ІНТЕРАКТИВНА ГРА З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ «РОЗТАШУЙ РЕЧІ ПО БУДИНКАМ»

Про матеріал
Гра під час якої дитина називає предмет побутової техніки або меблів, визначає з якого звука (твердого чи м’якого приголосного) починається слово і відповідно розташовує предмети по домівкам. Предмети назва яких починається на твердий приголосний – в домівку під синім дахом, відповідно на м’який приголосний – під зеленим дахом. Якщо відповідь не правильна предмети повертаються на свої місця, дитина пояснює чому цей предмет не потрапив в жодну домівку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Управління освіти. Краматорської міської ради ДНЗ (садок-ясла) №91 «Лісова казка» комбінованого типуІНТЕРАКТИВНА ГРА З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ«РОЗТАШУЙ РЕЧІ ПО БУДИНКАМ»Розробила вихователь Трушова Л. О.

Номер слайду 2

Мета: закріпити вміння дітей визначати тверді та м’які приголосні звуки на початку слова. Сприяти розвитку логічного мислення, уваги. Хід гри: під час гри дитина називає предмет побутової техніки або меблів, визначає з якого звука (твердого чи м’якого приголосного) починається слово і відповідно розташовує предмети по домівкам. Предмети назва яких починається на твердий приголосний – в домівку під синім дахом, відповідно на м’який приголосний – під зеленим дахом. Якщо відповідь не правильна предмети повертаються на свої місця, дитина пояснює чому цей предмет не потрапив в жодну домівку.

Номер слайду 3

pptx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку