Ритмічна гімнастика з предметами (м’ячами).

Про матеріал
Завдання заняття: 1. Засвоїти основні елементи ритмічної гімнастики з предметами (м’ячами); 2. Повторити комплекс коригуючої гімнастики та елементів акробатики; 3. Розвивати фізичні якості, координацію рухів, відчуття ритму; 4. Виховувати колективізм, взаємодопомогу, активність, наполегливість, дисциплінованість; 5. Формувати навички здорового способу життя.
Перегляд файлу

 

 

Конспект заняття гуртка «Дитячий фітнес»

Керівник гуртка: Горбатенко Ю.В. 

Тема заняття: Ритмічна гімнастика з предметами (м’ячами).

Мета заняття: Засвоєння основних елементів ритмічної гімнастики з предметами.

Завдання заняття:

  1. Засвоїти  основні елементи ритмічної гімнастики з предметами (м’ячами);
  2. Повторити комплекс коригуючої гімнастики та елементів акробатики;
  3. Розвивати фізичні якості, координацію рухів, відчуття ритму;
  4. Виховувати колективізм, взаємодопомогу, активність, наполегливість, дисциплінованість;
  5. Формувати навички здорового способу життя.

Тривалість заняття: 90 хв.

Місце проведення : малий спортивний зал ЕЗОШ№2.

Інвентар та обладнання: мати, портативна колонка, м’ячі, аркуші паперу.

 

Частина заняття

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

(5-7 хв.)

1. Вхід до спортивної зали. Шикування в  шеренгу, привітання, повідомлення завдань

1 хв.

Звернути увагу  на поставу, самопочуття та зовнішній вигляд вихованців

 

2. Техніка безпеки на занятті

10сек.

Бесіда-інструктаж

3. Ходьба; бігові вправи; їх різновиди.

 

1-2хв.

У колоні по одному, дистанція- 2 кроки. Дотримувати правильної постави

4. Спеціальні бігові вправи по діагоналі

1-2хв.

Не виходити зі строю, не переганяти один одного

5. Перешикування

30сек.

З колони по одному в колону по три

6. ЗРВ на місці: на увагу, координацію рухів, гнучкість, дихання та розслаблення.

2-3 хв.

Чітке виконання, лінія рук, спина рівна, підборіддя підняте

Основна (65-70 хв.)

Комплекс аеробіки

4-5 хв.

Виконується під музику

 

Ритмічна гімнастика з аркушем паперу

4-5 хв.

Зім’яти аркуш паперу, зробити кулю. Під музику

виконувати вправи.

Гра «Попади в ціль»

1-2хв.

Аркуш паперу (кулю)

Ритмічна гімнастика з м’ячами

4-5 хв.

Виконується під музику

Перешикування

1хв.

До гімнастичних матів

Коригуюча гімнастика на матах:

10-15 хв.

 

 

В.п. – лежачи на животі "Човник" - руки в вперед, ноги разом прямі. Підняти руки, ноги, голову і тримати.

тримати від 8 - 10 сек.

 

Руки і ноги прямі

В.п. – лежачи на животі, підняти голову і руки вгору, руками робимо "ножиці" не торкаючись підлоги.

тримати від 8 - 10 сек.

 

Руки прямі

"Корзиночка": беремо руками ноги за кісті і піднімаємося вгору на животі.

тримати від 8 - 10 сек.

 

Дихання вільне

В.п. – лежачи на животі, руки над головою в замок, піднімаємо плечовий пояс.

тримати від 8 - 10 сек.

 

Вигнути спину

В.п. - Руки в упор, спираємося на долоні і підіймаємося. «Кобра»

 

Руки прямі. Виконується повільно. Перекат на спину.

В.п. – лежачи на спині, руки під голову, притиснутись до підлоги.

1 – зігнути ноги,

2 – випрямити їх вгору,

3 – зігнути,

4 – в.п.

 

Під час піднімання ніг, руки і голову від підлоги не відривати,

 

В.п. – лежачи на спині

Ноги в колінах зігнуті.

«Велосипед»

по10р.

Вперед-назад

В.п. – лежачи на спині, руки в сторони.

 1 – 2 – упор на руки, прогнутись в грудях, звести лопатки, подивитись вверх – вдих.

 3 – 4 – в.п., видих.

 

Підборіддя підняти вверх.

 

В.п. – сидячи по-турецьки.

Зігнути одну руку ліктем вверх, а іншу ліктем – вниз.

 

 

Гнучкість плечового суглоба

 

Основні елементи акробатики:

13-15 хв.

 

 

- «Качалочка» групування у присіді, сидячи, лежачи на спині;

(20 сек.)

 

Спину округлити

 

- стійка на лопатках «Берізка» із зігнутими та прямими ногами;

(30 сек.)

 

Носки натягнуті

 

-перекати зі стійки на лопатках в упор присівши, перекати назад у стійку на лопатках;

(По 4 р)

 

Звертати увагу на групування

 

- перекид вперед із упору присівши;

(По 4 р)

 

Звертати увагу на групування

- перекид назад;

(По 4 р)

Спину тримати рівно

-«міст» із різних положень положення

(По 4 р)

 

Дивитися на руки

 

-шпагат однією, шпагат ноги нарізно.

(По 4 р)

 

Ноги в колінах не згинати

 

Рухлива гра «Вода, земля, повітря»

3-5 хв.

Нагадати про техніку безпеки під час гри.

Гра на єднання «Червона кнопка»

3-5 хв.

Дотримуватися правил гри.

Заключна  (3-5 хв.)

Шикування.

до 1хв.

Вправи на відновлення дихання

 

Рухлива гра на увагу; «Шишки, жолуді, горіхи»

1-3 хв.

 

Дотримуватися правил гри.

Домашнє завдання.

1-2 хв.

 

Згинання – розгинання рук в упорі лежачи: Дівч. -5 разів,

Хлоп. -7 разів.

Підведення підсумку заняття. Організований вихід.

1-2 хв.

 

Відмітити найактивніших і найстаранніших вихованців

 

Література:

1. Билеева Л.В., Коротков І.М. - Рухливі ігри, М:  1982 р  .

2.  І. К. Котешева Оздоровча методика при сколіозі, 1995р.

3. Левченкова Т. Перспективы развития детского фитнеса / Т. Левченкова //Теория и методика физического воспитания. - К., 2007. -№1. - С. 70- 71.

4. Науково-методичний журнал «Фізичне виховання в школах України» № 2 (110) лютий 2018г.

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку