Ділення звичайних дробів

Про матеріал
ДІЛЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ Мета уроку: закріпити навички і вміння учнів діли¬ти звичайні дроби та використовувати знання в нестан¬дартних ситуаціях; розвивати логічне мислення учнів. ХІД УРОКУ Учштель. Сьогодні ми проведемо урок-казку. Усі — і дорослі і діти люблять казки. Саме в казці сконцент¬ровані споконвічні категорії моралі — добро і зло, прав¬да і кривда, щастя і горе, те, що повинна засвоїти ди¬тина, щоб вирости справжньою Людиною. Тож да¬вайте ці 45 хв присвятимо її величності Казці. День незвичайний в нас сьогодні — Запрошуємо казку в клас, Адже домовились напередодні — Урок незвичний буде в нас. Казка забутими стежками Через ліси та океани Приводить нас в чарівний світ. Там під дубом вчений кіт, Русалонька за принцем плаче, Коник-Горбоконик на підмогу скаче, Привид Кентервільський всіх лякає, Їван-Царевич Змія перемагає. Та є ще казка, яку ніхто не знає, Тож слухайте уважно, ось вона. У ті давні часи, коли міста знаходилися за висо¬кими мурами, коли жили царі та царівни, а ліси та болота населяли хижі потвори й чудовиська, в країні Чудес сталася ця історія. Злий чарівник Морок захопив країну і ув'язнив у темницях прекрасних принцес: Доброту, Чесність, Любов. Страшна темрява оповила країну Чудес, не сходило більше над нею сонце. Жадібність, Бідність, Лихо і Злоба запанували в країні. Хвороби і війни нищили країну. І ось відважний лицар Ольдеквіт зібрався в похід визволити принцес і подолати Моро¬ка. Але, як кажуть — один у полі не воїн, тож допомо¬жемо Ольдеквіту. Але як подолати Морока? Давайте звернемося за допомогою до сивого Мудреця. Мудрець. Любі діти! У вас щирі та добрі серця, ви обов'язково подолаєте всі перешкоди. А їх на вашо¬му шляху буде багато. Я допоможу вам, якщо ви правильно виконаєте завдання. Завдання Мудреця Що більше: а) 5 чи 5 : 3/4 ; ( 5< 62/3) б) 3/5 чи 3/5 :1/2 ( 3/5 <1 1/5 ) в) 3 чи 3:8/7; ( 3> 25/8 ) г) 11/3 чи 11/3: 2/5 (11/3< 31/(3 ) ) Учні самостійно виконують завдання. Хто зро¬бив перший, записує на дошці відповідь. Мудрець. Молодці, діти. Ви впоралися із завдан¬нями, подолали Жадібність і звільнили Доброту. Тепер ідіть до Змія. Подолавши Змія, ви подолаєте Бідність, яка оповила країну Чудес. Учитель. Мерщій у дорогу. Давайте спільними зу¬силлями подолаємо Змія. У нього полум'я з рота па¬шить, нижня губа до землі звисає, а верхня до хмари дістає. (Дістає конверт із завданням від Змія.) Завдання Змія Виконайте дії: ( 5/6 - 3/8 )* 23: 12/3 Учні по черзі розв'язують вправу по діях на дошці. Відповідь.21/5 Учитель. Молодці! Ви звільнили Чесність. Тепер наш шлях пролягає через болота, у яких водиться Лихо. (Відкриває конверт із завданнями Лиха.) Завдання Лиха Коли в бочку налили 80 л води, то заповнили — 2/5 її частини. Скільки літрів води вмішує бочка? Учні розв'язують задачу самостійно в зошитах. Відповідь. 200 л. Учитель. Ви молодці — звільнили принцесу Лю¬бов. Тепер перед нами простягся темний, густий ліс. Пройти його можна лише з дозволу лісового царя Оха. До дошки підуть 3 учні і виконають завдання від Оха. Завдання Оха Розв'яжіть рівняння: 14*(х-11/2)=7/2 (х=13/4 ) (63/14 –х) * 21/3 =95/6 ( х=2) 7/8 *(3/4х-5/( 8))=3/4 (х=719/21 ) Учитель. Молодці, діти! Ви подолали всі пере¬шкоди: Жадібність, Бідність, Лихо і Злобу. Здолали Морока і звільнили всіх принцес. Тепер у країні Чу¬дес панує злагода та мир. Якщо вам сподобалася подорож у країну Чудес, то ви можете продовжити її в малюнках та кросвордах, що і буде домашнім завданням.
Перегляд файлу

ДІЛЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ

 

Мета уроку: закріпити навички і вміння учнів діли­ти звичайні дроби та використовувати знання в нестан­дартних ситуаціях; розвивати логічне мислення учнів.

 

           ХІД УРОКУ

Учштель. Сьогодні ми проведемо урок-казку. Усі — і дорослі і діти люблять казки. Саме в казці сконцент­ровані споконвічні категорії моралі — добро і зло, прав­да і кривда, щастя і горе, те, що повинна засвоїти ди­тина, щоб вирости справжньою Людиною. Тож да­вайте ці 45 хв присвятимо її величності Казці.

День незвичайний в нас сьогодні — Запрошуємо казку в клас, Адже домовились напередодні — Урок незвичний буде в нас. Казка забутими стежками Через ліси та океани Приводить нас в чарівний світ. Там під дубом вчений кіт, Русалонька за принцем плаче, Коник-Горбоконик на підмогу скаче, Привид Кентервільський всіх лякає, Їван-Царевич Змія перемагає. Та є ще казка, яку ніхто не знає, Тож слухайте уважно, ось вона.

У ті давні часи, коли міста знаходилися за висо­кими мурами, коли жили царі та царівни, а ліси та болота населяли хижі потвори й чудовиська, в країні Чудес сталася ця історія.

Злий чарівник Морок захопив країну і ув'язнив у темницях прекрасних принцес: Доброту, Чесність, Любов. Страшна темрява оповила країну Чудес, не сходило більше над нею сонце. Жадібність, Бідність, Лихо і Злоба запанували в країні. Хвороби і війни нищили країну. І ось відважний лицар Ольдеквіт зібрався в похід визволити принцес і подолати Моро­ка. Але, як кажуть — один у полі не воїн, тож допомо­жемо Ольдеквіту. Але як подолати Морока? Давайте звернемося за допомогою до сивого Мудреця.

 

Мудрець. Любі діти! У вас щирі та добрі серця, ви обов'язково подолаєте всі перешкоди. А їх на вашо­му шляху буде багато. Я допоможу вам, якщо ви правильно виконаєте завдання.

 

Завдання Мудреця

Що більше:

 

а) 5 чи 5 : ;                ( 5< 6)

 

 

б)   чи  :                          (      )

в) 3 чи 3:;                   ( 3>  2   )

г) 1  чи 1:                (1 3 )

 

Учні самостійно виконують завдання. Хто зро­бив перший, записує на дошці відповідь.

Мудрець. Молодці, діти. Ви впоралися із завдан­нями, подолали Жадібність і звільнили Доброту. Тепер ідіть до Змія. Подолавши Змія, ви подолаєте Бідність, яка оповила країну Чудес.

Учитель. Мерщій у дорогу. Давайте спільними зу­силлями подолаємо Змія. У нього полум'я з рота па­шить, нижня губа до землі звисає, а верхня до хмари дістає.

(Дістає конверт із завданням від Змія.)

 

 

 

 

 

 

Завдання Змія

Виконайте дії: ( - )* 23: 1

 

Учні по черзі розв'язують вправу по діях на дошці.

Відповідь.2

Учитель. Молодці! Ви звільнили Чесність. Тепер наш шлях пролягає через болота, у яких водиться Лихо. (Відкриває конверт із завданнями Лиха.)

Завдання Лиха

Коли в бочку налили 80 л води, то заповнили —   її частини. Скільки літрів води вмішує бочка?

Учні розв'язують задачу самостійно в зошитах.

Відповідь. 200 л.

Учитель. Ви молодці — звільнили принцесу Лю­бов. Тепер перед нами простягся темний, густий ліс. Пройти його можна лише з дозволу лісового царя Оха. До дошки підуть 3 учні і виконають завдання від Оха.

 

                   Завдання Оха

Розв'яжіть рівняння:

  1. 14*(х-1)=                                      (х=1 )
  2. (6 –х) * 2 =9                              ( х=2)
  3. *(х-)=                                       (х=7 )

Учитель. Молодці, діти! Ви подолали всі пере­шкоди: Жадібність, Бідність, Лихо і Злобу. Здолали Морока і звільнили всіх принцес. Тепер у країні Чу­дес панує злагода та мир.

Якщо вам сподобалася подорож у країну Чудес, то ви можете продовжити її в малюнках та кросвордах, що і буде домашнім завданням.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Бабич Галина
Додано
10 травня 2021
Переглядів
393
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку