Дистанційна практична робота №5 "Виявлення органічних сполук у харчових продуктах" для учнів 9 класу відповідно до практичної роботи №4 підручника Хімія 9, Попель П.П., Крикля Л.С., 2017
Практична робота №5 Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.
Номер слайду 2
Практична робота 5 Тема: Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. Мета: Виявити органічні сполуки у таких продуктах харчування: в молоці, лимоні, макаронних виробах, у меду.(В зошиті запишіть тему і мету роботи)
Номер слайду 3
Обладнання й реактиви: (запишіть обладнання й реактиви, відповідно до фото)
Номер слайду 4
Дослід 1. Виявлення органічних кислот. Подивіться відео 1. В зошиті запишіть: Назву досліду. Що робили?Що спостерігали? На підставі досліду дайте відповідь на питання: чому лимонний сік змінив забарвлення індикатора у такий колір? Чому у молоці колір індикатора не змінився?Подивиться відео 2. В зошиті запишіть: Що робили?Що спостерігали? На підставі досліду дайте відповідь на питання, яка кислота сильніша – лимонна чи карбонатна?
Номер слайду 5
Дослід 2. Виявлення білків. Подивіться відео 3 В зошиті запишіть: Назву досліду. Що робили?Що спостерігали? На підставі досліду дайте відповідь на питання: чи відбулось осадження білків, які містилися в молоці?
Номер слайду 6
Дослід 3. Виявлення крохмалю. Подивіться відео 4, відео 5. В зошиті запишіть: Назву досліду. Що робили?Що спостерігали? На підставі досліду дайте відповідь на питання: чи є крохмаль в макаронних виробах?
Номер слайду 7
Дослід 4. Виявлення глюкози в меду. Подивіться відео 6 В зошиті запишіть: Назву досліду. Що робили?Що спостерігали?Напишіть рівняння реакції утворення купрум(ІІ) гідроксиду взаємодією купрум(ІІ) сульфату з натрій гідроксидом (молекулярне, повне та скорочене йонні)На підставі досліду дайте відповідь на питання: чи міститься у меду глюкоза?