Тема: «Диференціація звуків «Л-ЛЬ»
Мета: Вчити дитину розпізнавати на слух звуки Л-Л'; чітко вимовляти звуки у складах і словах; розвивати фонематичний слух, зорове сприймання, зорову увагу, пам'ять, увагу; активізувати, розширювати словниковий запас.
Хід заняття
І. І. Організаційний момент
Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітав слон. Він прийшов до нас на заняття для того, щоб навчитися розрізняти на слух звуки Л-Л'. Давай, ми йому допоможемо!
ІІ. Основна частина
Правила гри: Вебери ті картинки, у яких є звук Л
5.Гра «Знайди спільний звук!»
Логопед: Визнач, який однаковий звук є в декількох різних словах. (При вимовлянні слів чітко виділяю даний звук силою голосу)
– Волосся, пилосос, велосипед, молоко – [л]
– Літак, Ліжко, Ліда, Лінійка – [л']
– Калина, вулик, малина, колиска, дзеркало – [л]
– Люстра, Людина, Люба, лящ – [л']
ІІІ. Фізкультхвилинка
IV. Основна частина
ЛЬ
Літак
Збодували літака ми,
Полетіли над лісами,
Полетіли над лісами,
Й повернулися до мами!
V. Підсумок заняття.
Логопед. Молодець! Наш слон, тепер вміє розрізняти звуки Л -Л'.