ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 29.09. 2020 рік (Вівторок)

Про матеріал
1 урок ЯДС (МОВ) Тема. "Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом). Перегляд медіа. Факти про автора. 2 урок МАТЕМАТИКА Тема. «Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника».3 урок ЯДС (СіЗО/ГіО) Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1), с.22-23, виконай усні та письмове завдання (с.23, Вправа «Словник-помічник»).УРОК 2. "Дніпро. Що було, коли мене не було?"
Перегляд файлу

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        29.09. 2020 рік (Вівторок)

Розклад уроків 3-І класу-групи

ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ

Вівторок

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

з 08:00 до 17:30

Обговорення досягнень дитини

з 18:00 до 19:00

 

1.

«ЯДС» (МОВ)

2.

Українська мова

3.

Англійська мова

4.

Математика

5.

ЯДС (СіЗО/ГіО)

ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ

12.30-13.00  Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі

13.00-13.30  Обід/Прогулянка на свіжому повітрі

13.30-14.00  Рухливі ігри на свіжому повітрі /Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі

14.00-14.30  Відпочинок  (Слухання музики/Перегляд мультфільмів, відео/Читання творів художньої літератури)

14.30-15.00 Самопідготовка (мовно-літературна галузь)/«Читайлик» (Оповідки для маленької дитинки. Створення коміксів. Перегляд навчальних відео)

15.00-15.30  Рухливі ігри на свіжому повітрі/Спортивна година (естафети)

15.30-16.00  Самопідготовка (математична галузь)/Дидактичні ігри логіко-математичного спрямування. Дослідницька робота

16.00-16.30  Прогулянка на свіжому повітрі/Рухливі ігри

16.30-17.00  Розвиток дрібної моторики  (LEGO/пазли/3D конструктор)/Розвиток уваги (дидактичні та розвивальні ігри)

17.00-17.30  Спортивна година (естафети) /Рухливі ігри на свіжому повітрі

 

Привіт, мій маленький друже.

Пригадай правила під час КАРАНТИНУ!!!

1 урок ЯДС (МОВ)

Тема. Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом). Перегляд медіа. Факти про автора

Підручник, с.29-31

Стіна слів: персонаж

Словник (тлумачення слів): ПЕРСОНА́Ж, а, чол. Дійова особа художнього твору.

КНИГОГРИ́З, а, чол.

1. Комаха з ряду сіноїдів, що розмножується в старих паперах, книжках.

2. Те саме, що буквоїд.

3. Про людину, що надмірно захоплюється книжками; книжник.

10 фактів про Роальда Дала https://hromadske.ua/posts/khto-takyi-roald-dal

1. Народився письменник у 1916 році в Уельсі, у родині норвежців.

2. У часи Другої світової війни був військовим пілотом у Африці.

3. Перший свій твір Дал опублікував у 1942 році. Розповідав він про його кар'єру пілота.

4. Дебютна дитяча історія розповідала про гремлінів. Самі істотки завдяки Disney отримали велику популярність.

5. У 1967 році Дал написав сценарій для фільму про Джеймса Бонда «Живеш лише двічі».

6. Був близьким другом Яна Флемінга, Альфреда Гічкока та Ернеста Гемінгвея.

7. Дал дуже любив експериментувати з мовою і створив 250 нових слів.

8. Новела Дала «Людина з Півдня» чотири рази екранізувалась. Двічі Гічкоком та одного разу Квентіном Тарантіно (новела у кіноальманаху «4 кімнати»).

9. «Великого дружнього велетня» написав для власної внучки Софії, яку й зробив головною героїнею.

10. Помер у 1990 році й похований разом з улюбленими речами: більярдним києм, бургундським вином, шоколадом та електропилкою.

 «Матильда» — найпопулярніша книга Роальда Дала, одного з літературних батьків Джоан Ролінґ — авторки «Гаррі Поттера»... Матильда — геніальна дитина, проте її родичі так не вважають. Для них вона — зайвий клопіт, головний біль. І Матильда вирішує перевиховати своїх обмежених і зациклених на собі родичів, а заодно й жахливу директорку школи пані Транчбул... 1988 року «Матильду» було визнано найкращою книжкою для дітей.

