ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 29.09. 2020 рік (Вівторок)

Про матеріал
1 урок ЯДС (МОВ) Тема. "Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом). Перегляд медіа. Факти про автора. 2 урок МАТЕМАТИКА Тема. «Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника».3 урок ЯДС (СіЗО/ГіО) Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1), с.22-23, виконай усні та письмове завдання (с.23, Вправа «Словник-помічник»).УРОК 2. "Дніпро. Що було, коли мене не було?"
Перегляд файлу

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        29.09. 2020 рік (Вівторок)

Розклад уроків 3-І класу-групи

ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ

Вівторок

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

з 08:00 до 17:30

Обговорення досягнень дитини

з 18:00 до 19:00

 

1.

«ЯДС» (МОВ)

2.

Українська мова

3.

Англійська мова

4.

Математика

5.

ЯДС (СіЗО/ГіО)

ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ

12.30-13.00  Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі

13.00-13.30  Обід/Прогулянка на свіжому повітрі

13.30-14.00  Рухливі ігри на свіжому повітрі /Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі

14.00-14.30  Відпочинок  (Слухання музики/Перегляд мультфільмів, відео/Читання творів художньої літератури)

14.30-15.00 Самопідготовка (мовно-літературна галузь)/«Читайлик» (Оповідки для маленької дитинки. Створення коміксів. Перегляд навчальних відео)

15.00-15.30  Рухливі ігри на свіжому повітрі/Спортивна година (естафети)

15.30-16.00  Самопідготовка (математична галузь)/Дидактичні ігри логіко-математичного спрямування. Дослідницька робота

16.00-16.30  Прогулянка на свіжому повітрі/Рухливі ігри

16.30-17.00  Розвиток дрібної моторики  (LEGO/пазли/3D конструктор)/Розвиток уваги (дидактичні та розвивальні ігри)

17.00-17.30  Спортивна година (естафети) /Рухливі ігри на свіжому повітрі

 

Привіт, мій маленький друже.

Пригадай правила під час КАРАНТИНУ!!!

1 урок ЯДС (МОВ)

Тема. Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом). Перегляд медіа. Факти про автора

Підручник, с.29-31

Стіна слів: персонаж

Словник (тлумачення слів): ПЕРСОНА́Ж, а, чол. Дійова особа художнього твору.

КНИГОГРИ́З, а, чол.

1. Комаха з ряду сіноїдів, що розмножується в старих паперах, книжках.

2. Те саме, що буквоїд.

3. Про людину, що надмірно захоплюється книжками; книжник.

10 фактів про Роальда Дала https://hromadske.ua/posts/khto-takyi-roald-dal

1. Народився письменник у 1916 році в Уельсі, у родині норвежців.

2. У часи Другої світової війни був військовим пілотом у Африці.

3. Перший свій твір Дал опублікував у 1942 році. Розповідав він про його кар'єру пілота.

4. Дебютна дитяча історія розповідала про гремлінів. Самі істотки завдяки Disney отримали велику популярність.

5. У 1967 році Дал написав сценарій для фільму про Джеймса Бонда «Живеш лише двічі».

6. Був близьким другом Яна Флемінга, Альфреда Гічкока та Ернеста Гемінгвея.

7. Дал дуже любив експериментувати з мовою і створив 250 нових слів.

8. Новела Дала «Людина з Півдня» чотири рази екранізувалась. Двічі Гічкоком та одного разу Квентіном Тарантіно (новела у кіноальманаху «4 кімнати»).

9. «Великого дружнього велетня» написав для власної внучки Софії, яку й зробив головною героїнею.

10. Помер у 1990 році й похований разом з улюбленими речами: більярдним києм, бургундським вином, шоколадом та електропилкою.

 «Матильда» — найпопулярніша книга Роальда Дала, одного з літературних батьків Джоан Ролінґ — авторки «Гаррі Поттера»... Матильда — геніальна дитина, проте її родичі так не вважають. Для них вона — зайвий клопіт, головний біль. І Матильда вирішує перевиховати своїх обмежених і зациклених на собі родичів, а заодно й жахливу директорку школи пані Транчбул... 1988 року «Матильду» було визнано найкращою книжкою для дітей.

Переглянь відео https://youtu.be/rDTZ6A5zsYc?t=35  і скажи, які надзвичайні здібності мала дівчинка.

Дай повні відповіді на запитання:

- Про кого це відео?

- Скільки дівчинці років на твою думку?

- Що вона вміє робити?

- Які у неї надзвичайні здібності? (Матильда - геніальна дитина. Вона вміє рухати поглядом предмети).

- Що вразило?

- Що відчуваєш, дивлячись на неї?

- Чи знаєш ти людей з такими супер здібностями? Що сам хотів/хотіла б уміти?

- Як думаєш з чого почалися такі вміння дівчинки?

- Що ще вона вміє робити?

- Припусти, у якому віці дівчинка навчилася читати? Хто її навчив? (Матильда сама навчилася читати у три роки).

- Чи пам’ятаєш ти, як навчився/навчилася читати?

- Які тобі книги подобалось читати у дитинстві?

Відпочинь. Сучасна фізкультхвилинка «Alien Dance» (перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

Прочитай текст із зупинками. Читай запитання перед частинами та відповідай.

Обговорення частин оповідання за запитаннями до твору (Теги перед текстом указують на питання, які варто розглянути, обговорюючи текст):

- Чи сподівався/лася ти, що будуть такі події у оповіданні?

- Що ти відчував/ла, коли читав/ла оповідання?

- Чому кімната Матильди перетворилася на читальню?

- Визнач головних героїв оповідання.

- Яка тема тексту?

- Яка головна думка тексту?

- Як називають людей, які люблять книги та читання?

- Хто такий книгогриз?

C:\Users\User\Desktop\книголюб.png

- Кого в оповіданні можна так назвати?

Працюй з діаграмою Венна спробуй порівняти «Матильду» за уривком книги та переглянутим відео.

C:\Users\User\Desktop\коло вена.png

Підсумок/Рефлексія

Я дізнався/дізналася: 1. Персонаж – це дійова особа художнього твору. 2. Книгогриз комаха, що розмножується в старих паперах, книжках. 3. Книгогризом називають людину, що надмірно захоплюється книжками. 4. Роальд Дал - популярний британський письменник.

Я вчуся: 1. Прогнозувати орієнтовний зміст тексту на основі заголовка. 2. Передавати зміст прочитаного за допомогою асоціативних схем, таблиць. 3. Знаходити у тексті відповіді на поставлені запитання. 4. Описувати враження від змісту і форми медіатексту.

Відпочинь. Руханка. Монатік. Monatik (перейди за посиланням)  

https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo&t=2s

2 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом)

Підручник, с.31. 

Вправа «Серце-Рука-Думка»

C:\Users\User\Desktop\серце.png

Прочитай запитання та дай усно відповіді.

       - Що ти відчуваєш після читання тексту? Чому?

- Що тебе найбільше здивувало?/Що вразило?

- Чи був/ла ти на місці Матильди, коли батьки не хотіли купити тобі книгу?

- Як вирішилася твоя проблема?

- Що ти відчував/ла у той час?

 - Як часто ти відвідуєш бібліотеку?

C:\Users\User\Desktop\рука.png

  • Постав запитання за змістом тексту за допомогою питальних слів (дивися схему біля руки).
  • У робочому зошиті запиши два питальних речення й повні відповіді на них.

C:\Users\User\Desktop\ДУМКА-Хмаринка.png

  • Виконай завдання біля хмаринки.

Вправа «Письмо для себе»

  • Завдання виконай в робочому зошиті.

C:\Users\User\Desktop\письмо для себе.png

3 урок АНГЛІЙСЬКА МОВА

Завдання у Вайбері

4 урок МАТЕМАТИКА

Тема. «Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника»

Підручник, с.24-25.

№ 1, 2 (1,2,3), 4 – виконай усно.

№ 3 – виконай письмово.

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Задача 3

Скористайся інструкцією!

  1. Прочитай текст задачі.
  2. Які числа відомі?
  3. Що означає кожне число?
  4. Що в задачі невідомо?
  5. Які ключові слова потрібно записати в короткому записі?
  1. Запиши короткий запис.
  2. Розв’яжи задачу.
  3. Запиши повну відповідь.

 

 

План розв’язання:

  1. Скільки кг помідорів господиня продала двом покупцям?
  2. Скільки кг помідорів було в господині?

Руханка танець «Marshmallow Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo

Друкований зошит, с.17.

№ 67, 68, 69 – виконай в друкованому зошиті;

№ 70– виконай в робочому зошиті.

Сучасна фізкультхвилинка "Corn Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

5 урок ЯДС (СіЗО/ГіО)

Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1),

с.22-23, виконай усні та письмове завдання (с.23, Вправа «Словник-помічник»).

УРОК 2. Дніпро. Що було, коли мене не було?

Мета

  • продовжити ознайомлювати дітей з областями й містами України;
  • поглибити знання про Дніпропетровську область;
  • навчити знаходити Дніпропетровську область на мапі України;
  • ознайомити із символами Дніпропетровської області;
  • дослідити річки Дніпропетровщини;
  • з’ясувати значення річок для людей;
  • закріпити знання про прісноводних і морських риб;
  • збагачувати активний словник дітей відповідно до тематики тижня;
  • активізувати пізнавальну діяльність;
  • розвивати самостійне мислення, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;
  • учити берегти водні ресурси, виховувати любов до України, естетичний смак.

Очікувані результати навчання

  • дитина звертається та вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;
  • висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
  • вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями;
  • зіставляє почуте з власним досвідом;
  • уміє працювати з адміністративною мапою України;
  • розуміє, яке значення мають річки у житті людини;
  • розподіляє риб на прісноводних і морських;
  • виготовляє рибку в техніці оригамі;
  • презентує результат творчої роботи.

Віртуальна подорож Дніпропетровською областю

1

Робота з адміністративною мапою України (друк.зош., с.9)

Знайди на мапі Дніпропетровську область.

У якій частині України вона розташована? 

(Розташована в центрально-східній частині країни.)

З якими областями межує? Назви.

Площа області — 31,9 тис. км² (це друга за величиною території область після Одеської).

Адміністративний центр області й найбільше місто — Дніпро.

Інші великі міста: Кривий Ріг, Кам’янське, Нікополь, Павлоград.

Як гадаєш, чому найбільше місто області називається саме так?

2

Робота з контурною мапою (зош. с. 19, завд. 4).

Знайди на контурній мапі Дніпропетровську область і зафарбуй її.

Познач обласний центр.

3

Ознайомлення із символікою області 

 

C:\Users\User\Desktop\герб.png C:\Users\User\Desktop\прапор.png

Подивися на герб і прапор Дніпропетровської області.

Що на них зображено?

Як ти думаєш, що це може символізувати?

Дніпропетровщина є колискою українського козацтва.

За всю історію запорозького козацтва існувало вісім Січей,

п’ять із них були розташовані на території сучасної Дніпропетровської області.

Що в символах Дніпропетровської області розповідає про цю славну сторінку

її історії?

Дніпропетровці пишаються тим, що саме тут виникла одна з перших у Європі

демократичних республік, якою, по суті, була Запорозька Січ.

Управлінський центр Січі розташовувався у Великому Лузі на території

сучасного Нікопольського району.

За різних обставин у межах цього району управлінський центр Січі

п’ять разів змінював місце свого розташування,

через що Січ щоразу отримувала іншу назву:

Томаківська, Базавлуцька, Микитинська, Чортомлицька, Підпільненська.

Відпочинь. Руханка  «Запалюємо з Данею Вегасом» (перейди за посиланням)  

     https://www.youtube.com/watch?v=k4Q2wrJLHQ0

Водні ресурси

1

Водні ресурси Дніпропетровщини.

Територією Дніпропетровської області протікає 270 річок.

55 із них мають довжину понад 25 км.

Дніпро — найбільша в Україні й четверта за величиною в Європі річка.

Починається в Росії (на півночі Смоленської області) і несе свої води

до Чорного моря через Росію, Білорусь, Україну. Довжина Дніпра — 2285 км,

в межах України – 981 км.

Як ти гадаєш, це велика відстань чи мала?

Найбільші притоки Дніпра — Прип’ять і Десна.

Менші за величиною — річки Тетерів, Псьол, Ворскла, Рось, Самара.

Загалом у Дніпра 1424 притоки.

2

Вправа «Істинні, хибні» (Перевірка завдання у друк. зош. с. 19, завд. 3).

Чи багато ти знаєш про річку Дніпро?

Познач + біля істинних тверджень, а  біля хибних.

  • А зараз перевір, чи правильно ти виконав/ла завдання 

подивися відео про річку Дніпро.

3

Перегляд відео про Дніпро.

Варіант 1. «Дніпро — найбільша річка України».

https://www.youtube.com/watch?v=Iw_5cwDWn3A&feature=emb_logo

Варіант 2. «Цікаві факти про річку Дніпро».

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=ex279SwPn4w&feature=emb_logo

Варіант 3. «10 фактів про Дніпро».

https://www.youtube.com/watch?v=WR8JESbl5RI

C:\Users\User\Desktop\ДУМКА-Хмаринка.png

Які факти про річку Дніпро із записаних раніше в друкованому зошиті, с.19,

підтвердило відео?

Які спростувало?

Яке твердження не перевірив/ла?

Які нові факти про Дніпро запам’ятав/ла?

Що здивувало?

Яка інформація вразила?

Що нового хотів/ла б дізнатися про річку Дніпро?

Чи протікає Дніпро на території нашої області?

Поміркуй! Ця інформація – Факт чи Фейк. Доведи свою думку.

«У затонах живе річкова видра, а біля річки й частково у воді — норка.

Вони належать до хижих звірів, їх занесено до Червоної книги України.

Водиться в Дніпрі та його притоках і річковий бобер — найбільший гризун Євразії.

Полювання на нього в Україні заборонене.

Також у Дніпрі живе нутрія. А в 1944–1946 роках в Україну завезли

північноамериканського гризуна ондатру, який також тут прижився».

4

Дослідження за схемою 

C:\Users\User\Desktop\вода.png

Розглянь схему і розкажи, як людина використовує річки. 

(Ловить і розводить рибу, сплавляє ліс, перевозить пасажирів і вантажі,

відпочиває на берегах, милується красою річки, бере воду,

живе коло річок, будує електростанції, купається, зрошує ґрунт).

Чи можна доповнити цю схему? Наведи свої приклади.

5. Перегляд відео «Природознавство 3 клас. Риби»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=ZFH8LD0DYxw&feature=emb_logo

 

Річки — це не просто вода. Це дім, у якому мешкають різні істоти.

Найбільш відомі, звичайно, риби.

-Яка особлива ознака всіх риб?

-Як називаємо риб, які мешкають у прісній воді?

-Яких річкових риб ти запам’ятав/ла? Чим вони зацікавили?

Відео «11 цікавих фактів про риб та інших морських тварин і жителів»

https://www.youtube.com/watch?v=mJwCyMLOxhU&feature=emb_rel_end

6. Виготовлення рибки в техніці оригамі

https://www.youtube.com/watch?v=G-Nwl6oEuLU

Підсумок

1

Рефлексія.

З яким настроєм ти закінчуєш заняття?

Чи було тобі цікаво подорожувати?

Які таємниці подорожі відкрив/ла ви сьогодні для себе?

У якому мальовничому куточку України ми сьогодні побували?

Яка найбільша річка України протікає територією Дніпропетровської області?

Яку перлину Дніпропетровщини порадите жевжикам покласти до скриньки?

https://svitdovkola.org/images/metodic/3/tema2/kids-history.png

2

«Незавершені речення»

C:\Users\User\Desktop\НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ.png

Уважно читай завдання.

Спочатку думай, а потім записуй.

Я впевнена, у тебе все вийде.

Бажаю успіхів!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Грамма Полiна
    Дякую за гарні матеріали!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
1971
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку