Дистанційний курс "Прикметник" розроблений для учнів другого класу відповідно до Типової освітньої навчальної програми для початкової школи, розробленої під керівництвом О. Я.Савченко за підручником
К. Пономарьової, Л. Гайової.
Урок №4
Тема уроку. Поєднання прикметників з іменниками
Мета уроку. Навчитися поєднувати прикметники з іменниками.
-Доброго дня, школярику! Продовжуємо вивчати прикметники. Сьогодні спробуємо поєднати прикметники з іменниками.
- Чи пам’ятаєш ти наших дівчаток?
Згадай, якщо хочеш. їх за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=r7-GPmB9Iv4
Виконай з Машою хвилинку каліграфії.
-Запиши число, класна робота.
- Пропиши сполучення – на - прописом до кінця рядка.
- Запиши прикметники , які характеризують Ойку, а потім Машу.
Зразок. Ойка (яка?) вередлива, (яка?)…., (яка?)…. .
Підказка від Ойки: весела, жадібна, сумна, добра, радісна, щедра, плаксива.
- До якої частини мови належать слова, що ми поєднали?
- Прочитай правило за підручником на ст. 78 або за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=fx1PnXcgSXs
-А давай відпочинемо!.
Фізкультхвилинка знаходиться тут:
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
- Допоможи Ойці та Маші накрити стіл для тваринок.
- Добери до іменника прикметник і запиши словосполучення.
Зразок. Морква(яка?)…..
Підказка від Ойки: смачне,їстівний, солодка, маленький, запашна.
- То що за слова ти підбирав до іменників?
Для закріплення вивченого матеріалу, виконай усно завдання презентації до уроку № 4 від Маші.
-Молодець. Ти старанно попрацюв. Домашнє завдання – вправа 11на ст. 78 (Запиши, який буває чай.)