Диференційовані завдання з української мови

Про матеріал
Реалізація диференційованого навчання інклюзивних дітей дає змогу вчителю оперативно врахувати готовність їх до вивчення нового матеріалу, забезпечити оптимальний вибір пізнавальної діяльності на всіх етапах навчання, одночасно створити компенсуючі умови для відстаючих у розвитку школярів.
Перегляд файлу

Диференційований підхід (диференційований підхід до навчання – це створення педагогом невеликих груп всередині школи, класу (з урахуванням особистісних якостей учнів, їх нахилів, інтересів, здібностей, рівня готовності) і організація навчально-виховної роботи, що сприяє розвитку цих груп.)

Завдання з теми: «Споріднені слова. Корінь слова»

Мета: Закріплювати знання учнів про словотворчу роль  префікса, розвивати вміння розрізняти префікси та прийменники; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас.

Завдання 1. До поданих слів доберіть спільні запишіть їх. Виділіть корінь.

Зразок. Ліс – лісовий, пролісок, лісник..

Ліс ______________________________________________

Море ____________________________________________

Зима ____________________________________________

2. Пригадайте і назвіть прислів'я про ліс.

Завдання 2. Прочитайте.

  1.   Вчися чужому розуму, та свого не загуби. Чужому лихові не смійся. 3. Гуртом можна й море загасити. На чорній землі білий хліб родить. 5. Весна ледачого 6удить. Грудень землю грудить, а хатинки студить.

            Спишіть.      Позначте корінь у виділених словах. Доберіть до них спільнокореневі слова.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

    Прізвище, ім’я _____________________________________ Клас _______________________

 

 _____________________________________________________________________

           Розрізнення споріднених слів і слів близьких за значенням

                                   Закінчення його роль у слові

Завдання 1.  Випишіть споріднені слова. Підкресліть спільну частину.

Дуб, рід,   сад, дубовий, рідня,  піддубник, рідний, садовий.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                        

                                           2. Самостійна  робота

 - Виділи закінчення у словах.

Людина, людину , людиною ;  друг , друга , другом ;  село , села , селу , селом.

                                            3.    Творча робота

 - Склади словосполучення з даних слів.

Допоможи мамі; пригости яблуком ; стати хліборобом.  

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Встав пропущені закінчення.

Гойдаються на стеблі  тендітн ____ колоски, бавляться із тепл _____ вітром, золот_____ зерном наливаються.

 

 

 

Прізвище, ім’я _____________________________________ Клас _______________________

 

 

 

 ___________________________________________________________

     

        Знаходження закінчень шляхом зміни слова за питанням.

                           Споріднені слова корінь, закінчення

 

Завдання 1. Прочитайте. До виділених слів поставте в дужках питання.

Я дуже люблю (...   ) ліс. У (... ) лісі є багато цікавого і корисного. Я знаходив у (...    ) лісі багато пташиних гнізд. Пташки корисні для (...   ) лісу. Часто зустрічав у (...    ) лісі білочок. Ліс окраса землі. Я захопився (...   ) лісом на все життя. Діти  бережіть (...    ) ліс!

Завдання 2. Спишіть. У виділених словах познач  закінчення.

1. Пам'ятайте, діти, всюди вірну мамину науку. У життя і в люди мама вас веде за руку. А як вивчитесь з літ вдячні мамі за турботу, ви поїдете від мами в інший край на роботу. 2. Чи є в світі що світліше, як мамині очі? Чи є в світі що щиріше, як серденько мами? Чи є в світі що дорожче, як мама кохана?

                                  Списування тексту

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Зміни слова за питаннями що? чого? чим ?. Виділи в них закінчення.

                                     Самостійна робота

 

Зразок: мова  –  мови  , мовою .

 

Правда ________________________________________________________

 

Краса _________________________________________________________

 

  Прізвище,ім’я _____________________________________ Клас _______________________

 

doc
Додано
15 жовтня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку