Змiст роботи 7-А клас
№п/п |
Тема урока: |
Формування просторових уявлень |
Емоційно-вольовий тренінг
|
Мовно – рухові вправи |
Кiлькiсть годин
|
Дата
|
Індивiдуальна робота
|
16. 17.
18. 19.
20. 21.
22-23.
|
«Ти знаєш, що ти - людина.»
«Ти знаєш, що ти - людина.»
Лірика в житті українців
Лірика в житті українців
|
-розвиток координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла. -розвиток кінцевого зорового, слухового, рухового контролю; -розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами; -корекція правильної постави, ходи, грації, рухів; -корекція виразності музичного образу, розвиток рухової пам’яті, -корекція загальної моторики. -розвиток танцювальних здібностей, |
зменшення м’язового і емоційного напруження, зняття страху і заборон, розвиток довільних психічних процесів;
|
-Розвиток артикуляційного праксису,
розвиток точності та об’єму рухів артикуляційного апарату;
-розвиток взаємозалежності мовленнєвої і моторної діяльності;
-розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно,
|
2 години
2 години
2 години
2 години
|
09.01. 16.01.
23.01. 30.01.
06.02. 13.02.
20.02. 27.02.
|
-розвиток вміння довільно спрямовувати увагу на емоційні відчуття, розрізняти та порівнювати емоційні відчуття, визначати їхній характер;
-розвиток вміння одночасно спрямовувати увагу на м’язові відчуття та експресивні рухи, які супроводжують будь-які особисті емоції та емоції, котрі відчувають люди навколо;
-розвиток вміння змінювати характер рухів, спираючись на контролювання своїх відчуттів;
-розвиток вміння розуміти та розрізняти емоційні стани інших та реагувати адекватними почуттями; |
Змiст роботи 7-А клас
№п/п |
Тема: |
Формування просторових уявлень |
Емоційно-вольовий тренінг
|
Мовно – рухові вправи
|
Кiлькiсть годин
|
Дата
|
Індивiдуальна робота
|
24. 25.
26. 27.
28. 29.
30. 31.
32. 33.
34-35.
|
Ми – українці, ми європейці
Ми – українці, ми європейці
Ми українці – єдина сім’я
Ми українці – єдина сім’я
Ми розкажемо про Україну
Ми розкажемо про Україну |
-формування вміння відчувати і розвивати певні групи м'язів, регулювати м'язовий тонус; -зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба. -розвиток динамічної і статичної координації, рівноваги, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла. -розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами; -корекція правильної постави, ходи, грації, гнучкість рухів; формування умінь координувати темп і характер своїх рухів з темпом і характером музичного супроводу,
|
синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів. |
передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів, знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження; розвиток вміння виконувати статичні вправи; нормалізація фізіологічного дихання; розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормалізації ритму вдиху та формуванння навички тривалого мовленнєвого видиху) укріплення дихальної мускулатури; розвиток самоконтролю.
|
2 години
2 години
2 години
2 години
2 години
2 години |
06.03. 13.03.
27.03. 03.04.
10.04. 17.04.
24.04. 01.05.
08.05. 15.05.
22.05. 29.05.
|
-розвиток швидкості, гнучкості та оригінальності мислення; розвиток творчої активності, впевненості в своїх силах, витримки, вольових рис характеру; -приведення голосового апарату в робочий стан; -розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання; -розвиток вміння контролювати переключення дихання; -розвиток вміння виконувати голосові вправи; -розвиток вміння проспівувати ряд голосних на плавному видиху, виділяючи наголосом один із них;
розвиток кінестетичних відчуттів і уявлень.
|