"Дієслово. Загальне значення,морфологічні ознаки, синтаксична роль 7 клас"

Про матеріал
ДІЄСЛОВО: ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ, МОРФОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ, СИНТАКСИЧНА РОЛЬ, українська мова, 7 клас Мета: повторити й поглибити знання учнів про дієслово як частину мови, сприяти зміцненню навичок визначення морфологічних ознак дієслова; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити дієслова в текстах, визначати їх роль у реченнях; розвивати творчі вміння використовувати дієслова у власних висловлюваннях; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу привернути увагу дітей до культурних скарбів України. Тип уроку: урок засвоєння нових знань (формування мовної компетенції). I. Організаційний момент II. . Повідомлення теми, мети й завдань уроку . III. . Актуалізація опорних знань семикласників -Які частини мови ми вивчили? -Назвіть самостійні частини мови. -Назвіть службові частини мови. (Визначити самостійні та службові частини мови в реченні.) Василько торкнувся коней, коні знялися з місця і нешвидко побрели по великому снігу. -Згадайте, яка частина мови виконує дію предмета? -Що ми називаємо дієсловом? (Записати речення, визначити дієслова.) Море запінилось і кипить, а вітер надув сосни на вершках скелі, і мчить острів на тих чорних вітрилах, як корабель. Розповідь учителя з використанням узагальнювальної таблиці про дієслово як частину мови. (підручник) Закріплення матеріалу. 1 Вибіркова робота .В права 39 (виписати 10 дієслів і поставити до них питання.) 2 Виконання вправи 41. (Виписати усі форми дієслів) Гра «Хто більше?» -До дієслів плаче, дрімає дібрати слова- назви предметів.Пояснити значення дієслів. VI. Систематизація й узагальнення знань Подумати і дати відповіді на запитання: 1. Яка частина мови називається дієсловом? 2. Які граматичні категорії властиві дієслову? 3. Яку синтаксичну роль можуть виконувати дієслова? . Рефлексія. . Підсумок. Оцінювання . . Домашнє завдання. Написати есе про сьогоднішній урок.Підкреслити дієслова. .
Перегляд файлу

ДІЄСЛОВО: ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ, МОРФОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ, СИНТАКСИЧНА РОЛЬ, українська мова, 7 клас

Мета: повторити й поглибити знання учнів про дієслово як частину мови, сприяти зміцненню навичок визначення морфологічних ознак дієслова; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити дієслова в текстах, визначати їх роль у реченнях; розвивати творчі вміння використовувати дієслова у власних висловлюваннях; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу привернути увагу дітей до культурних скарбів України.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань (формування мовної компетенції).

  1. Організаційний момент
  2. . Повідомлення теми, мети й завдань уроку .
  3. . Актуалізація опорних знань семикласників

-Які частини  мови  ми  вивчили?

-Назвіть  самостійні  частини  мови.

-Назвіть  службові  частини  мови.

(Визначити  самостійні  та  службові  частини  мови  в  реченні.)

Василько  торкнувся  коней, коні  знялися  з  місця  і  нешвидко  побрели  по  великому  снігу.

-Згадайте,  яка  частина  мови  виконує  дію  предмета?

-Що  ми  називаємо  дієсловом?

(Записати  речення, визначити  дієслова.)

Море  запінилось  і  кипить, а  вітер  надув  сосни  на  вершках  скелі,  і  мчить  острів  на  тих  чорних   вітрилах,  як  корабель.

Розповідь учителя з використанням узагальнювальної таблиці про дієслово як частину мови.

(підручник)

Закріплення  матеріалу.

1 Вибіркова  робота .В права 39

(виписати 10  дієслів і поставити до них питання.)

2 Виконання вправи 41.

(Виписати усі форми дієслів)

Гра «Хто  більше?»

-До  дієслів  плаче, дрімає  дібрати  слова- назви  предметів.Пояснити  значення  дієслів.

 

VI. Систематизація й узагальнення знань
Подумати і дати відповіді на запитання:
1. Яка частина мови називається дієсловом?
2. Які граматичні категорії властиві дієслову?
3. Яку синтаксичну роль можуть виконувати дієслова?

.  Рефлексія.       

   . Підсумок. Оцінювання .

      . Домашнє завдання. Написати есе про сьогоднішній урок.Підкреслити  дієслова. .

 

 

 

 

docx
Додано
11 квітня 2019
Переглядів
2015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку