ДІЛОВА ГРА «Колективний досвід роботи школи з теми «Створення умов для розвитку й самореалізації особистості в умовах використання нових педагогічних технологій»

Про матеріал

«Єдиний шлях, який веде до майстерності — це діяльність»

Мета. Розширити знання педагогів щодо професійної майстерності сучасного вчителя. Створювати сприятливі умови для обміну досвідом роботи та реалізації творчого потенціалу кожного вчителя.





Перегляд файлу

ДІЛОВА ГРА

«Колективний досвід роботи школи з теми «Створення умов для розвитку й самореалізації особистості в умовах використання нових педагогічних технологій»

 

Мета: сприяти активізації у педагогів теоретичних знань, практичних умінь та навиків з теми методичної проблеми школи. Розкрити творчий  потенціал особистості кожного вчителя.

Хід гри

І. Вступна частина. Мотиваційний та привітальний моменти

- Найтепліші, найщиріші вітання педагогам нашої школи - людям із палким серцем, ласкавою усмішкою, мудрістю, щирістю та креативністю!

-  Кожна людина неповторна. Це істина. Тому педагогіка є найбільш складною і суперечливою формою людської діяльності. Неможливо педагога навчити педагогіки. Педагогіки необхідно вчитися все життя. Недарма говорять: «Учитель живе доти, доки він учиться; перестає бути вчителем той, хто перестає бути учнем».

 - Отож, сьогодні, шановні колеги, продовжуючи навчатися педагогіки, пропоную Вам поділитися один з одним своїми напрацюваннями- «родзинками».

- Реалізовуючи методичну проблему школи, над якою ми працювали 5  років, сьогодні покажемо  чого ж ми досягли… І, зважаючи на те, що сучасній школі потрібен учитель, який має риси молодості, помножені на досвід і мудрість, привітаємо наші ШМО.

ШМО вчителів початкових класів у складі розумних, вишуканих, творчих і просто чарівних учителів. Привітаємо їх оплесками.

ШМО вчителів природничо-математичного циклу, яке представляють мудрі, досвідчені й креативні педагоги. Привітаємо їх оплесками.

ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу  у складі інтелігентних, комунікабельних й чарівних педагогів. Привітаємо їх оплесками.

  • Шановні колеги, а як ви гадаєте, що переможе: досвід чи молодість? (Відповіді)
  • «Досвід і молодість - це вам не жарт. Досвід + молодість - це результат». Під таким девізом і проходитиме наша сьогоднішна гра.
  • А з чим у Вас асоціюються інновації?

(Кожна група отримує ватман із терміном «Інновація», презентує кожна група окремо).

  • Дякую. Отже, сьогодні ми і продемонструємо які інновації впроваджуємо в своїй педагогічній діяльності.

ІІ. Основна частина:

2.1. Бліц – опитування

(перевірка торетичних знань з питань сучасних педагогічних технологій)

  • Як і на кожному уроці, після коротенької вступної частини слід підготуватися до основної, актуалізувати свої знання. І тому на цьому етапі на вас, шановні колеги, чекає розминка.
  •  Але якщо спортсмени виконують розминку для м’язів, то ви - для розуму. Виконуючи розминку, згадаємо метод незакінченого речення. А якщо воно незакінчене, то, звичайно, потрібно його закінчити.

1. Сучасний урок – це …. 

2. Модель сучасного випускника школи - …

2. Інноваційні технології навчання – це …

3.  Інтерактивні технології навчання – це …  

4. ІКТ - … це

5. Сучасні засоби навчання - …

6.Рефлексія – це …

7. Проблемне навчання - …

8. Технологія розвитку критичного мислення – це …

9. Найбільш вдалі методи навчання - … 

10. Сучасний учитель - …

2.2. «Педагогічні інновації в практиці роботи ШМО»

Кожне ШМО демонструє найбільш вдалі сучасні педагогічні  технологій навчання, які реалізують в освітньому процесі.

2.3. Вправа «Дерево рішень»

- Перед Вами ряд скрутних педагогічних ситуацій. Ознайомившись зі змістом кожної з них, необхідно вибрати з числа запропонованих варіантів реагування на дану ситуацію таку, яка з педагогічної точки зору найбільш правильна. Прокоментуйте свій вибір.

1.Увійшовши до класу на урок, учитель побачив на дошці карикатуру на себе. Діти розраховували, що почнеться пошук винуватця й урок буде      зі​рвано. Що робити? 

 2.Учні збиралися втікти з уроку, причо​му вчителеві потрапила до рук записка, у якій вони домовляються піти з уроку й не дуже добре відгуку​ються про нього. Що робити? 

 3.На прохання заступника директора з навчально-виховної роботи Ви замінюєте хворого вчителя в чужому класі. По​чався урок. Клас важко піддається управлінню. Ви вітаєтеся - жодної уваги. Як бути? 

               4. Ви розпочинаєте урок у класі, але помічаєте, що учні не можуть зосередитися і постійно поглядають на одну з учениць. Ця учениця має дуже стурбований вигляд. Ваші намагання привернути увагу до матеріалів уроку нічого не змінюють. У класі чути перешіптування та смішки.
— Якою буде ваша реакція?
— Як ви вчините, що скажете?
 

              5. Під час уроку в класі Ви спостерігаєте таку картину: учень малює олівцем на портреті Шевченка в підручнику і, сміючись, показує сусіду по парті.
— Що слід сказати хлопцю, на вашу думку?
— Чи варто привертати увагу всього класу до вчинку цього учня?

 

             6. Батько однієї з учениць прийшов до школи в нетверезому стані й почав сваритися з вами (класним керівником) з приводу незадовільних оцінок його доньки. Учениця, згоряючи з сорому через батька, збирається піти з уроків, щоб не потрапляти нікому на очі, тоді як більшість її однокласників реагує на подію сміхом та зневажливими коментарями.
— Які ваші дії?

 

 

 

ІІІ. Заключна частина

1. Вправа «Клубок»

_ Шановні колеги, станьте будь ласка у коло і, передаючи клубок один одному, висловіть побажання.

(Кожен тримає нитку в руці. У результаті утворюється «павутина»). А тепер підніміть  руки вгору і продемонструйте, що утворилося.

- Кожна людина - неповторна, наділена Богом розумом і талантом, і, незважаючи на те, що кожен із нас - індивідуальність, всі ми зв'язані між собою. У нас є спільне і відмінне, з чимось ми погоджуємось, а з чимось - ні, це природно. Але у нас є спільна мета.

1 це об'єднує всіх нас.

Мета у всіх одна-єдина

І кредо тут у всіх одне:

Хоча нелегко це тепер, -

В дитині виховай Людину.

  • Шановні колеги! Нашу гру завершено. Сподіваюся, що ви не тільки отримали позитивні емоції, але й поспілкувались, почули один одного та обговорили деякі питання стосовно сучасної педагогіки.
  •    «Вчителю! Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш. Немає такої професії, в якій людина не змогла б дістатися вершини майстерності», - писав В. О. Сухомлинський. Тож творчих вам злетів, шановні колеги, здоров'я, терпіння й натхнення!

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку