Дистанційний урок " Добираю слова-назви ознак. Складення речень"

Про матеріал

Даний курс створений для дітей, які з різних причин не мають змогу відвідувати школу, для дітей, які знаходяться на індивідуальному навчанні, або хочуть повторити навчальний матеріал з теми "Прикметник".

Дистанційний курс "Прикметник" розроблений для учнів другого класу відповідно до Типової освітньої навчальної програми для початкової школи, розробленої під керівництвом О. Я.Савченко за підручником

К. Пономарьової, Л. Гайової.

Курс розбитий на шість занять, кожне з яких містить такі обов'язкові розділи: теоретичний блок, практичні вправи, презентації та тести. Всього до курсу входять три тести для самоконтролю і один контрольний тест до всього дистанційного курсу . Курс розбитий на заняття з таких тем:

1. Розпізнаю слова-назви ознак. Доповнення речень.

2. Добираю слова-назви ознак. Складення речень.

3. Утворюю прикметники.

4. Поєднання прикметників з іменниками.

5. Зміна прикметників за числами.

6. Близькі і протилежні за значенням прикметники.

Перегляд файлу

Урок №2

Тема уроку. Добираю слова-назви ознак. Складення речень.

Мета уроку. Навчитися добирати слова-назви ознак , складати речення з ними.

-Доброго дня! Ми, дівчатка із книги пригод, Маша та Ойка, вітаємо тебе!

Подумай та скажи, як можна назвати одним словом усі ці слова:

ЛАСКАВИЙ, ВЕСЕЛА, ЧЕРВОНЕ, СТРУНКІ ?

-Так, це слова-назви ознак, прикмет, або просто прикметники. Подумай, на які запитання вони відповідають?  (Який, яка, яке, які).

-Запиши число, класна робота та запиши до кінця рядка прописом ці запитання.

Відпочинь. Зроби стільки присідань, скільки тобі років.

-Попрацюємо усно за підручником на ст. 74 за вправою 1.2. Прочитай правило, виділене рожевим кольором.

  • Ну-мо подорожувати далі  до лісу!  Маша и Ойка. Софья Прокофьева » Для детей и родителей
  • Гра. «Впізнай тварину за ознаками». Прочитай рядок і назви, що це за тварина?
  1. Вухатий, косий , боязкий
  2. Злий, сірий, голодний
  3. Клишоногий, бурий, сонний
  4. Руденька, маленька, запаслива.

 

  • Підказка-заплутанка: крокодил, білка, кіт, заєць, вовк, ведмідь.

 

Фізкультхвилинка

-А давай трохи поспіваємо і потанцюємо на сонячній галявинці. Перейди за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lMfRNQzDsaY

-Ойка, ти чого злякалась? Це ж лисичка пробігає!Лисиця звичайна: опис та фото, середовище існування, спосіб життя хижака

-Діти, а давайте складемо загадку про лисичку. Яка вона?

Оберіть зі словничка Ойки, яка знов все наплутала, тільки потрібні слова-ознаки.

                                                    Словничок Ойки

Хижа, добра, уважна, хитра, швидка, руда, пухнаста, колюча.

 

Придумай та запиши загадку про лисичку, а почни так:

Це мешканка лісова (яка?)…, (яка?), ….(яка?)…..   .

Попрацюй разом з Машою за підручником – ст. 74 вправа 3,4.

Перевір себе, повторивши правило за підручником на ст. 74

Домашнє завдання зроби на вибір:

або виконай на ст. 75 вправа 11 (добери прикметники до поданих іменників і запиши),

або виконай завдання презентації до уроку № 2 (останнє завдання по доповненню речення прикметниками виконай письмово).

 

docx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку