Методичні рекомендації та календарне планування з логоритміки 7 клас

Про матеріал
Це календарне планування побудоване на основі програми з логоритміки для спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей з важкими порушеннями мовлення (укладач: Куравська Л.С) В календарному плануванні відображені через запропоновані теминизки вправ, завдань,ігор, що поєднують в собі музику і рухи, музику і слово. Методично правильно дібрана тематика на заняттях з логоритміки впливає на загальний тонус, настрій, моторику,нормалізує дихання. Адже основний принцип системи музично-ритмічного виховання- злиття рухів з музикою.
Перегляд файлу

                                                                                      Змiст роботи        7-А клас

№п/п

Тема урока:

Формування

просторових

уявлень

Емоційно-вольовий тренінг

 

Мовно – рухові вправи

Кiлькiсть

годин

 

     Дата

 

Індивiдуальна

робота

 

16.

17.

 

 

 

 

 

 

18.

19.

 

 

 

 

 

 

20.

21.

 

 

 

 

 

 

22-23.

 

«Ти знаєш, що ти - людина.»

 

 

 

 

 

«Ти знаєш, що ти - людина.»

 

 

 

 

 

Лірика в житті українців

 

 

 

 

Лірика в житті українців

 

-розвиток координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.

-розвиток кінцевого зорового, слухового, рухового контролю;

-розвиток вміння рухатись у відповідному

темпі із супутніми рухами;

-корекція правильної постави, ходи, грації, рухів;

-корекція виразності музичного образу,

розвиток рухової пам’яті,

-корекція загальної моторики.

-розвиток танцювальних здібностей,

 зменшення м’язового і емоційного напруження, зняття страху і заборон, розвиток довільних психічних процесів;

  • формування навичок релаксації;
  • розвиток вміння передавати емоційні стани;
  • розвиток у дітей психічних процесів і властивостей: пам'яті, уваги, мислення, регулювання процесів збудження і загальмування;
  • розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми;
  • формування: вміння прогнозувати наслідок дії та зміну емоційного стану, сили голосу;
  •  

 

-Розвиток артикуляційного праксису,

 

 

 

 

розвиток точності та об’єму рухів артикуляційного апарату;

 

 

 

 

 

-розвиток взаємозалежності мовленнєвої і моторної діяльності;

 

 

 

-розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно,

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

2 години

 

09.01.

16.01.

 

 

 

 

 

 

23.01.

30.01.

 

 

 

 

 

 

 

06.02.

13.02.

 

 

 

 

20.02.

27.02.

 

-розвиток вміння довільно спрямовувати увагу на емоційні відчуття, розрізняти та порівнювати емоційні відчуття, визначати їхній характер;

 

-розвиток вміння одночасно спрямовувати увагу на м’язові відчуття та експресивні рухи, які супроводжують будь-які особисті емоції та емоції, котрі відчувають люди навколо;

 

-розвиток вміння змінювати характер рухів, спираючись на контролювання своїх відчуттів;

 

-розвиток вміння розуміти та розрізняти емоційні стани інших та реагувати адекватними почуттями;

 

  Змiст роботи                                                          7-А клас

№п/п

Тема:

Формування

просторових

уявлень

Емоційно-вольовий тренінг

 

Мовно – рухові вправи

 

Кiлькiсть

годин

 

     Дата

 

Індивiдуальна

робота

 

24.

25.

 

 

 

 

26.

27.

 

 

 

 

 

28.

29.

 

 

 

 

 

 

30.

31.

 

 

 

32.

33.

 

34-35.

 

 

 Ми – українці,

ми європейці

 

 

 

Ми – українці,

ми європейці

 

 

 

 

Ми українці – єдина сімя

 

 

 

 

 

Ми українці – єдина сімя

 

 

Ми розкажемо про Україну

 

Ми розкажемо про Україну

-формування вміння відчувати і розвивати певні групи м'язів, регулювати м'язовий тонус;

-зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба.

-розвиток динамічної і статичної координації, рівноваги, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.

-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;

-корекція правильної постави, ходи, грації, гнучкість рухів;

формування умінь координувати темп і характер своїх рухів з темпом і характером музичного супроводу,

 

  • вчити стимулювати себе в процесі вольової дії за допомогою позитивних емоцій, але й не боятися негативних емоцій;
  • підвищувати здатність до довільної психічної саморегуляції та самоконтролю;
  • виховання позитивних якостей особистості;

синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів.

передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів, знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження;

розвиток вміння виконувати статичні вправи;

нормалізація фізіологічного дихання;

розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормалізації ритму вдиху та формуванння навички тривалого мовленнєвого видиху)

укріплення дихальної мускулатури;

розвиток самоконтролю.

 

 

2 години

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 2 години

 

 

 

 2 години

06.03.

13.03.

 

 

 

 

 

27.03.

03.04.

 

 

 

 

10.04.

17.04.

 

 

 

 

 

24.04.

01.05.

 

 

 

08.05.

15.05.

 

 

22.05.

29.05.

 

-розвиток швидкості, гнучкості та оригінальності мислення;

розвиток творчої активності, впевненості в своїх силах, витримки, вольових рис характеру;

-приведення голосового апарату в робочий стан;

-розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання;

-розвиток вміння контролювати переключення дихання;

-розвиток вміння виконувати голосові вправи;

-розвиток вміння проспівувати ряд голосних на плавному видиху, виділяючи наголосом один із них;

  • розвиток загальної та дрібної моторики рук;
  • розвиток сенсорного сприйняття;

розвиток кінестетичних відчуттів і уявлень.

 

                                                                          

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
16 березня 2023
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку