Календарне планування українська мова та читання 2 клас ІІ семестр НУШ (за підручником М.Вашуленка, О.Дубовик, О.Вашуленко)

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу з української мови та читання на ІІ семестр 2020 - 2021 н.р. (за підручником М. Вашуленка, С. Дубовик та О.Вашуленко).
Перегляд файлу

Українська мова та читання

За підручником М. Вашуленка, С. Дубовик та О. Вашуленко

(ІІ семестр)

Тема уроку

Дата

112

Слова – назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова – назви дій предметів (Частина 1, с.78-79, впр.1-4)

 

113

Моя родинаце наша славна Україна!

 Батьки — найрідніші люди на землі. С. Дерманський

«Віршик для мами». О. Попов «Хто це?» (с. 77–78).

 

114

Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог.

(Ч.1, с.80-81, впр.5-8)

 

115

Діти — окраса дому. Г. Гайовий «Будильник». Виразне

читання (с. 79).

 

116

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень. Навчальний діалог (Ч.1, с.82-83, впр.9-12)

 

117

Шануй бабусю й дідуся. К. Перелісна «Мами й доні».

«Дідусів маршрут» (за А. Музичуком) (с. 80–81).

 

118

Розвиток мовлення._______________________________

 

119

Батьківщина — всім матерям мати. Н. Рибальська

«Добрий день, матусю Україно!». Виразне читання. Пере-

гляд відео і слухання музики (с. 81–82).

 

120

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценізація діалогу (Ч.1,с.84 -85,впр.13-15)

 

121

Шануй державні символи! Н. Поклад «Прапор». Виразне

читання. Прислів’я (с. 82–83).

 

122

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання. Навчальний діалог (Ч.1, с.85,впр.16)

 

123

Легенда про народні символи України. «Як Оксана вербою стала» (народна творчість) (с. 83–85).

 

124

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова – назви дій предметів (дієслова)». Діагностична робота._______________________________________________

 

 

125

Робота з дитячою книжкою. ____________________________

 

 

126

Слова —назви чисел (числівники). Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог (с. 86–87, впр. 1–4).

 

127

Оповідання. Скільки у нас імен? А. Григорук «Дивовижні імена» (с. 85–87).

 

128

Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88–89, впр. 5–6).

 

129

Плекайте рідну мову. В. Верховень «Українська мова» (напам’ять). «Мудра мова» (за А. Григоруком) (с. 87–88).

 

130

Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси (с. 88–89, впр. 7–8).

 

131

Плекайте рідну мову. «Мудра мова» (за А. Григоруком)

(продовження) (с. 89–90).

 

132

Розвиток  мовлення. _______________________________________

 

 

133

Кожна мова пречудова. В. Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». Читання в особах (с. 90–92).

 

134

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90–91, впр. 9–11).

 

135

Найрідніше місце на Землі. «Україна» (за Л. Повх). Досліджуємо, звідки походить назва нашого населеного пункту (с. 92).

 

136

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником

 (с. 90–91, впр. 12–14).

 

137

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

«Моя родина це наша славна Україна!»

 

138

Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок

(с. 92–93, впр. 15–19).

 

139

Робота з дитячою книжкою. _____________________________

 

 

140

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні (с. 94–95, впр. 20–24).

 

141

Зустрічаймо весноньку! Як починається весна. «Весна світла» (за А. Волковою). Перегляд відео, складання за ним розповіді

 (с. 93–94).

 

142

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями.

Складання задачі (с. 96–97, впр. 25–27).

 

143

Птахи несуть весну на крилах. Л. Вознюк «Весняний

струмок». Складання заклички до пташок (с. 94–95).

 

144

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96–97, впр. 28–29).

 

145

Вірш-діалог. К. Перелісна «Весна». Читання в особах.

Складання продовження вірша (с. 95–96).

 

146

Розвиток  мовлення. ______________________________________

 

147

Природа оживає навесні. В. Гринько «Струмок». А. М’ястківський «Пролісок». Виразне читання (с. 97–98).

 

148

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

«Слова —назви чисел (числівники)».  Діагностична робота ___________________________________________________

 

 

149

Творчість Лесі Українки. Леся Українка «Пісенька весняної води». Досліджуємо, які ще твори для дітей написала Леся Українка (с. 98–99).

 

150

Службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98–99, впр. 1–4).

 

151

Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики»

(с. 99–101).

 

152

Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5–7).

 

153

Робота з дитячою книжкою. ________________________________

 

154

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101–102,

впр. 8–11).

 

155

Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики» (продовження). Створення ілюстрації до твору (с. 99–101).

 

156

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

«Службові слова» Діагностична робота ___________________________________________________

 

 

157

Творчість Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Встала весна…» (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори написав Тарас Шевченко (с. 102).

 

158

Речення. Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103–105, впр. 1–4).

 

159

Радість Великодня. Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко».Слухання казки (с. 103).

 

160

Розвиток мовлення. _________________________________________________________

 

 

161

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

«Зустрічаймо весноньку!». _________________________

 

 

162

  Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правиль-

но відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106–107,

впр. 1–5).

 

163

Мого дитинства сонячна країна. Дружба та братство— найбільше багатство.

Є. Гуцало «Під веселкою». Переказування твору (с. 104–105).

 

164

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108–109, впр. 6–8).

 

165

Як вчинити правильно? А. Туз «Про Михася та Люка

Скайвокера» (с. 106–107).

 

166

 Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчальний діалог (с. 110–111, впр. 9–12).

 

167

Робота з дитячою книжкою. ________________________________

 

168

Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112–113, впр. 13–16).

 

169

Найдорожчий скарб. Передбачення за заголовком твору. З. Мензатюк «Золоте серце» (с. 108–109).

 

170

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114–115, впр. 17–19).

 

171

Незвичайна пригода. К. Василенко «НЛО». Читання в особах (с. 109–111).

 

172

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114–115, впр. 20–21).

 

173

Уміти дружити — велике мистецтво. Л. Нечаєв «Про

жовті грушки т а червоні вушка». Читання в особах (с. 111–112).

 

174

Розвиток мовлення. _______________________________________

 

 

175

Наполеглива праця — запорука успіху. «Пластиліновий

песик» (за О. Коротюк). Переказування оповідання

(с. 113–114).

 

176

Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22–24).

 

177

Наполегливість, рішучість і важка праця — основа успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос) (с. 115–117).

 

178

Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями (с. 117, впр. 25–26).

 

179

Наполегливість, рішучість і важка праця — основа успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос) (продовження) (с. 115–117).

 

180

Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах (с. 118–119, впр. 27–29).

 

181

Робота з дитячою книжкою. _____________________________

 

182

Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог

(с. 119–120, впр. 30–33).

 

183

Думай про наслідки. «День народження» (заО. Радушинською)

(с. 117–119).

 

184

   Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення». Діагностична робота

 

185

Думай про наслідки. «День народження» (за О. Радушинською) (продовження) (с. 119–120).

 

186

Вступ до розділу «Текст» Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121–123, впр. 1–4).

 

187

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Мого дитинства сонячна країна».

 

189

Розвиток мовлення. _______________________________________

 

190

Кожна пригода до мудрості дорога. Змагання— справа серйознаО. Павлова «Якби я мав такі кросівки…» (с. 121–123).

 

191

Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання (с. 124–125, впр. 1–3).

 

192

Як не залишитися самому. В. Чухліб «Заячий холодок». (с. 123–125).

 

193

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 126, впр. 4–5).

 

194

Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В.Нестайком) (с. 126).

 

195

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 127, впр. 6–7).

 

196

Робота з дитячоюкнижкою.________________________________

 

197

Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді (с. 128–129, впр. 1–4).

 

198

 Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася»

(за В. Нестайком) (продовження). Читання в особах. Складання реклами. Придумування продовження твору (с. 127–128).

 

199

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5–6).

 

200

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Кожна пригода до мудрості дорога». __________________________

 

 

201

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом (с. 131, впр. 7–8).

 

202

Довкола стільки є краси! Краса навколо нас. Л. Компанієць «У лісочку» (с. 129).

 

203

Розвиток  мовлення._______________________________________

 

204

Будь природі другом! Н. Вернигора «Диво у долоньках» (с. 130–131).

 

205

Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом (с. 132, впр. 9–10).

 

206

За добро платять добром. В. Бондаренко «Розумаха». Переказування твору. Створення ілюстрації до оповідання (с. 131–133).

 

207

Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133–134, впр. 11–14).

 

208

Чудернацькі хмари. «Казка неба» (за Л. Біленькою) (с. 133).

 

209

Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями (с. 134–135, впр. 15–16).

 

210

Робота з дитячою книжкою.______________________________

 

211

Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136,

 впр. 17–18).

 

212

Де вигадка в казці, а де —правда? М. Возіянов «Сонечко» (с. 134–135).

 

213

Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137,

впр. 19–20).

 

214

Де вигадка в казці, а де — правда? А. Рибалка «Вовчик і сонечка» (с. 135–137).

 

215

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21–22).

 

216

Науково-популярна література для дітей. Досліджуємо, які є енциклопедії для дітей. Підготовка повідомлення на основі прочитаної статті енциклопедії (с. 137)

 

217

Розвиток  мовлення. ________________________________________

 

 

218

Науково-пізнавальний твір. Чому риба-голка має такуназву?    М. Леденцов «Голка-риба» (с. 138–139).

 

219

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23).

 

220

Незвичайний коник. М. Леденцов «Морський коник» (с. 139–140).

 

221

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог (с. 139, впр. 24).

 

222

Щоб усі були щасливі! О. Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним» (с. 140).

 

223

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25–26).

 

 

Робота з дитячою книжкою. ______________________________

 

 

224

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27).

 

225

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Довкола стільки є краси!». __________________________________________________________

 

 

226

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28).

 

227

Резервний урок. ___________________________________________

 

228

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

«Текст». Діагностична робота_______________________________

 

 

229

Резервний урок. ___________________________________________

 

230

Розвиток мовлення. ________________________________________

 

231

Резервний урок. ___________________________________________

 

232

Повторення вивченого за рік (с. 142, впр. 1–2).

 

 

Резервний урок. ___________________________________________

 

233

Резервний урок. __________________________________________

 

234

Резервний урок. ___________________________________________

 

235

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік

 

236

Робота з дитячою книжкою. ________________________________

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сивуля Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
11 січня 2021
Переглядів
8568
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку