Календарне планування, 2 клас, ІІ семестр, Тимченко

Про матеріал
Календарне планування з української мови та читання, для 2 класу, ІІ семестр, для нової української школи.
Перегляд файлу

Українська мова
      (до Типової освітньої програми під керівництвом О.В.Савченко за підручником  Л.Тимченко, І.Цепової)
                           ІІ семестр

№з/п

                                    Тема уроку

    Дата

   Прим.

 

             Тема 3. Досліджуємо слово

 

 

113

Зима. Зимові свята. Визначаємо лексичне значення слова.

 

 

114

Що таке «словник». Які бувають словники.

 

 

115

Як святкують Різдво в Україні.

 

 

116

Визначаємо тематичні групи слів

 

 

117

Визначаємо тематичні групи слів.

 

 

118

«Нахвалявся мороз…» за Г.Демченко.

 

 

119

Зимові свята.

 

 

120

Правильно використовуємо слова в мовленні

 

 

121

Правильно використовуємо слова в мовленні

 

 

122

Чудеса природи. Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова.

 

 

123

 Урок розвитку зв’язного мовлення . Однозначні і багатозначні слова. С . 44

 

 

124

Загадкові місця України.

 

 

125

Урок позакласного читання. «Учуся розуміти красу слова» с. 21 – 25.

 

 

126

Використовуємо в мовленні слова в прямому і переносному значенні

 

 

127

А.Костецький.Зірка. Переносне значення слів.

 

 

128

Урок розвитку зв’язного мовлення .А.Костецький. Веселий сніг. Пряме і переносне значення слів.с. 52

 

 

129

Омоніми.

 

 

130

Досліджуємо слова, близькі за значенням. С. 55

 

 

131

«Учитель» за А.Коваль. Синоніми.

 

 

132

«Учитель» за А.Коваль. Синоніми.

 

 

133

Досліджуємо слова, близькі за значенням.

 

 

134

Урок розвитку зв’язного мовлення осліджуємо слова, близькі за значенням.с. 59

 

 

135

Досліджуємо слова, протилежні за значенням

 

 

136

О.Сенатович «Веселий сніг».

 

 

137

«День і ніч» (казка) за М.малишевським

 

 

138

Досліджуємо слова, протилежні за значенням

 

 

139

Досліджуємо слова, протилежні за значенням

 

 

140

Повторення і закріплення набутих знань

 

 

141

Мовна тема.  Диктант.

 

 

 

Тема 4. Досліджуємо слово

 

 

142

Що можуть означати слова? Слова, що означають предмети

 

 

143

Н.Кір’ян «Зимові слова». Слова, що означають предмети

 

 

144

Які мультфільми ми любимо. Які слова,що означають предмети, пишуться з великої букви?

 

 

145

Власні і загальні назви.

 

 

146

Власні і загальні назви.

 

 

147

Урок позакласного читання. «Бринить – співає наша мова» с. 26 – 29.

 

 

148

Слова, що означають дії предметів.

 

 

149

М.Підгірянка «Ліс».

 

 

150

Слова, що означають дії предметів.

 

 

151

Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів.

 

 

152

Слова, що означають ознаки предметів. Порівняння текстів.

 

 

153

В.Верховень. Кольорові міста.

 

 

154

Слова, що означають ознаки предметів.

 

 

155

Слова, що означають кількість предметів.

 

 

156

«Біжить півень»(лічилка)Слова, що означають кількість предметів.

 

 

157

Котра година? Як повідомити про час.

 

 

158

Повторення і закріплення набутих знань

 

 

159

Мовна тема. «Слово»

 

 

 

Тема 5. Досліджуємо речення

 

 

160

У житті всім потрібна дружба. Для чого потрібні речення? Розповідні речення.

 

 

161

Т.Коломієць «Хліб». Розповідні речення.

 

 

162

Урок позакласного читання. «Чому небо зоряне » казка. С. 32 – 34.

 

 

163

Питальні речення

 

 

164

В.Сухомлинський. Мишків велосипед. Питальні речення.

 

 

165

Складаємо запитання і відповіді на них.

 

 

166

В.Сухомлинський. Весняний вітер.

 

 

167

Спонукальні речення

 

 

168

О.Буцень. Новий м’яч. Спонукальні речення.

 

 

169

А.Костецький. Про друга. Спонукальні речення.

 

 

170

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаємо і відновлюємо речення. С. 2 - 4

 

 

171

Як весна приходить. Окличні й неокличні речення.

 

 

172

О.Буцень. Як приходить весна.

 

 

173

О.Сенатович. Березневий сніг.

 

 

174

Складаємо і відновлюємо речення.

 

 

175

Складаємо і відновлюємо речення

 

 

176

Складаємо речення за малюнками.

 

 

177

Складаємо речення за малюнками.

 

 

178

Урок позакласного читання. «Як троє кошенят до бабусі в гості ходили» с. 34 – 36.

 

 

179

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємось правильно інтонувати речення. С. 5 – 9.

 

 

180

Повторення і закріплення набутих знань.

 

 

181

Мовна тема. «Речення»

 

 

 

Тема 6. Досліджуємо текст

 

 

182

Що називають текстом

 

 

183

Текст. Заголовок.

 

 

184

Робота з деформованим текстом.

 

 

185

Урок розвитку зв’язного мовлення. Начаємось слухати і розуміти зміст прослуханого. С. 10- 14.

 

 

186

Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок

 

 

187

«Зайчик» за В.Сухомлинським.

 

 

188

Урок розвитку зв’язного мовлення. Ілюструємо твори. С . 15 – 17 .

 

 

189

Є таке мистецтво – театр. Працюємо з опорними ключовими словами.

 

 

190

Які бувають театри.

 

 

191

«Цвіркун» за М. Зінчуком.

 

 

192

Про друзів наших менших. Знаходимо в тексті основну думку.

 

 

193

Основна думка тексту.

 

 

194

І.Кіпніс «»Кошеня, яке забуло, як треба просити їсти».

 

 

195

Як будується текст. Абзац.

 

 

196

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося добирати до текстів заголовки. С. 18 – 22.

 

 

197

Урок позакласного читання. «Летюча ящірка» Дмитро Чередниченко. С. 37 – 39.

 

 

198

Відновлюємо тексти

 

 

199

Відновлюємо тексти

 

 

200

Урок розвитку зв’язного мовлення. Слухаємо і читаємо казки. С. 23 – 26.

 

 

201

Прекрасне навколо нас. Дізнаємося. Якими бувають тексти.

 

 

202

Урок розвитку зв’язного мовлення. Читаємо тексти. Відповідаємо на запитання. С. 27 – 33.

 

 

203

Текст-опис

 

 

204

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося ставити запитання до тексту. С. 34 – 37.

 

 

205

Текст-розповідь.

 

 

206

Урок розвитку зв’язного мовлення. Відновлюємо тексти. С. 38 – 41.

 

 

207

Урок позакласного читання. Григорій Фалькович «Хто на повідку», «Приємна зустріч», «Уїкенд». С. 43 - 44

 

 

208

Відвідуємо музеї. Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом.

 

 

209

Музеї світу. Опорні слова.

 

 

210

Музей хліба. Розповідь за опрними словами.

 

 

211

Переказ тексту за планом. Формувальний контроль: усний переказ

 

 

212

Урок розвитку зв’язного мовлення. Доповнюємо текст однією з пропущених частин. С. 42 – 45.

 

 

213

Навчаємося удосконалювати тексти

 

 

214

Вчимося редагувати текст.

 

 

215

Навчаємося удосконалювати тексти.

 

 

216

Відредагований текст.

 

 

217

Навчаємося удосконалювати тексти.

 

 

218

Навчаємося будувати тексти

 

 

219

Складання тексту за початком і кінцівкою.

 

 

220

Складання тексту за опорними словами.

 

 

221

Урок позакласного читання. «Цикламен» Зірка Мензатюк. С . 45 – 49.

 

 

222

Святкуємо Великдень. Навчаємося писати привітання.

 

 

223

Навчаємося писати привітання.

 

 

224

«Великдень» за Г.Бондаренком

 

 

225

Урок розвитку зв’язного мовлення. Згадуємо казку за опорними словами. С. 46 – 48.

 

 

226

Читаємо фентезі, фантазуємо. Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення

 

 

227

Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення.

 

 

228

«Найкращий зоопарк» за Е.Хоком.

 

 

229

Дж.Родарі. Палац із морозива.

 

 

230

Навчаємося складати загадки

 

 

231

Як скласти загадку.

 

 

232

Урок позакласного читання. «Казка для Мишки» Ольга Зубер. С. 50 – 53.

 

 

233

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося створювати тексти – розповіді. С. 58 – 59.

 

 

234

Урок повторення та закріплення набутих знань

 

 

235

Формувальний контроль: аудіювання.

 

 

 

Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі

 

 

236

«Якого кольору малина» за А.Коваль. Звуки і букви.

 

 

237

Слово.

 

 

238

Текст. Речення.

 

 

239

Повторення та закріплення знань за семестр

 

 

240

Мовна тема.  Диктант.

 

 

241

Повторення та закріплення знань за рік

 

 

242

Мовна тема.  Списування.

 

 

243

«Деркач і кріт» за В.Сухомлинським.

 

 

244

Кому що любе. Українська народна казка.

 

 

245

Урок позакласного читання. Веселі вірші. С. 56.

 

 

246

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шабельник Вікторія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Левчук Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
11 січня 2021
Переглядів
1891
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку