ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор КЗ МЦРП ММ
___________Л.В.Балабан
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
Керівника екологічного гуртка «Юні охоронці природи»
ЦДЮТ «Виктория»
Ніколаєвої О.Г.
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
у період з 16.03.2020 по 03.04.2020
Дата та час |
Зміст роботи
|
Результат |
Примітка |
|
13.03.2020-27.03.2020 |
Частина щорічної відпустки |
Підписання заяви в кадровій службі закладу |
|
|
16.03.2020-14.08.2020 |
Проходження дистанційних курсів підвищення кваліфікації «Соціалізація дитини в умовах позашкільного закладу» від Інституту післядипломної роботи
|
Отримання сертифікату щодо проходження курсів в серпні 2020 року |
|
|
13.03.2020 12.00-14.00 |
Складання індивідуального плану роботи на період карантину Організація дистанційної роботи з вихованцями гуртка
|
План дистанційної роботи на період карантину |
|
|
Протягом визначеного терміну |
Редагування методичних розробок, сценаріїв виховних заходів, матеріалів конкурсів, статей, тощо.
Наповнення офіційної сторінки екологічного напряму на ФБ інформаційними матеріалами та навчальним контентом для дистанційних занять вихованців
|
https://www.facebook.com/groups/437534603634235/
|
|
|
17.03.2020 12.00-14.00 |
Дистанційна участь вихованців у Акції «Еко-мода – краса твого життя» від ГС Зелений центр Метінвест
|
Створення поробки для участі у Акції |
|
|
16.03.2020-20.03.2020 |
Організаційно-педагогічна робота. Опрацювання матеріалів очних курсів «Соціалізація дитини в умовах позашкільного закладу» |
https://kursy2020.ippo.dn.ua/course/view.php?id=90 Виконання практичних модулів.
|
Отримання оцінки «відмінно» |
|
19.03.2020 16.00-18.00
|
Проведення еко-челенджа «Ми і питомці вдома» із залученням всіх дітей та педагогів КЗ МЦПРММ |
https://www.facebook.com/groups/437534603634235/
|
|
|
23.03.2020-05.04.2020 |
Організаційно-педагогічна робота. Опрацювання матеріалів дистанційних курсів «Соціалізація дитини в умовах позашкільного закладу» |
https://kursy2020.ippo.dn.ua/course/view.php?id=90 Виконання практичних модулів.
|
|
|
24.03.2020 15.00-17.00
|
Перегляд Онлайн трансляції із зоопарків, заповідників, океанаріумів та просто дикої природи! Обговорення у Вайбер-групі гуртка вражень після перегляду. |
https://lowcost.ua/nature-live-webcam/
|
|
|
26.03.2020 16.00-18.00 |
Віртуальна подорож: ☑ Британский музей, виртуальные экскурсии по музею и экспозициям на официальном YouTube канале Обговорення у Вайбер-групі гуртка вражень після перегляду.
|
https://www.youtube.com/user/britishmuseum |
|
|
30.03.2020 16.00-17.30 |
Організаційно- педагогічна робота. Перегляд вебінару «Життя у стилі еко. Хто/чи навчають цьому у сучасній школі?».
Опрацювання матеріалів вебінару.
|
https://vseosvita.ua/webinar/zitta-u-stili-eko-htoci-navcaut-comu-u-sucasnij-skoli-157.html Програмні результати: 1) особливості взаємодії людини з навколишнім середовищем на даному етапі розвитку людства; 2) причини з яких в НУШ з'явилася наскрізна лінія "Екологічна безпека та сталий розвиток"; 3) можливі варіанти подолання екологічної некомпетентності через застосування діяльнісного підходу в роботі з учнями; 4) практичні поради педагогам щодо ефективних способів взаємодії учнями різного віку |
|
|
31.03.2020 14.00-16.00 |
Заповідники та реабілітаційні центри для тварин – онлайн-трансляція. Обговорення у Вайбер-групі гуртка вражень після перегляду. |
https://lowcost.ua/nature-live-webcam/
|
|
|
31.03.2020 10.00-12.00 |
Організаційно-педагогічна робота. Робота з сайтами НЕНЦ та ОЕНЦДУМ
|
Список конкурсів, рекомендованих для керівників гуртків на квітень
|
|
|
01.03.2020
|
День самоосвіти:
|
https://www.youtube.com/watch?v=b5VVrApWZAE&t=1s&fbclid=IwAR1YU_6ozr9sK6oSavt8KEE8tlRW8IRTIsc06AsFHXwf7sM8cDO9CLM1aDo |
|
|
02.04.2020 12.00-14.00 |
Ознайомлення із годівницями в інших країнах світу. Обговорення у Вайбер-групі гуртка вражень після перегляду. |
https://www.youtube.com/watch?v=nKHKHU_cRNg |
|
|
Протягом зазначеного терміну 14.03.2020
18.03.2020
|
Організаційно – педагогічна робота над єдиною методичною проблемою закладу. Розробка методичних рекомендацій.
|
Методична розробка «Із досвіду роботи керівника екологічного гуртка щодо використання здоров'язберігаючих технологій»
Стаття «Мотиваційні можливості в роботі екологічного гуртка»
Стаття «Формування екологічної культури та екологічної компетентності вихованців позашкільної освіти» |
|
|