Тема: «Диференціація звуків «Р-РЬ»
Мета: Вчити дитину розпізнавати на слух звуки Р-Р'; чітко вимовляти звуки у складах і словах; розвивати фонематичний слух, зорове сприймання, зорову увагу, пам'ять, увагу; активізувати, розширювати словниковий запас.
Хід заняття
І. І. Організаційний момент
Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітав тигр. Він прийшов до нас на заняття для того, щоб навчитися розрізняти на слух звуки Р-Р'. Давай, ми йому допоможемо!
ІІ. Основна частина
Правила гри: Вебери ті картинки, у яких є звук Р
5.Гра «Знайди спільний звук!»
Логопед: Визнач, який однаковий звук є в декількох різних словах. (При вимовлянні слів чітко виділяю даний звук силою голосу)
–Горб, ромб, корова, горобець – [р]
– Кріп, грім, берізка, нутрія – [р']
– Кропива, карп, іграшка, ручка, дзеркало – [р]
– Тріщина, Боря, буря, вітряк – [р']
ІІІ. Фізкультхвилинка
IV. Основна частина
РЬ
Не радій чужому горю.
Прудка вода береги розмиває.
V. Підсумок заняття.
Логопед. Молодець! Наш тигр, тепер вміє розрізняти звуки Р - Р'.