Ділення та множення багатоцифрових чисел. Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух.

Про матеріал
Тема уроку: "Ділення та множення багатоцифрових чисел. Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух". Мета: закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії, вчити учнів розв’язувати задачі на зустрічний рух, розвивати навички усного рахунку, вміння записувати багатоцифрові числа, розв’язувати рівняння; пам'ять, мислення, прищеплювати любов до математики. Обладнання. малюнки космічного неба, малюнки планет, зірок.
Перегляд файлу

Тема. Ділення та множення багатоцифрових чисел. Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух.

 

Мета. Закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії. Вчити учнів розв’язувати задачі на зустрічний рух. Розвивати навички усного рахунку, вміння записувати багатоцифрові числа, розв’язувати рівняння; пам'ять, мислення. Прищеплювати любов до математики.

 

Обладнання. Малюнки космічного неба, малюнки планет, зірок.

 

Тип уроку. Узагальнюючий.

 

 

    Хід уроку

 

І. Організація класу.

 

ІІ. Повідомлення теми, мети і задач уроку.

 

ІІІ. Актуалізація знань учнів.

 

Сьогодні на уроці ми вирушаємо у подорож до всесвіту.

  • Що є центром всесвіту? ( Сонце)
  • Скільки всього планет? ( 9)
  • Ми зможемо побувати на кожній, якщо виконаємо усі завдання.

 

ПЛАНЕТА МЕРКУРІЙ

 

  1. Каліграфічна хвилинка.

 

  • Скільки планет? (9)
  • На якій планеті живемо ми? ( Земля)
  • Діаметр Землі 12740. Це і є наша каліграфічна хвилинка.
  • Проаналізуйте це число. ( П’ятицифрове, сусіди – 12739 та 12741, розрядні доданки 10000+ 2000+700+40)

 

ПЛАНЕТА ВЕНЕРА

 

  1. Математичний диктант. ( Діти працюють самостійно, один учень за дошкою. Взаємоперевірка.)

 

  • записати число, в якому 4 сотні та 5 десятків,
  • 351 од. класу тисяч та 242 од. класу одиниць,
  • 242 од. класу тисяч,
  • 150 од. класу тисяч,
  • 8 од. ІІ класу та 7 од. І класу,
  • 47 од. ІІ класу та 50 од. І класу,
  • 602 од. класу тисяч і 8 од. класу одиниць,
  • 9 од. ІІ класу та 16 од. І класу,
  • 32 од. ІІ класу та 80 од. І класу,
  • 5 од ІІІ розряду, 7 од. І розряду,
  • 2 од. ІІІ розряду.

 

ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ

 

  1. Усний рахунок.( Робота в парах. ) Учні отримали «зірочки» з завданням, розв’язують в парах , виходять до дошки та відповідають.

 

   2/4 т = 400 кг  5/12 год = 25 хв  ¾ ц = 75 кг

 3/20 м = 15 см  3/6 год = 30 хв  2/5 дм = 4 см

 ¾ дм = 75 мм  4/5 т = 800 кг  ¾ км = 750 м

 4/6 доби = 16 год  2/3 доби = 16 год  4/6 року = 8 міс.

 

ПЛАНЕТА МАРС

 

  1. Множення та ділення багатоцифрових чисел. ( Робота в парах). Діти в парах розв’язують приклади, прикріплюють завдання до дошки, перегорнувши , отримуємо малюнок зоряного неба.

 

83405 х 4 =  2436 х 7 =   45004 х 5 =  80603 х 8 =

5024 х 5 =   2084 х 3 =   3206 х 3 =   1084 х 4 =

171036 : 6 = 846027 : 9 = 81147 : 3 =  28854 : 3 =

8127 : 3 =   4752 : 8 =   5264 : 7 =  3848 : 4 =

 

     ПЛАНЕТА ЮПІТЕР

 

  1. Розв’язування задач.

 

Від двох пристаней назустріч один одному вийшли одночасно два пароплави. Вони зустрілися через 6 годин. Швидкість першого –         16 км / год, а другого – 34 км/год. Яка відстань між пристанями?

 

Відстань між селами 420 км. Два мотоцикліста виїхали одночасно з двох сіл і зустрілися через 6 годин. Швидкість першого – 30 км/ год. Знайди швидкість другого мотоцикліста.

 

Відстань між двома пристанями 300 км. Від двох пристаней назустріч один одному вийшли два пароплави. Швидкість першого – 26 км/ год, другого – 34 км / год. Через скільки годин вони зустрінуться?             

 

     ПЛАНЕТА САТУРН

 

  1. Розв’язування рівнянь.( Індивідуальна робота)

 

Х – 2605 = 6394  Х + 2001 = 12000  11089 – Х = 1090

 

     ПЛАНЕТА УРАН

 

  1. Ділення іменованих чисел. ( Метод « Два – чотири – всі разом»)

 

8 т 1 ц : 9 =   4 м 8 см : 8 см =     

 

 

ПЛАНЕТА НЕПТУН

 

  1. Робота з геометричним матеріалом. ( Робота за варіантами)

 

 

 

 3 см 4 см

 

 6 см

 

  • Знайти периметр та площу.

 

ПЛАНЕТА ПЛУТОН

 

ІV. Домашнє завдання.

 

С. 92, № 593, 594

 

V. Підсумок уроку

 

- Як знайти відстань, швидкість, час?

- Як знайти площу та периметр фігури?

- Назвіть планети , на яких ми побували?

 

docx
Додано
22 березня 2020
Переглядів
728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку