Дистанційний урок"Близькі і протилежні за значенням прикметники." 2 клас

Про матеріал

Дистанційний курс "Прикметник" розроблений для учнів другого класу відповідно до Типової освітньої навчальної програми для початкової школи, розробленої під керівництвом О. Я.Савченко за підручником

К. Пономарьової, Л. Гайової.

Курс розбитий на шість занять, кожне з яких містить такі обов'язкові розділи: теоретичний блок, практичні вправи, презентації та тести. Всього до курсу входять три тести для самоконтролю і один контрольний тест до всього дистанційного курсу . Курс розбитий на заняття з таких тем:

1. Розпізнаю слова-назви ознак. Доповнення речень.

2. Добираю слова-назви ознак. Складення речень.

3. Утворюю прикметники.

4. Поєднання прикметників з іменниками.

5. Зміна прикметників за числами.

6. Близькі і протилежні за значенням прикметники.

Вивчення даного курсу сприятиме формуванню в учнів мотивації до

навчання, вивченню та поглибленню знань учнів про прикметник як частину мови, його значення, граматичні ознаки, синтаксичну роль у реченні; сприяти виробленню в учнів уміння знаходити в тексті прикметники, добирати до них запитання, узгоджувати іменники з прикметниками, утворювати прикметники з іменників, доречно використовувати у мовленні; виховувати щанобливе ставлення до рідної мови.

Рівень засвоєння знань з кожного розділу даного курсу можна оцінити за допомогою тестів.

Перегляд файлу

Урок №6

Тема уроку. Близькі і протилежні за значенням прикметники

Мета уроку. Навчитися підбирати близькі і протилежні за значенням прикметники.

-Доброго дня, школярику!Продовжуємо подорож з дівчатками.

Хвилинка каліграфії.

 -Запиши число, класна робота.

-Утвори слово з складів -ник  -кмет - при  і  пропиши    прописом до кінця рядка.

( прикметник).

-Пригадай, що ти знаєш про прикметники?

- Маша і Ойка зранку сперечались який сьогодні день.

 

Маша говорила:                        Ойка говорила:  

Сонячний                                     холодний

теплий                                         похмурий

тихий                                           вітряний

 

  • Спиши та з ׳єднай стрілочками слова протилежні за значенням.

 

  • До якої частини мови вони належать?

 

  • Фізкультхвилинка для очей
  • Подивись на стіл, у вікно, на улюблену іграшку, ручку, на люстру, в зошит.
  • Відкрий та закрий очі 5 раз.
  • Молодець.

 

  • Продовжуємо працювати.

 

Виконай завдання Ойки, подорожуючи за презентацією до уроку № 6 (усно).

C:\Users\пк\Desktop\19.jpg

  • Як називаються ці слова? До якої частини мови вони належать?

-Молодець. Ти старанно попрацював. 

Домашнє завдання  виконай за вибором:

 

1)вправа 6 на ст. 83 (Придумай навпаки, запиши.)

 

або

 

  2) письмово виконай останнє завдання презентації до уроку (спиши речення, підкресливши прикметники-антоніми).

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку