Кожен вчитель, який використовує на уроках груповий метод роботи, стикався з проблемою поділу учнів на групи: поділ сприймається дітьми емоційно, а часом, коли сама процедура не зрозуміла і не прийнята дітьми, викликає суперечки, виплеск негативних емоцій і втрату часу уроку.
Вибір способу поділу учнів на групи під час уроку може виходити з мети освіти груп, наприклад, за рівнем успішності для роздачі завдань різного рівня складності; групи, в яких є учні різного рівня успішності, щоб діти допомагали один одному під час уроку. При цьому всі групи одного рівня; групи, в яких діти дружні між собою або, навпаки, ворогують. групи, об'єднані за темпераментом членів; І т.д.
Складніше неупереджено розділити дітей на групи незалежно від їх якостей і переваг. Поділ дітей випадковим чином можна організувати безліччю способів. Роздатковий матеріал для поділу наведено у документі. Якщо у Вас виникли запитання, що з ним роботи, пишіть у коментарях...
A friend in need is a friend indeed.
All roads lead to Rome.
Ask no questions and hear no lies.
Every picture tells a story.
The apple never falls far from the tree.
You are never too old to learn.
Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Anonymous
Play, it has been said, is the business of childhood. It is through play that a child becomes an enquirer, an experimenter and an explorer.
Anonymous
Play is the helpmate and the handmaiden of education. The child learns most willingly through the medium of play.
Friedrich Froebel
Children must be taught how to think, not what to think.
Margaret Mead
It is the supreme art of the teacher to awaken joy in creative expression and knowledge.
Albert Einstein
Tell me and I’ll forget; show me and I may remember; involve me and I’ll understand.
Chinese proverb
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|