Гра « Створюємо настрій»Я прийшов на урок для чого? … (Учитися). Треба бути яким? … (Спокійним). Зі мною хто? … (Мої друзі). Вони мене що? … (Поважають). Мені це як? … (Приємно). Я готовий до чого? … (До успішної роботи). Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави і скажімо собі:
Мета: формувати поняття “клички” тварин, уміння писати їх з великої букви, вчити розрізняти назви тварин і їх клички, розвивати зв’язне мовлення, мислення, збагачувати словниковий запас слів, розвивати уміння добирати влучні клички тваринам, уміння доповнювати речення, виховувати любов до тварин, бажання про них піклуватися. ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Урок української мови з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема.«Велика буква в кличках тварин.»