Українська мова та читання
За підручником М. Вашуленка, С. Дубовик та О. Вашуленко
(ІІ семестр)
№ |
Тема уроку |
Дата |
112 |
Слова – назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова – назви дій предметів (Частина 1, с.78-79, впр.1-4) |
|
113 |
Моя родина—це наша славна Україна! Батьки — найрідніші люди на землі. С. Дерманський «Віршик для мами». О. Попов «Хто це?» (с. 77–78). |
|
114 |
Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог. (Ч.1, с.80-81, впр.5-8) |
|
115 |
Діти — окраса дому. Г. Гайовий «Будильник». Виразне читання (с. 79). |
|
116 |
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень. Навчальний діалог (Ч.1, с.82-83, впр.9-12) |
|
117 |
Шануй бабусю й дідуся. К. Перелісна «Мами й доні». «Дідусів маршрут» (за А. Музичуком) (с. 80–81). |
|
118 |
Розвиток мовлення._______________________________ |
|
119 |
Батьківщина — всім матерям мати. Н. Рибальська «Добрий день, матусю Україно!». Виразне читання. Пере- гляд відео і слухання музики (с. 81–82). |
|
120 |
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценізація діалогу (Ч.1,с.84 -85,впр.13-15) |
|
121 |
Шануй державні символи! Н. Поклад «Прапор». Виразне читання. Прислів’я (с. 82–83). |
|
122 |
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання. Навчальний діалог (Ч.1, с.85,впр.16) |
|
123 |
Легенда про народні символи України. «Як Оксана вербою стала» (народна творчість) (с. 83–85). |
|
124 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова – назви дій предметів (дієслова)». Діагностична робота._______________________________________________
|
|
125 |
Робота з дитячою книжкою. ____________________________
|
|
126 |
Слова —назви чисел (числівники). Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог (с. 86–87, впр. 1–4). |
|
127 |
Оповідання. Скільки у нас імен? А. Григорук «Дивовижні імена» (с. 85–87). |
|
128 |
Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88–89, впр. 5–6). |
|
129 |
Плекайте рідну мову. В. Верховень «Українська мова» (напам’ять). «Мудра мова» (за А. Григоруком) (с. 87–88). |
|
130 |
Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси (с. 88–89, впр. 7–8). |
|
131 |
Плекайте рідну мову. «Мудра мова» (за А. Григоруком) (продовження) (с. 89–90). |
|
132 |
Розвиток мовлення. _______________________________________
|
|
133 |
Кожна мова пречудова. В. Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». Читання в особах (с. 90–92). |
|
134 |
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90–91, впр. 9–11). |
|
135 |
Найрідніше місце на Землі. «Україна» (за Л. Повх). Досліджуємо, звідки походить назва нашого населеного пункту (с. 92). |
|
136 |
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником (с. 90–91, впр. 12–14). |
|
137 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Моя родина — це наша славна Україна!» |
|
138 |
Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок (с. 92–93, впр. 15–19). |
|
139 |
Робота з дитячою книжкою. _____________________________
|
|
140 |
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні (с. 94–95, впр. 20–24). |
|
141 |
Зустрічаймо весноньку! Як починається весна. «Весна світла» (за А. Волковою). Перегляд відео, складання за ним розповіді (с. 93–94). |
|
142 |
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі (с. 96–97, впр. 25–27). |
|
143 |
Птахи несуть весну на крилах. Л. Вознюк «Весняний струмок». Складання заклички до пташок (с. 94–95). |
|
144 |
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96–97, впр. 28–29). |
|
145 |
Вірш-діалог. К. Перелісна «Весна». Читання в особах. Складання продовження вірша (с. 95–96). |
|
146 |
Розвиток мовлення. ______________________________________ |
|
147 |
Природа оживає навесні. В. Гринько «Струмок». А. М’ястківський «Пролісок». Виразне читання (с. 97–98). |
|
148 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова —назви чисел (числівники)». Діагностична робота ___________________________________________________
|
|
149 |
Творчість Лесі Українки. Леся Українка «Пісенька весняної води». Досліджуємо, які ще твори для дітей написала Леся Українка (с. 98–99). |
|
150 |
Службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98–99, впр. 1–4). |
|
151 |
Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики» (с. 99–101). |
|
152 |
Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5–7). |
|
153 |
Робота з дитячою книжкою. ________________________________ |
|
154 |
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101–102, впр. 8–11). |
|
155 |
Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики» (продовження). Створення ілюстрації до твору (с. 99–101). |
|
156 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова» Діагностична робота ___________________________________________________
|
|
157 |
Творчість Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Встала весна…» (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори написав Тарас Шевченко (с. 102). |
|
158 |
Речення. Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103–105, впр. 1–4). |
|
159 |
Радість Великодня. Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко».Слухання казки (с. 103). |
|
160 |
Розвиток мовлення. _________________________________________________________
|
|
161 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Зустрічаймо весноньку!». _________________________
|
|
162 |
Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правиль- но відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106–107, впр. 1–5). |
|
163 |
Мого дитинства сонячна країна. Дружба та братство— найбільше багатство. Є. Гуцало «Під веселкою». Переказування твору (с. 104–105). |
|
164 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108–109, впр. 6–8). |
|
165 |
Як вчинити правильно? А. Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» (с. 106–107). |
|
166 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчальний діалог (с. 110–111, впр. 9–12). |
|
167 |
Робота з дитячою книжкою. ________________________________ |
|
168 |
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112–113, впр. 13–16). |
|
169 |
Найдорожчий скарб. Передбачення за заголовком твору. З. Мензатюк «Золоте серце» (с. 108–109). |
|
170 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114–115, впр. 17–19). |
|
171 |
Незвичайна пригода. К. Василенко «НЛО». Читання в особах (с. 109–111). |
|
172 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114–115, впр. 20–21). |
|
173 |
Уміти дружити — велике мистецтво. Л. Нечаєв «Про жовті грушки т а червоні вушка». Читання в особах (с. 111–112). |
|
174 |
Розвиток мовлення. _______________________________________
|
|
175 |
Наполеглива праця — запорука успіху. «Пластиліновий песик» (за О. Коротюк). Переказування оповідання (с. 113–114). |
|
176 |
Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22–24). |
|
177 |
Наполегливість, рішучість і важка праця — основа успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос) (с. 115–117). |
|
178 |
Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями (с. 117, впр. 25–26). |
|
179 |
Наполегливість, рішучість і важка праця — основа успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос) (продовження) (с. 115–117). |
|
180 |
Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах (с. 118–119, впр. 27–29). |
|
181 |
Робота з дитячою книжкою. _____________________________ |
|
182 |
Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог (с. 119–120, впр. 30–33). |
|
183 |
Думай про наслідки. «День народження» (заО. Радушинською) (с. 117–119). |
|
184 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення». Діагностична робота |
|
185 |
Думай про наслідки. «День народження» (за О. Радушинською) (продовження) (с. 119–120). |
|
186 |
Вступ до розділу «Текст» Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121–123, впр. 1–4). |
|
187 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Мого дитинства сонячна країна». |
|
189 |
Розвиток мовлення. _______________________________________ |
|
190 |
Кожна пригода —до мудрості дорога. Змагання— справа серйозна. О. Павлова «Якби я мав такі кросівки…» (с. 121–123). |
|
191 |
Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання (с. 124–125, впр. 1–3). |
|
192 |
Як не залишитися самому. В. Чухліб «Заячий холодок». (с. 123–125). |
|
193 |
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 126, впр. 4–5). |
|
194 |
Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В.Нестайком) (с. 126). |
|
195 |
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 127, впр. 6–7). |
|
196 |
Робота з дитячоюкнижкою.________________________________ |
|
197 |
Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді (с. 128–129, впр. 1–4). |
|
198 |
Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (продовження). Читання в особах. Складання реклами. Придумування продовження твору (с. 127–128). |
|
199 |
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5–6). |
|
200 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Кожна пригода — до мудрості дорога». __________________________
|
|
201 |
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом (с. 131, впр. 7–8). |
|
202 |
Довкола стільки є краси! Краса навколо нас. Л. Компанієць «У лісочку» (с. 129). |
|
203 |
Розвиток мовлення._______________________________________ |
|
204 |
Будь природі другом! Н. Вернигора «Диво у долоньках» (с. 130–131). |
|
205 |
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом (с. 132, впр. 9–10). |
|
206 |
За добро платять добром. В. Бондаренко «Розумаха». Переказування твору. Створення ілюстрації до оповідання (с. 131–133). |
|
207 |
Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133–134, впр. 11–14). |
|
208 |
Чудернацькі хмари. «Казка неба» (за Л. Біленькою) (с. 133). |
|
209 |
Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями (с. 134–135, впр. 15–16). |
|
210 |
Робота з дитячою книжкою.______________________________ |
|
211 |
Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136, впр. 17–18). |
|
212 |
Де вигадка в казці, а де —правда? М. Возіянов «Сонечко» (с. 134–135). |
|
213 |
Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137, впр. 19–20). |
|
214 |
Де вигадка в казці, а де — правда? А. Рибалка «Вовчик і сонечка» (с. 135–137). |
|
215 |
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21–22). |
|
216 |
Науково-популярна література для дітей. Досліджуємо, які є енциклопедії для дітей. Підготовка повідомлення на основі прочитаної статті енциклопедії (с. 137) |
|
217 |
Розвиток мовлення. ________________________________________
|
|
218 |
Науково-пізнавальний твір. Чому риба-голка має такуназву? М. Леденцов «Голка-риба» (с. 138–139). |
|
219 |
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23). |
|
220 |
Незвичайний коник. М. Леденцов «Морський коник» (с. 139–140). |
|
221 |
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог (с. 139, впр. 24). |
|
222 |
Щоб усі були щасливі! О. Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним» (с. 140). |
|
223 |
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25–26). |
|
|
Робота з дитячою книжкою. ______________________________
|
|
224 |
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27). |
|
225 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Довкола стільки є краси!». __________________________________________________________
|
|
226 |
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28). |
|
227 |
Резервний урок. ___________________________________________ |
|
228 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст». Діагностична робота_______________________________
|
|
229 |
Резервний урок. ___________________________________________ |
|
230 |
Розвиток мовлення. ________________________________________ |
|
231 |
Резервний урок. ___________________________________________ |
|
232 |
Повторення вивченого за рік (с. 142, впр. 1–2). |
|
|
Резервний урок. ___________________________________________ |
|
233 |
Резервний урок. __________________________________________ |
|
234 |
Резервний урок. ___________________________________________ |
|
235 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
|
236 |
Робота з дитячою книжкою. ________________________________ Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
|
|