Переглянь відео https://youtu.be/rDTZ6A5zsYc?t=35  і скажи, які надзвичайні здібності мала дівчинка.

Дай повні відповіді на запитання:

- Про кого це відео?

- Скільки дівчинці років на твою думку?

- Що вона вміє робити?

- Які у неї надзвичайні здібності? (Матильда - геніальна дитина. Вона вміє рухати поглядом предмети).

- Що вразило?

- Що відчуваєш, дивлячись на неї?

- Чи знаєш ти людей з такими супер здібностями? Що сам хотів/хотіла б уміти?

- Як думаєш з чого почалися такі вміння дівчинки?

- Що ще вона вміє робити?

- Припусти, у якому віці дівчинка навчилася читати? Хто її навчив? (Матильда сама навчилася читати у три роки).

- Чи пам’ятаєш ти, як навчився/навчилася читати?

- Які тобі книги подобалось читати у дитинстві?

Відпочинь. Сучасна фізкультхвилинка «Alien Dance» (перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

Прочитай текст із зупинками. Читай запитання перед частинами та відповідай.

Обговорення частин оповідання за запитаннями до твору (Теги перед текстом указують на питання, які варто розглянути, обговорюючи текст):

- Чи сподівався/лася ти, що будуть такі події у оповіданні?

- Що ти відчував/ла, коли читав/ла оповідання?

- Чому кімната Матильди перетворилася на читальню?

- Визнач головних героїв оповідання.

- Яка тема тексту?

- Яка головна думка тексту?

- Як називають людей, які люблять книги та читання?

- Хто такий книгогриз?

C:\Users\User\Desktop\книголюб.png

- Кого в оповіданні можна так назвати?

Працюй з діаграмою Венна спробуй порівняти «Матильду» за уривком книги та переглянутим відео.

C:\Users\User\Desktop\коло вена.png

Підсумок/Рефлексія

Я дізнався/дізналася: 1. Персонаж – це дійова особа художнього твору. 2. Книгогриз комаха, що розмножується в старих паперах, книжках. 3. Книгогризом називають людину, що надмірно захоплюється книжками. 4. Роальд Дал - популярний британський письменник.

Я вчуся: 1. Прогнозувати орієнтовний зміст тексту на основі заголовка. 2. Передавати зміст прочитаного за допомогою асоціативних схем, таблиць. 3. Знаходити у тексті відповіді на поставлені запитання. 4. Описувати враження від змісту і форми медіатексту.

Відпочинь. Руханка. Монатік. Monatik (перейди за посиланням)  

https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo&t=2s

2 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом)

Підручник, с.31. 

Вправа «Серце-Рука-Думка»

C:\Users\User\Desktop\серце.png

Прочитай запитання та дай усно відповіді.

       - Що ти відчуваєш після читання тексту? Чому?

- Що тебе найбільше здивувало?/Що вразило?

- Чи був/ла ти на місці Матильди, коли батьки не хотіли купити тобі книгу?

- Як вирішилася твоя проблема?

- Що ти відчував/ла у той час?

 - Як часто ти відвідуєш бібліотеку?

C:\Users\User\Desktop\рука.png

  • Постав запитання за змістом тексту за допомогою питальних слів (дивися схему біля руки).
  • У робочому зошиті запиши два питальних речення й повні відповіді на них.

C:\Users\User\Desktop\ДУМКА-Хмаринка.png

  • Виконай завдання біля хмаринки.

Вправа «Письмо для себе»

  • Завдання виконай в робочому зошиті.

C:\Users\User\Desktop\письмо для себе.png

3 урок АНГЛІЙСЬКА МОВА

Завдання у Вайбері

4 урок МАТЕМАТИКА

Тема. «Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника»

Підручник, с.24-25.

№ 1, 2 (1,2,3), 4 – виконай усно.

№ 3 – виконай письмово.

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Задача 3

Скористайся інструкцією!

  1. Прочитай текст задачі.
  2. Які числа відомі?
  3. Що означає кожне число?
  4. Що в задачі невідомо?
  5. Які ключові слова потрібно записати в короткому записі?
  1. Запиши короткий запис.
  2. Розв’яжи задачу.
  3. Запиши повну відповідь.

 

 

План розв’язання:

  1. Скільки кг помідорів господиня продала двом покупцям?
  2. Скільки кг помідорів було в господині?

Руханка танець «Marshmallow Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo

Друкований зошит, с.17.

№ 67, 68, 69 – виконай в друкованому зошиті;

№ 70– виконай в робочому зошиті.

Сучасна фізкультхвилинка "Corn Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

5 урок ЯДС (СіЗО/ГіО)

Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1),

с.22-23, виконай усні та письмове завдання (с.23, Вправа «Словник-помічник»).

УРОК 2. Дніпро. Що було, коли мене не було?

Мета

  • продовжити ознайомлювати дітей з областями й містами України;
  • поглибити знання про Дніпропетровську область;
  • навчити знаходити Дніпропетровську область на мапі України;
  • ознайомити із символами Дніпропетровської області;
  • дослідити річки Дніпропетровщини;
  • з’ясувати значення річок для людей;
  • закріпити знання про прісноводних і морських риб;
  • збагачувати активний словник дітей відповідно до тематики тижня;
  • активізувати пізнавальну діяльність;
  • розвивати самостійне мислення, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;
  • учити берегти водні ресурси, виховувати любов до України, естетичний смак.

Очікувані результати навчання

  • дитина звертається та вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;
  • висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
  • вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями;
  • зіставляє почуте з власним досвідом;
  • уміє працювати з адміністративною мапою України;
  • розуміє, яке значення мають річки у житті людини;
  • розподіляє риб на прісноводних і морських;
  • виготовляє рибку в техніці оригамі;
  • презентує результат творчої роботи.

Віртуальна подорож Дніпропетровською областю

1

Робота з адміністративною мапою України (друк.зош., с.9)

Знайди на мапі Дніпропетровську область.

У якій частині України вона розташована? 

(Розташована в центрально-східній частині країни.)

З якими областями межує? Назви.

Площа області — 31,9 тис. км² (це друга за величиною території область після Одеської).

Адміністративний центр області й найбільше місто — Дніпро.

Інші великі міста: Кривий Ріг, Кам’янське, Нікополь, Павлоград.

Як гадаєш, чому найбільше місто області називається саме так?

2

Робота з контурною мапою (зош. с. 19, завд. 4).

Знайди на контурній мапі Дніпропетровську область і зафарбуй її.

Познач обласний центр.

3

Ознайомлення із символікою області 

 

C:\Users\User\Desktop\герб.png C:\Users\User\Desktop\прапор.png

Подивися на герб і прапор Дніпропетровської області.

Що на них зображено?

Як ти думаєш, що це може символізувати?

Дніпропетровщина є колискою українського козацтва.

За всю історію запорозького козацтва існувало вісім Січей,

п’ять із них були розташовані на території сучасної Дніпропетровської області.

Що в символах Дніпропетровської області розповідає про цю славну сторінку

її історії?

Дніпропетровці пишаються тим, що саме тут виникла одна з перших у Європі

демократичних республік, якою, по суті, була Запорозька Січ.

Управлінський центр Січі розташовувався у Великому Лузі на території

сучасного Нікопольського району.

За різних обставин у межах цього району управлінський центр Січі

п’ять разів змінював місце свого розташування,

через що Січ щоразу отримувала іншу назву:

Томаківська, Базавлуцька, Микитинська, Чортомлицька, Підпільненська.

Відпочинь. Руханка  «Запалюємо з Данею Вегасом» (перейди за посиланням)  

     https://www.youtube.com/watch?v=k4Q2wrJLHQ0

Водні ресурси

1

Водні ресурси Дніпропетровщини.

Територією Дніпропетровської області протікає 270 річок.

55 із них мають довжину понад 25 км.

Дніпро — найбільша в Україні й четверта за величиною в Європі річка.

Починається в Росії (на півночі Смоленської області) і несе свої води

до Чорного моря через Росію, Білорусь, Україну. Довжина Дніпра — 2285 км,

в межах України – 981 км.

Як ти гадаєш, це велика відстань чи мала?

Найбільші притоки Дніпра — Прип’ять і Десна.

Менші за величиною — річки Тетерів, Псьол, Ворскла, Рось, Самара.

Загалом у Дніпра 1424 притоки.

2

Вправа «Істинні, хибні» (Перевірка завдання у друк. зош. с. 19, завд. 3).

Чи багато ти знаєш про річку Дніпро?

Познач + біля істинних тверджень, а  біля хибних.

  • А зараз перевір, чи правильно ти виконав/ла завдання 

подивися відео про річку Дніпро.

3

Перегляд відео про Дніпро.

Варіант 1. «Дніпро — найбільша річка України».

https://www.youtube.com/watch?v=Iw_5cwDWn3A&feature=emb_logo

Варіант 2. «Цікаві факти про річку Дніпро».

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=ex279SwPn4w&feature=emb_logo

Варіант 3. «10 фактів про Дніпро».

https://www.youtube.com/watch?v=WR8JESbl5RI

C:\Users\User\Desktop\ДУМКА-Хмаринка.png

Які факти про річку Дніпро із записаних раніше в друкованому зошиті, с.19,

підтвердило відео?

Які спростувало?

Яке твердження не перевірив/ла?

Які нові факти про Дніпро запам’ятав/ла?

Що здивувало?

Яка інформація вразила?

Що нового хотів/ла б дізнатися про річку Дніпро?

Чи протікає Дніпро на території нашої області?

Поміркуй! Ця інформація – Факт чи Фейк. Доведи свою думку.

«У затонах живе річкова видра, а біля річки й частково у воді — норка.

Вони належать до хижих звірів, їх занесено до Червоної книги України.

Водиться в Дніпрі та його притоках і річковий бобер — найбільший гризун Євразії.

Полювання на нього в Україні заборонене.

Також у Дніпрі живе нутрія. А в 1944–1946 роках в Україну завезли

північноамериканського гризуна ондатру, який також тут прижився».

4

Дослідження за схемою 

C:\Users\User\Desktop\вода.png

Розглянь схему і розкажи, як людина використовує річки. 

(Ловить і розводить рибу, сплавляє ліс, перевозить пасажирів і вантажі,

відпочиває на берегах, милується красою річки, бере воду,

живе коло річок, будує електростанції, купається, зрошує ґрунт).

Чи можна доповнити цю схему? Наведи свої приклади.

5. Перегляд відео «Природознавство 3 клас. Риби»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=ZFH8LD0DYxw&feature=emb_logo

 

Річки — це не просто вода. Це дім, у якому мешкають різні істоти.

Найбільш відомі, звичайно, риби.

-Яка особлива ознака всіх риб?

-Як називаємо риб, які мешкають у прісній воді?

-Яких річкових риб ти запам’ятав/ла? Чим вони зацікавили?

Відео «11 цікавих фактів про риб та інших морських тварин і жителів»

https://www.youtube.com/watch?v=mJwCyMLOxhU&feature=emb_rel_end

6. Виготовлення рибки в техніці оригамі

https://www.youtube.com/watch?v=G-Nwl6oEuLU

Підсумок

1

Рефлексія.

З яким настроєм ти закінчуєш заняття?

Чи було тобі цікаво подорожувати?

Які таємниці подорожі відкрив/ла ви сьогодні для себе?

У якому мальовничому куточку України ми сьогодні побували?

Яка найбільша річка України протікає територією Дніпропетровської області?

Яку перлину Дніпропетровщини порадите жевжикам покласти до скриньки?

https://svitdovkola.org/images/metodic/3/tema2/kids-history.png

2

«Незавершені речення»

C:\Users\User\Desktop\НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ.png

Уважно читай завдання.

Спочатку думай, а потім записуй.

Я впевнена, у тебе все вийде.

Бажаю успіхів!

 

docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
1585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку