?

-- Які дерева ви впізнали на мадюнку?

-- Що роблять діти? Що робить дівчинка?

в) Перетворення дієслів ІІІособи тепер. часу з опорою на зміст малюнку.

Стоїть останні теплі дні . З кленів, лип, дубів, берез падає на землю жовті листя. Таня і Петро гуляє в осінньому саду.  Птахи вже не співає. Вони відлітає на південь. Таня піднімають з землі опале листя. Вона хочуть зробити красивий осінній букет для матусі.

 

ІV Висновок.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
4 травня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку