"Ділення круглого числа на кругле 90: 30; 600 : 30 ; 800 : 200 ; 180 : 60 ; 420 : 20 . Розв’язування простих і складених задач."

Про матеріал
Ознайомити учнів з двома способами ділення круглих чисел, вправляти учнів у розв’язуванні задач з буквеними даними ; розвивати в учнів вміння аналізувати, робити висновки, узагальнювати, логічне мислення, обчислювальні навички, включити кожного учня в активну діяльність ; виховувати цілеспрямованість , організованість, позитивне ставлення до навчання, любов до природи.
Перегляд файлу

Урок математики в 3 класі

Тема: Ділення круглого числа на кругле 90: 30; 600 : 30 ; 800 : 200 ;

180 : 60 ; 420 : 20 . Розв’язування простих і складених задач.

 

Мета: ознайомити учнів з двома способами ділення круглих чисел, вправляти учнів у розв’язуванні задач з буквеними даними ;

розвивати в учнів вміння аналізувати, робити висновки, узагальнювати,

логічне мислення, обчислювальні навички, включити кожного учня в активну діяльність ;

виховувати цілеспрямованість , організованість, позитивне ставлення до навчання, любов до природи.

 

Обладнання : квитки в цирк, ( на І ряд синього кольору, на ІІ - зеленого, на третій - рожевого кольору). Відповідь прикладу є місцем глядача - учня) На спинках стільців  приклеєні номери. Картинки : ведмедя, тюленя, слона, мавпа, м’ячики, геометричні  фігури, кульки з паперу (Використання інтерактивної дошки),підручник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності

Вчитель: Ми запрошені сьогодні на циркову виставу. Дивлячись циркову виставу будемо вчитися виконувати математичні трюки. А щоб все у нас вийшло,будемо розуміти причину ускладнення і спробуємо подолати її.

  • Що нам допоможе мати гарний успіх ? (наполегливість, навчання, взаємодопомога) А щоб нас настрій не кидав нас, за кожну правильну відповідь ви будете отримувати кульку!

ІІ. Актуалізація знань. Повторення вивченого

  • У кожного вхідний квиток. Заходьте парами. Відповідь прикладу на вашому квитку збігається з номером вашого місця( номери місць приклеєні на спинці парт.

 

  • 1. Приклади 40*2  400*2  40:2  400:2 

2. Ланцюжок 64 -  збільшити число  в 10 разів(каліграфічна хвилинка)

  • Молодці! Впорались з завданням!
  •  
  • На арену цирку виїжджає клишоногий ведмідь.
  • Діти, а де живуть ведмеді?Представник якої  групи є ведмідь? Які види ведмедів знаєте і де вони живуть?

Говорять клишоногий ведмідь, а як може ведмідь педалями вертіть! Допоможіть йому проїхати по лабіринту. Лабіринт складається з   яких фігур? ( квадрат,прямокутників та кругів)Долаючи першу пастку , ви дізнаєтесь  вагу самого найбільшого гіганта – ведмедя(1000кг)                                                                     

Долаючи другу пастку , ви дізнаєтесь  скільки народжується ведмежат у білої ведмедиці перший раз? (1)

Третя пастка вкаже скільки найбільше може прожити ведмідь?(40 років)

Наступна пастка вкаже з якою швидкістю може бігати ведмідь? (50 км за годину)

П’ята пастка розкаже вам , скільки кожного дня  на їжу  тратить  часу  панда, яка відноситься до ведмежих та  не залягає в сплячку(12 годин)

Шоста пастка повідомить вам про те ,скільки місяців ведмідь знаходиться в сплячці? (6 м)

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення нового матеріалу за вправою 788

Учні вказують найзручніший спосіб

  • Вітаємо ведмедя з успішним виступом !А на арені  цирку виступить слоненя . Воно смішне, хоче подружитися  з дітлахами , якщо ви впораєтесь із завданням. Виконуючи завдання ви будете отримувати конверт з інформацією  про слона.
  • № 789
  • 1) Вага африканського слона складає 8 тон  
  • 2) Бивні слона можуть досягати 220 кг.
  • 3) За один день слон з’їдає 140 кг рослинної їжі. 
  • 4)  Хоботом слони не тільки  зривають  листя з дерев, але  и витягують  родичів з ям, якщо  таке трапляється , а також прекрасно відчувають запахи.

Вчитель :Молодці, діти! Ви правильно розв’язали приклади , і  тепер у вас є  новий друг - добре, смішне  слоненя.

  • На арені мавпочка. Вона просить вас допомоги  приготувати  обід. Для цього треба розв’язати  задачі.

ЗАДАЧА   № 721,№ 792 

- Діти! Скажіть , будь ласка , буде наша, мавпа  їсти  такий суп? А який суп вона з’їла б з задоволенням ? ( Мавпи їдять  трави, бамбук  та комах .)

Вчитель маг: А ось на арені  тюлень-жонглер. Він вважає себе   самим спритним  та чи це  скромно? Дійсно чи він  такий  ловкий ? Де живуть тюлені? Як  ви  думаєте, легко   тюленю виконувати трюки? Які вміння треба мати , щоб виконувати ті трюки, які виконує тюлень? Перевіримо , впораєтесь чи ви?  Для початку спробуємо жонглювати  м’ячиками. Що для цього необхідно? А зараз  я перевірю вашу спритність. Я буду кидати на  вибір м’яч із  завданням, ви повинні  відповісти правильно обчислений приклад ,наприклад , назви правильну відповідь .

 

300+400=   100:10=    300 : 20=   400:40=     800: 40=   

 

Вчитель-маг: А чи спритний тюлень? Скільки раз він пропускав  м’яча? Хто  буде спритнішим – він  чи  ви? А це скромно? Скромність, діти , прикрашає людину.

  •  Діти, а назвіть мені самого веселого артиста цирку. Правильно - це  клоун. Що вміє робити клоун? Зустрічайте  клоуна Кешу.(  картинка клоуна)

Клоун: А ось  і  я! Вгадайте, скільки мені  років,( показує картинку) тільки без останнього знака ( діти відповідають - сорок) моя собачка, коли  стоїть  на двох лапах, важить  три кілограми, а якщо  вона стоїть на чотирьох лапах, яка буде її вага ?

А зараз логічні задачки.( № 794)

ІV. Підсумок уроку

Учитель: Молодці, діти! А тепер завдання :    перерахуйте свої кульки , котрі отримали за урок помножте це число на 100 та поділіть на 10.

                                                      

Домашнє завдання : № 795, 796

  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "тюлень жонглер" Картинки по запросу "математичний лабірінт"Картинки по запросу "собачка картинка" Картинки по запросу "клоун картинка" Картинки по запросу "тюлень жонглер"  Картинки по запросу "тюлень жонглер"

Картинки по запросу "ведмідь на велосипеді в цирку"

 

 

 

 

Картинки по запросу "слоненя в цирку"

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "мавпа рисунок"

 

 

 

 

Картинки по запросу "мавпа рисунок"

 

 

 

 

 

1) Вага африканського слона складає 8 тон 

 

2) Бивні слона можуть досягати 220 кг.

 

     3) За один день слон з’їдає     140 кг рослинної їжі.

 

4)  Хоботом слони не тільки  зривають  листя з дерев, але  и витягують  родичів з ям, якщо  таке трапляється , а також прекрасно відчувають запахи.

 

docx
Додав(-ла)
Шуть Наталія
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 березня 2020
Переглядів
1528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку