Українська мова
(до Типової освітньої програми під керівництвом О.В.Савченко за підручником Л.Тимченко, І.Цепової)
ІІ семестр
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Тема 3. Досліджуємо слово |
|
|
113 |
Зима. Зимові свята. Визначаємо лексичне значення слова. |
|
|
114 |
Що таке «словник». Які бувають словники. |
|
|
115 |
Як святкують Різдво в Україні. |
|
|
116 |
Визначаємо тематичні групи слів |
|
|
117 |
Визначаємо тематичні групи слів. |
|
|
118 |
«Нахвалявся мороз…» за Г.Демченко. |
|
|
119 |
Зимові свята. |
|
|
120 |
Правильно використовуємо слова в мовленні |
|
|
121 |
Правильно використовуємо слова в мовленні |
|
|
122 |
Чудеса природи. Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова. |
|
|
123 |
Урок розвитку зв’язного мовлення . Однозначні і багатозначні слова. С . 44 |
|
|
124 |
Загадкові місця України. |
|
|
125 |
Урок позакласного читання. «Учуся розуміти красу слова» с. 21 – 25. |
|
|
126 |
Використовуємо в мовленні слова в прямому і переносному значенні |
|
|
127 |
А.Костецький.Зірка. Переносне значення слів. |
|
|
128 |
Урок розвитку зв’язного мовлення .А.Костецький. Веселий сніг. Пряме і переносне значення слів.с. 52 |
|
|
129 |
Омоніми. |
|
|
130 |
Досліджуємо слова, близькі за значенням. С. 55 |
|
|
131 |
«Учитель» за А.Коваль. Синоніми. |
|
|
132 |
«Учитель» за А.Коваль. Синоніми. |
|
|
133 |
Досліджуємо слова, близькі за значенням. |
|
|
134 |
Урок розвитку зв’язного мовлення осліджуємо слова, близькі за значенням.с. 59 |
|
|
135 |
Досліджуємо слова, протилежні за значенням |
|
|
136 |
О.Сенатович «Веселий сніг». |
|
|
137 |
«День і ніч» (казка) за М.малишевським |
|
|
138 |
Досліджуємо слова, протилежні за значенням |
|
|
139 |
Досліджуємо слова, протилежні за значенням |
|
|
140 |
Повторення і закріплення набутих знань |
|
|
141 |
Мовна тема. Диктант. |
|
|
|
Тема 4. Досліджуємо слово |
|
|
142 |
Що можуть означати слова? Слова, що означають предмети |
|
|
143 |
Н.Кір’ян «Зимові слова». Слова, що означають предмети |
|
|
144 |
Які мультфільми ми любимо. Які слова,що означають предмети, пишуться з великої букви? |
|
|
145 |
Власні і загальні назви. |
|
|
146 |
Власні і загальні назви. |
|
|
147 |
Урок позакласного читання. «Бринить – співає наша мова» с. 26 – 29. |
|
|
148 |
Слова, що означають дії предметів. |
|
|
149 |
М.Підгірянка «Ліс». |
|
|
150 |
Слова, що означають дії предметів. |
|
|
151 |
Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів. |
|
|
152 |
Слова, що означають ознаки предметів. Порівняння текстів. |
|
|
153 |
В.Верховень. Кольорові міста. |
|
|
154 |
Слова, що означають ознаки предметів. |
|
|
155 |
Слова, що означають кількість предметів. |
|
|
156 |
«Біжить півень»(лічилка)Слова, що означають кількість предметів. |
|
|
157 |
Котра година? Як повідомити про час. |
|
|
158 |
Повторення і закріплення набутих знань |
|
|
159 |
Мовна тема. «Слово» |
|
|
|
Тема 5. Досліджуємо речення |
|
|
160 |
У житті всім потрібна дружба. Для чого потрібні речення? Розповідні речення. |
|
|
161 |
Т.Коломієць «Хліб». Розповідні речення. |
|
|
162 |
Урок позакласного читання. «Чому небо зоряне » казка. С. 32 – 34. |
|
|
163 |
Питальні речення |
|
|
164 |
В.Сухомлинський. Мишків велосипед. Питальні речення. |
|
|
165 |
Складаємо запитання і відповіді на них. |
|
|
166 |
В.Сухомлинський. Весняний вітер. |
|
|
167 |
Спонукальні речення |
|
|
168 |
О.Буцень. Новий м’яч. Спонукальні речення. |
|
|
169 |
А.Костецький. Про друга. Спонукальні речення. |
|
|
170 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаємо і відновлюємо речення. С. 2 - 4 |
|
|
171 |
Як весна приходить. Окличні й неокличні речення. |
|
|
172 |
О.Буцень. Як приходить весна. |
|
|
173 |
О.Сенатович. Березневий сніг. |
|
|
174 |
Складаємо і відновлюємо речення. |
|
|
175 |
Складаємо і відновлюємо речення |
|
|
176 |
Складаємо речення за малюнками. |
|
|
177 |
Складаємо речення за малюнками. |
|
|
178 |
Урок позакласного читання. «Як троє кошенят до бабусі в гості ходили» с. 34 – 36. |
|
|
179 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємось правильно інтонувати речення. С. 5 – 9. |
|
|
180 |
Повторення і закріплення набутих знань. |
|
|
181 |
Мовна тема. «Речення» |
|
|
|
Тема 6. Досліджуємо текст |
|
|
182 |
Що називають текстом |
|
|
183 |
Текст. Заголовок. |
|
|
184 |
Робота з деформованим текстом. |
|
|
185 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Начаємось слухати і розуміти зміст прослуханого. С. 10- 14. |
|
|
186 |
Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок |
|
|
187 |
«Зайчик» за В.Сухомлинським. |
|
|
188 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Ілюструємо твори. С . 15 – 17 . |
|
|
189 |
Є таке мистецтво – театр. Працюємо з опорними ключовими словами. |
|
|
190 |
Які бувають театри. |
|
|
191 |
«Цвіркун» за М. Зінчуком. |
|
|
192 |
Про друзів наших менших. Знаходимо в тексті основну думку. |
|
|
193 |
Основна думка тексту. |
|
|
194 |
І.Кіпніс «»Кошеня, яке забуло, як треба просити їсти». |
|
|
195 |
Як будується текст. Абзац. |
|
|
196 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося добирати до текстів заголовки. С. 18 – 22. |
|
|
197 |
Урок позакласного читання. «Летюча ящірка» Дмитро Чередниченко. С. 37 – 39. |
|
|
198 |
Відновлюємо тексти |
|
|
199 |
Відновлюємо тексти |
|
|
200 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Слухаємо і читаємо казки. С. 23 – 26. |
|
|
201 |
Прекрасне навколо нас. Дізнаємося. Якими бувають тексти. |
|
|
202 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Читаємо тексти. Відповідаємо на запитання. С. 27 – 33. |
|
|
203 |
Текст-опис |
|
|
204 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося ставити запитання до тексту. С. 34 – 37. |
|
|
205 |
Текст-розповідь. |
|
|
206 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Відновлюємо тексти. С. 38 – 41. |
|
|
207 |
Урок позакласного читання. Григорій Фалькович «Хто на повідку», «Приємна зустріч», «Уїкенд». С. 43 - 44 |
|
|
208 |
Відвідуємо музеї. Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом. |
|
|
209 |
Музеї світу. Опорні слова. |
|
|
210 |
Музей хліба. Розповідь за опрними словами. |
|
|
211 |
Переказ тексту за планом. Формувальний контроль: усний переказ |
|
|
212 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Доповнюємо текст однією з пропущених частин. С. 42 – 45. |
|
|
213 |
Навчаємося удосконалювати тексти |
|
|
214 |
Вчимося редагувати текст. |
|
|
215 |
Навчаємося удосконалювати тексти. |
|
|
216 |
Відредагований текст. |
|
|
217 |
Навчаємося удосконалювати тексти. |
|
|
218 |
Навчаємося будувати тексти |
|
|
219 |
Складання тексту за початком і кінцівкою. |
|
|
220 |
Складання тексту за опорними словами. |
|
|
221 |
Урок позакласного читання. «Цикламен» Зірка Мензатюк. С . 45 – 49. |
|
|
222 |
Святкуємо Великдень. Навчаємося писати привітання. |
|
|
223 |
Навчаємося писати привітання. |
|
|
224 |
«Великдень» за Г.Бондаренком |
|
|
225 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Згадуємо казку за опорними словами. С. 46 – 48. |
|
|
226 |
Читаємо фентезі, фантазуємо. Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення |
|
|
227 |
Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення. |
|
|
228 |
«Найкращий зоопарк» за Е.Хоком. |
|
|
229 |
Дж.Родарі. Палац із морозива. |
|
|
230 |
Навчаємося складати загадки |
|
|
231 |
Як скласти загадку. |
|
|
232 |
Урок позакласного читання. «Казка для Мишки» Ольга Зубер. С. 50 – 53. |
|
|
233 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося створювати тексти – розповіді. С. 58 – 59. |
|
|
234 |
Урок повторення та закріплення набутих знань |
|
|
235 |
Формувальний контроль: аудіювання. |
|
|
|
Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі |
|
|
236 |
«Якого кольору малина» за А.Коваль. Звуки і букви. |
|
|
237 |
Слово. |
|
|
238 |
Текст. Речення. |
|
|
239 |
Повторення та закріплення знань за семестр |
|
|
240 |
Мовна тема. Диктант. |
|
|
241 |
Повторення та закріплення знань за рік |
|
|
242 |
Мовна тема. Списування. |
|
|
243 |
«Деркач і кріт» за В.Сухомлинським. |
|
|
244 |
Кому що любе. Українська народна казка. |
|
|
245 |
Урок позакласного читання. Веселі вірші. С. 56. |
|
|
246 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|