ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 29.09. 2020 рік (Вівторок)
Розклад уроків 3-І класу-групи
ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ
Вівторок |
УВАГА!!! Дистанційне навчання з 08:00 до 17:30 Обговорення досягнень дитини з 18:00 до 19:00
|
|
1. |
«ЯДС» (МОВ) |
|
2. |
Українська мова |
|
3. |
Англійська мова |
|
4. |
Математика |
|
5. |
ЯДС (СіЗО/ГіО) |
ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ
12.30-13.00 Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі |
13.00-13.30 Обід/Прогулянка на свіжому повітрі |
13.30-14.00 Рухливі ігри на свіжому повітрі /Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі |
14.00-14.30 Відпочинок (Слухання музики/Перегляд мультфільмів, відео/Читання творів художньої літератури) |
14.30-15.00 Самопідготовка (мовно-літературна галузь)/«Читайлик» (Оповідки для маленької дитинки. Створення коміксів. Перегляд навчальних відео) |
15.00-15.30 Рухливі ігри на свіжому повітрі/Спортивна година (естафети) |
15.30-16.00 Самопідготовка (математична галузь)/Дидактичні ігри логіко-математичного спрямування. Дослідницька робота |
16.00-16.30 Прогулянка на свіжому повітрі/Рухливі ігри |
16.30-17.00 Розвиток дрібної моторики (LEGO/пазли/3D конструктор)/Розвиток уваги (дидактичні та розвивальні ігри) |
17.00-17.30 Спортивна година (естафети) /Рухливі ігри на свіжому повітрі |
Привіт, мій маленький друже.
Пригадай правила під час КАРАНТИНУ!!!
1 урок ЯДС (МОВ)
Тема. Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом). Перегляд медіа. Факти про автора
Підручник, с.29-31
Стіна слів: персонаж
Словник (тлумачення слів): ПЕРСОНА́Ж, а, чол. Дійова особа художнього твору.
КНИГОГРИ́З, а, чол.
1. Комаха з ряду сіноїдів, що розмножується в старих паперах, книжках.
2. Те саме, що буквоїд.
3. Про людину, що надмірно захоплюється книжками; книжник.
10 фактів про Роальда Дала https://hromadske.ua/posts/khto-takyi-roald-dal
1. Народився письменник у 1916 році в Уельсі, у родині норвежців.
2. У часи Другої світової війни був військовим пілотом у Африці.
3. Перший свій твір Дал опублікував у 1942 році. Розповідав він про його кар'єру пілота.
4. Дебютна дитяча історія розповідала про гремлінів. Самі істотки завдяки Disney отримали велику популярність.
5. У 1967 році Дал написав сценарій для фільму про Джеймса Бонда «Живеш лише двічі».
6. Був близьким другом Яна Флемінга, Альфреда Гічкока та Ернеста Гемінгвея.
7. Дал дуже любив експериментувати з мовою і створив 250 нових слів.
8. Новела Дала «Людина з Півдня» чотири рази екранізувалась. Двічі Гічкоком та одного разу Квентіном Тарантіно (новела у кіноальманаху «4 кімнати»).
9. «Великого дружнього велетня» написав для власної внучки Софії, яку й зробив головною героїнею.
10. Помер у 1990 році й похований разом з улюбленими речами: більярдним києм, бургундським вином, шоколадом та електропилкою.
«Матильда» — найпопулярніша книга Роальда Дала, одного з літературних батьків Джоан Ролінґ — авторки «Гаррі Поттера»... Матильда — геніальна дитина, проте її родичі так не вважають. Для них вона — зайвий клопіт, головний біль. І Матильда вирішує перевиховати своїх обмежених і зациклених на собі родичів, а заодно й жахливу директорку школи пані Транчбул... 1988 року «Матильду» було визнано найкращою книжкою для дітей.
Переглянь відео https://youtu.be/rDTZ6A5zsYc?t=35 і скажи, які надзвичайні здібності мала дівчинка.
Дай повні відповіді на запитання:
- Про кого це відео?
- Скільки дівчинці років на твою думку?
- Що вона вміє робити?
- Які у неї надзвичайні здібності? (Матильда - геніальна дитина. Вона вміє рухати поглядом предмети).
- Що вразило?
- Що відчуваєш, дивлячись на неї?
- Чи знаєш ти людей з такими супер здібностями? Що сам хотів/хотіла б уміти?
- Як думаєш з чого почалися такі вміння дівчинки?
- Що ще вона вміє робити?
- Припусти, у якому віці дівчинка навчилася читати? Хто її навчив? (Матильда сама навчилася читати у три роки).
- Чи пам’ятаєш ти, як навчився/навчилася читати?
- Які тобі книги подобалось читати у дитинстві?
Відпочинь. Сучасна фізкультхвилинка «Alien Dance» (перейди за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
Прочитай текст із зупинками. Читай запитання перед частинами та відповідай.
Обговорення частин оповідання за запитаннями до твору (Теги перед текстом указують на питання, які варто розглянути, обговорюючи текст):
- Чи сподівався/лася ти, що будуть такі події у оповіданні?
- Що ти відчував/ла, коли читав/ла оповідання?
- Чому кімната Матильди перетворилася на читальню?
- Визнач головних героїв оповідання.
- Яка тема тексту?
- Яка головна думка тексту?
- Як називають людей, які люблять книги та читання?
- Хто такий книгогриз?
- Кого в оповіданні можна так назвати?
Працюй з діаграмою Венна спробуй порівняти «Матильду» за уривком книги та переглянутим відео.
Підсумок/Рефлексія
Я дізнався/дізналася: 1. Персонаж – це дійова особа художнього твору. 2. Книгогриз – комаха, що розмножується в старих паперах, книжках. 3. Книгогризом називають людину, що надмірно захоплюється книжками. 4. Роальд Дал - популярний британський письменник.
Я вчуся: 1. Прогнозувати орієнтовний зміст тексту на основі заголовка. 2. Передавати зміст прочитаного за допомогою асоціативних схем, таблиць. 3. Знаходити у тексті відповіді на поставлені запитання. 4. Описувати враження від змісту і форми медіатексту.
Відпочинь. Руханка. Монатік. Monatik (перейди за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo&t=2s
2 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом)
Підручник, с.31.
Вправа «Серце-Рука-Думка»
Прочитай запитання та дай усно відповіді.
- Що ти відчуваєш після читання тексту? Чому?
- Що тебе найбільше здивувало?/Що вразило?
- Чи був/ла ти на місці Матильди, коли батьки не хотіли купити тобі книгу?
- Як вирішилася твоя проблема?
- Що ти відчував/ла у той час?
- Як часто ти відвідуєш бібліотеку?
Вправа «Письмо для себе»
3 урок АНГЛІЙСЬКА МОВА
Завдання у Вайбері
4 урок МАТЕМАТИКА
Тема. «Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника»
Підручник, с.24-25.
№ 1, 2 (1,2,3), 4 – виконай усно.
№ 3 – виконай письмово.
Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
Задача 3
Скористайся інструкцією!
|
|
План розв’язання:
Руханка танець «Marshmallow Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo
Друкований зошит, с.17.
№ 67, 68, 69 – виконай в друкованому зошиті;
№ 70– виконай в робочому зошиті.
Сучасна фізкультхвилинка "Corn Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
5 урок ЯДС (СіЗО/ГіО)
Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1),
с.22-23, виконай усні та письмове завдання (с.23, Вправа «Словник-помічник»).
УРОК 2. Дніпро. Що було, коли мене не було?
Мета
Очікувані результати навчання
Віртуальна подорож Дніпропетровською областю
1 |
Робота з адміністративною мапою України (друк.зош., с.9) Знайди на мапі Дніпропетровську область. У якій частині України вона розташована? (Розташована в центрально-східній частині країни.) З якими областями межує? Назви. Площа області — 31,9 тис. км² (це друга за величиною території область після Одеської). Адміністративний центр області й найбільше місто — Дніпро. Інші великі міста: Кривий Ріг, Кам’янське, Нікополь, Павлоград. Як гадаєш, чому найбільше місто області називається саме так? |
2 |
Робота з контурною мапою (зош. с. 19, завд. 4). Знайди на контурній мапі Дніпропетровську область і зафарбуй її. Познач обласний центр. |
3 |
Ознайомлення із символікою області
Подивися на герб і прапор Дніпропетровської області. Що на них зображено? Як ти думаєш, що це може символізувати? Дніпропетровщина є колискою українського козацтва. За всю історію запорозького козацтва існувало вісім Січей, п’ять із них були розташовані на території сучасної Дніпропетровської області. Що в символах Дніпропетровської області розповідає про цю славну сторінку її історії? Дніпропетровці пишаються тим, що саме тут виникла одна з перших у Європі демократичних республік, якою, по суті, була Запорозька Січ. Управлінський центр Січі розташовувався у Великому Лузі на території сучасного Нікопольського району. За різних обставин у межах цього району управлінський центр Січі п’ять разів змінював місце свого розташування, через що Січ щоразу отримувала іншу назву: Томаківська, Базавлуцька, Микитинська, Чортомлицька, Підпільненська. |
Відпочинь. Руханка «Запалюємо з Данею Вегасом» (перейди за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=k4Q2wrJLHQ0
Водні ресурси
1 |
Водні ресурси Дніпропетровщини. Територією Дніпропетровської області протікає 270 річок. 55 із них мають довжину понад 25 км. Дніпро — найбільша в Україні й четверта за величиною в Європі річка. Починається в Росії (на півночі Смоленської області) і несе свої води до Чорного моря через Росію, Білорусь, Україну. Довжина Дніпра — 2285 км, в межах України – 981 км. Як ти гадаєш, це велика відстань чи мала? Найбільші притоки Дніпра — Прип’ять і Десна. Менші за величиною — річки Тетерів, Псьол, Ворскла, Рось, Самара. Загалом у Дніпра 1424 притоки. |
|
2 |
Вправа «Істинні, хибні» (Перевірка завдання у друк. зош. с. 19, завд. 3). Чи багато ти знаєш про річку Дніпро? Познач + біля істинних тверджень, а – біля хибних.
подивися відео про річку Дніпро. |
|
3 |
Перегляд відео про Дніпро. Варіант 1. «Дніпро — найбільша річка України». https://www.youtube.com/watch?v=Iw_5cwDWn3A&feature=emb_logo Варіант 2. «Цікаві факти про річку Дніпро». https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=ex279SwPn4w&feature=emb_logo Варіант 3. «10 фактів про Дніпро». https://www.youtube.com/watch?v=WR8JESbl5RI
Які факти про річку Дніпро із записаних раніше в друкованому зошиті, с.19, підтвердило відео? Які спростувало? Яке твердження не перевірив/ла? Які нові факти про Дніпро запам’ятав/ла? Що здивувало? Яка інформація вразила? Що нового хотів/ла б дізнатися про річку Дніпро? Чи протікає Дніпро на території нашої області? |
|
Поміркуй! Ця інформація – Факт чи Фейк. Доведи свою думку. «У затонах живе річкова видра, а біля річки й частково у воді — норка. Вони належать до хижих звірів, їх занесено до Червоної книги України. Водиться в Дніпрі та його притоках і річковий бобер — найбільший гризун Євразії. Полювання на нього в Україні заборонене. Також у Дніпрі живе нутрія. А в 1944–1946 роках в Україну завезли північноамериканського гризуна ондатру, який також тут прижився». |
||
4 |
Дослідження за схемою
Розглянь схему і розкажи, як людина використовує річки. (Ловить і розводить рибу, сплавляє ліс, перевозить пасажирів і вантажі, відпочиває на берегах, милується красою річки, бере воду, живе коло річок, будує електростанції, купається, зрошує ґрунт). Чи можна доповнити цю схему? Наведи свої приклади. |
|
5. Перегляд відео «Природознавство 3 клас. Риби»
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=ZFH8LD0DYxw&feature=emb_logo
|
Річки — це не просто вода. Це дім, у якому мешкають різні істоти. Найбільш відомі, звичайно, риби. -Яка особлива ознака всіх риб? -Як називаємо риб, які мешкають у прісній воді? -Яких річкових риб ти запам’ятав/ла? Чим вони зацікавили? Відео «11 цікавих фактів про риб та інших морських тварин і жителів» https://www.youtube.com/watch?v=mJwCyMLOxhU&feature=emb_rel_end |
6. Виготовлення рибки в техніці оригамі
https://www.youtube.com/watch?v=G-Nwl6oEuLU
Підсумок
1 |
Рефлексія. З яким настроєм ти закінчуєш заняття? Чи було тобі цікаво подорожувати? Які таємниці подорожі відкрив/ла ви сьогодні для себе? У якому мальовничому куточку України ми сьогодні побували? Яка найбільша річка України протікає територією Дніпропетровської області? Яку перлину Дніпропетровщини порадите жевжикам покласти до скриньки?
|
2 |
«Незавершені речення»
|
Уважно читай завдання.
Спочатку думай, а потім записуй.
Я впевнена, у тебе все вийде.
Бажаю успіхів!